Σε οξύτατο πόλεμο τιμών βρίσκονται οι επιχειρήσεις των σουπερμάρκετ σε μια περίοδο που συρρικνώνεται η κατανάλωση- πέρυσι μειώθηκε περίπου 6%-, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σύντομα σε ευρύτατες επιχειρηματικές ανακατατάξεις και να ενισχύσει τη συγκέντρωση της αγοράς.
«Πόλεμος» τιμών στα σουπερμάρκετ
Σε οξύτατο πόλεμο τιμών βρίσκονται οι επιχειρήσεις των σουπερμάρκετ σε μια περίοδο που συρρικνώνεται η κατανάλωση- πέρυσι μειώθηκε περίπου 6%-, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σύντομα σε ευρύτατες επιχειρηματικές ανακατατάξεις και να ενισχύσει τη συγκέντρωση της αγοράς.

Σε οξύτατο πόλεμο τιμών βρίσκονται οι επιχειρήσεις των σουπερμάρκετ σε μια περίοδο που συρρικνώνεται η κατανάλωση- πέρυσι μειώθηκε περίπου 6%-, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σύντομα σε ευρύτατες επιχειρηματικές ανακατατάξεις και να ενισχύσει τη συγκέντρωση της αγοράς.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.