Έτοιμη να ξεκινήσει από το φετινό καλοκαίρι το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη –Μυτιλήνη –Σμύρνη, μόλις αποσαφηνιστούν οι τεχνικές λεπτομέρειες μεταξύ των δύο πλευρών δηλώνει η ακτοπλοϊκή εταιρεία Hellenic Seaways.
Yπενθυμίζεται η εταιρεία είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για τη δημιουργία νέων γραμμών από τη Σμύρνη προς τα ελληνικά νησιά και τη Θεσσαλονίκη, εφόσον ισχύσουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις στο λιμάνι της Σμύρνης για αυτό το εγχείρημα.
Όπως λένε χαρακτηριστικά τα στελέχη της, η συζήτηση ξεκίνησε και στόχος είναι να καρποφορήσουν οι προσπάθειες, ωστόσο θα πρέπει να ξεπεραστούν μια σειρά από εμπόδια, όπως το κόστος των τελών του τουρκικού λιμανιού που ανέρχεται σε 20.000 ευρώ η προσέγγιση, όταν 19.000 ευρώ είναι μόνο το κόστος των καυσίμων για το πλοίο που θα κάνει το ταξίδι αυτό.
Το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ελλάδας –Τουρκίας βρέθηκε στο επίκεντρο και της συνάντησης που είχε στη Σμύρνη ο έλληνας Πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας με τον τούρκο ομόλογο του κ. Αχμέτ Νταβούτογλου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της HSW «οι διαπραγματεύσεις σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση έχουν ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια με πρωτοβουλία της HELLENIC SEAWAYS, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης νέων δρομολογίων, και έχουν την υποστήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Τουρκικού Ναυτικού Επιμελητηρίου».
Και σημειώνεται ότι: «Η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα γίνει στη λογική της κρουαζιέρας τακτικής δρομολόγησης και θα προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες κρουαζιέρας για το επιβατικό κοινό, ενώ παράλληλα θα εξυπηρετεί και εμπορικές μεταφορές, ενισχύοντας το εθνικό τουριστικό προϊόν και την οικονομία».
Τονίζεται ακόμη ότι «η HELLENIC SEAWAYS, στο πλαίσιο της στρατηγικής της διοίκησης που την οδήγησε στη μεταστροφή της πορείας της εταιρείας προς την ανάπτυξη, προσεγγίζει σήμερα 35 προορισμούς στο Αιγαίο, συνδέοντας και νησιά της άγονης γραμμής με την ηπειρωτική χώρα με γνώμονα την εξυπηρέτηση της νησιωτικής Ελλάδας. Παράλληλα, το καλοκαίρι του 2016, εντάσσει τρία πλήρως ανακαινισμένα και αναβαθμισμένα πλοία στο δυναμικό της, με χρηματοδότηση από ίδια κεφάλαια, ανεβάζοντας έτσι το σύνολο του στόλου στα 22 συμβατικά και ταχύπλοα πλοία, το μεγαλύτερο στόλο στην Ελληνική ακτοπλοΐα σήμερα».