Από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πρατηριούχοι καυσίμων, εταιρείες εμπορίας και διυλιστήρια συμφωνούν ότι το ύψος των φόρων στην τελική τιμή της αμόλυβδης είναι πλέον δυσβάστακτο και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη πιο δραματική πτώση στην κατανάλωση καυσίμων.
Φόροι το 1 ευρώ στην αμόλυβδη
Από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πρατηριούχοι καυσίμων, εταιρείες εμπορίας και διυλιστήρια συμφωνούν ότι το ύψος των φόρων στην τελική τιμή της αμόλυβδης είναι πλέον δυσβάστακτο και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη πιο δραματική πτώση στην κατανάλωση καυσίμων.

Από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πρατηριούχοι καυσίμων, εταιρείες εμπορίας και διυλιστήρια συμφωνούν ότι το ύψος των φόρων στην τελική τιμή της αμόλυβδης είναι πλέον δυσβάστακτο και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη πιο δραματική πτώση στην κατανάλωση καυσίμων.
Από το 1,5 ευρώ το λίτρο που πληρώνει την αμόλυβδη βενζίνη ο καταναλωτής, τα 95 λεπτά είναι φόροι υπέρ του Δημοσίου. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πρατηριούχοι καυσίμων, εταιρείες εμπορίας και διυλιστήρια συμφωνούν ότι το ύψος των φόρων στην τελική τιμή της αμόλυβδης είναι πλέον δυσβάστακτο και οποιαδήποτε άλλη απρόβλεπτη επιβάρυνση θα φέρει ακόμη πιο δραματική πτώση στην κατανάλωση καυσίμων.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.