Υπέρ της κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των Συμβάσεων Παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων, τάχθηκε η Βουλή κατά την ονομαστική ψηφοφορία που προκάλεσαν οι ΑΝ.ΕΛΛ. μαζί με ανεξάρτητους βουλευτές. Επί συνόλου 266 ψηφισάντων 148 βουλευτές τάχθηκαν «υπέρ» ενώ 118 «κατά». Έτσι, δόθηκε το «πράσινο φως» για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών αξόνων και συγκεκριμένα των τεσσάρων αυτοκινητοδρόμων της Ιονίας Οδού, της Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), της Ολυμπίας Οδού, όπως και του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου. Ο υπουργός Υποδομών κ. Μ. Χρυσοχοίδης χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη της χώρας, για την κατασκευή των υποδομών, προκειμένου να καταστήσουμε την Ελλάδα κέντρο διαμετακόμισης και μεταφορών στην Ευρασία». Παρά την έντονη κριτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης η οποία δια στόματος της εισηγήτριας του κόμματος κυρίας Ευγενίας Ουζουνίδου κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «σε μία περίοδο που κλείνουν εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις, επιχειρηματολογεί ότι μέσω των δρόμων και όχι μέσω της κοινωνικής οικονομίας, της προώθησης των σιδηροδρομικών και των μικρών περιφερειακών έργων, θα επιτύχουμε οικονομική ανάκαμψη, εξασφαλίζοντας έτσι τους παραχωρησιούχους και τις δανείστριες τράπεζες», ο κ. Χρυσοχοίδης δήλωσε κατηγορηματικά ότι «δεν θα με κάμψει κανείς εμένα, ως αρμόδιο υπουργό, πολιτικό, που έχω αυτή την ευθύνη αυτή τη στιγμή, να ολοκληρώσω αυτό το έργο και να ξεκινήσουν τα έργα, να ξεκινήσουν οι αυτοκινητόδρομοι, να δουλέψει ο κόσμος και να ενισχυθεί η οικονομία».