Ποιος θα το περίμενε ότι η παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου και των οδηγών της Ηonda F1 Racing Τeam Τζένσον Μπάτον (αριστερά) και Ρούμπενς Μπαρικέλο, που έγινε στις 10 Μαρτίου 2008 εν όψει της έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, θα ήταν και η τελευταία για την ιαπωνική ομάδα! Το 2009 το αυτοκίνητο δεν θα τρέξει στις πίστες και οι δύο οδηγοί θα αναζητήσουν σε άλλες ομάδες την τύχη τους. Η Ηonda Μotors σημείωσε χθες ότι «η βιομηχανία αυτοκινήτου διέρχεται πολύ δύσκολες στιγμές» και ως εκ τούτου «η εταιρεία αδυνατεί να υποστηρίξει περαιτέρω την ομάδα F1». Η οποία, μάλιστα, «διατίθεται προς πώλησιν».
Η Ηonda αποχαιρετά τη Formula 1
Ποιος θα το περίμενε ότι η παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου και των οδηγών της Ηonda F1 Racing Τeam Τζένσον Μπάτον (αριστερά) και Ρούμπενς Μπαρικέλο, που έγινε στις 10 Μαρτίου 2008 εν όψει της έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, θα ήταν και η τελευταία για την ιαπωνική ομάδα! Το 2009 το αυτοκίνητο δεν θα τρέξει στις πίστες και οι δύο οδηγοί θα αναζητήσουν σε άλλες ομάδες την τύχη τους. Η Ηonda Μotors σημείωσε χθες ότι «η βιομηχανία αυτοκινήτου διέρχεται πολύ δύσκολες στιγμές» και ως εκ τούτου «η εταιρεία αδυνατεί να υποστηρίξει περαιτέρω την ομάδα F1».
Ποιος θα το περίμενε ότι η παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου και των οδηγών της Ηonda F1 Racing Τeam Τζένσον Μπάτον (αριστερά) και Ρούμπενς Μπαρικέλο, που έγινε στις 10 Μαρτίου 2008 εν όψει της έναρξης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, θα ήταν και η τελευταία για την ιαπωνική ομάδα! Το 2009 το αυτοκίνητο δεν θα τρέξει στις πίστες και οι δύο οδηγοί θα αναζητήσουν σε άλλες ομάδες την τύχη τους. Η Ηonda Μotors σημείωσε χθες ότι «η βιομηχανία αυτοκινήτου διέρχεται πολύ δύσκολες στιγμές» και ως εκ τούτου «η εταιρεία αδυνατεί να υποστηρίξει περαιτέρω την ομάδα F1».
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.