Κοσμήματα και είδη πολυτελείας αξίας άνω του 1.5 δις δολαρίων αγόρασαν μέσω Internet οι Κινέζοι το 2011, κατά 30% περισσότερα από ο,τι το 2010.

Μολονότι η ηλεκτρονική αγορά ειδών πολυτελείας της Κίνας έχει ηλικία μόλις τριών ετών δείχνει τρομερό δυναμισμό και προβλέπεται ότι θα συνεχίσει να διογκώνεται κατά 25% ως 35% το χρόνο μάλιστα το 2015 πιστεύεται ότι θα έχει ξεπεράσει τα 9 δις δολάρια.

«Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά είδη για επιλογή. Ρολόγια, τσάντες και κοσμήματα είναι τα είδη που διαθέτουμε», δήλωσε ο κ. Τσεν Ξιάο, ιδρυτής του ηλεκτρονικού δικτύου πώλησης ειδών πολυτελείας, τονίζοντας ότι «πρόκειται για είδη εξαιρετικής ποιότητας». Ο ίδιος σημειώνει ότι στην ιστοσελίδα του υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο προϊόντα Hermes, Gucci και Louis Vuiton, αλλά δεν αποκλείει να προστεθούν και άλλα «για τα οποία υπάρχει ήδη ζήτηση».

Η ηλεκτρονική γενική αγορά της Κίνας είναι μικρή, μόλις 173 εκατ. ηλεκτρονικούς αγοραστές. Προβλέπεται όμως ότι το 2015 θα διπλασιαστούν και θα σημειώσουν κατακόρυφη άνοδο στα επόμενα χρόνια, ξεπερνώντας τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες σήμερα κατέχουν τα πρωτεία.

Οι άνδρες στην Κίνα αγοράζουν συγκριτικά, περισσότερα και πιο ακριβά από τις γυναίκες είδη πολυτελείας.