από metereologos.gr
Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Ιατρική – Βιολογία

To μπλε φως των gadgets προκαλεί ζημιές στα μάτια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/08/2018 13:44Σχολιάστε
Εχει διαπιστωθεί ότι το μπλε φως που εκπέμπει η οθόνη των καθημερινής χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, φορητοί υπολογιστές, ταμπλέτες, e-books κ.α) προκαλεί διαταραχές στο βιολογικό μας ρολόι και δημιουργεί σοβαρές διαταραχές στον μηχανισμό του ύπνου.
Βρέθηκε η «Εθνική Οδός» των δεινοσαύρων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/08/2018 16:58Σχολιάστε
Μια πολύ σημαντική από πολλές απόψεις ανακάλυψη έκανε διεθνής ομάδα παλαιοντολόγων και γεωπιστημόνων. Οι ερευνητές εντόπισαν διαφόρων ειδών ευρήματα (κυρίως πατημασιές δεινοσαύρων) στο Εθνικό Πάρκο Denali στην Αλάσκα και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι στα τέλη της Κρητιδικής Περιόδου (100 εκ.-66 εκ. έτη) η περιοχή αυτή αποτελούσε τον μεγαλύτερο… οδικό άξονα των δεινοσαύρων ανάμεσα στην Ασία και την αμερικανική ήπειρο
Πνεύμονες εργαστηρίου μεταμοσχεύθηκαν επιτυχώς σε χοίρους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2018 18:38Σχολιάστε
Αμερικανοί επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι κατάφεραν να αναπτύξουν τεχνητούς πνεύμονες και να τους μεταμοσχεύσουν επιτυχώς σε τέσσερις ενήλικους χοίρους, χωρίς να σημειωθεί καμιά επιπλοκή.
Η κληρονομικότητα παίζει ρόλο στις διατροφικές συνήθειες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31/07/2018 14:30Σχόλια (1)
Τα ζώα του γένους Δασύουρος γνωστά και ως ιθαγενείς γάτες είναι σαρκοφάγα μαρσιποφόρα ενδημικά στην Αυστραλία και την Παπούα Νέα Γουινέα. Στην δεκαετία του 1930 στην Αυστραλία εισήλθε ένα είδος δηλητηριώδους βατράχου το οποίο πολλαπλασιάστηκε γρήγορα στην νησιωτική ήπειρο.
Βρέθηκε δόντι παιδιού ηλικίας 5 ετών που ζούσε στα Πυρηναία πριν από 560 χιλιάδες έτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/07/2018 13:48Σχολιάστε
Η περιοχή Τοταβέλ στην γαλλική πλευρά των Πυρηναίων έχει διαπιστωθεί ότι κατοικούνταν από προγόνους του ανθρώπου. Εντοπίστηκε δόντι παιδιού ηλικίας πέντε ετών που ζούσε εκεί πριν από 560 χιλιάδες έτη.
O Μεγαλοπόδης υπήρξε και ήταν... Βραχιόσαυρος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/07/2018 09:39Σχολιάστε
Νέο όπλο εναντίον ανθεκτικών βακτηρίων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/07/2018 12:19Σχολιάστε
Ερευνητές του Πανεπιστημίου Lehigh στις ΗΠΑ βασίστηκαν σε μια αντικαρκινική θεραπευτική προσέγγιση για να δημιουργήσουν ένα νέο φάρμακο που θα εξοντώνει βακτήρια που είναι ανθεκτικά στα αντιβιοτικά. Το φάρμακο αυτό θα χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση ασθενών με πνευμονία, ατόμων που έχουν υποστεί τροφική δηλητηρίαση και ασθενών που ακόμη και τα νέας γενιάς αντιβιοτικά δεν φαίνεται να τους βοηθούν να ξεπεράσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.
Τα άγνωστα πανάρχαια ελάφια της Νοτίου Αμερικής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/07/2018 09:38Σχολιάστε
Ομάδα ερευνητών με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου Case Western University στις ΗΠΑ ανακάλυψαν σε μια περιοχή της Βολιβίας τα απολιθώματα δύο άγνωστων θηλαστικών ειδών που ζούσαν πριν από 13 εκ. έτη. Τα ζώα αυτά είχαν οπλές έμοιαζαν με ελάφια και προσφέρουν νέα στοιχεία για την παρουσία θηλαστικών στις τροπικές περιοχές.
Τεχνητή ωοθήκη δοκιμάστηκε επιτυχώς σε πειραματόζωα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/07/2018 09:11Σχολιάστε
Τεχνητή ωοθήκη δοκιμάστηκε επιτυχώς σε πειραματόζωα. Θετική εξέλιξη για γυναίκες που έχουν απολέσει τη γονιμότητά τους μετά από αντικαρκινικές θεραπείες
H γυμναστική είναι το καλύτερο φάρμακο για την κατάθλιψη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/06/2018 16:28Σχολιάστε
Είναι γνωστό ότι η σωματική άσκηση έχει πολλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μια νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου του Τέξας αποκαλύπτει μερικές ακόμη άγνωστες ευεργετικές για τον άνθρωπο πτυχές της γυμναστικής.
Eνα βήμα πιο κοντά στο χάπι ινσουλίνης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/06/2018 09:07Σχολιάστε
Επιστήμονες στις ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι ανέπτυξαν μια νέα μέθοδο που επιτρέπει τη χορήγηση ινσουλίνης από το στόμα, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τη μελλοντική δημιουργία χαπιών ινσουλίνης, τα οποία θα αντικαταστήσουν τις καθημερινές ενέσεις για τον έλεγχο του σακχάρου (γλυκόζης) στους ανθρώπους με διαβήτη τύπου 1.
Ο ιός του έρπη μπορεί να βάζει το... «χεράκι» του στο Αλτσχάιμερ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/06/2018 10:06Σχολιάστε
Νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ενισχύει τις υποψίες των επιστημόνων για την σχέση του ιού του ερπη με την νόσο του Αλτσχάιμερ
Τα άγνωστα θηρία που δεν συνάντησαν οι δεινόσαυροι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/06/2018 10:49Σχολιάστε
Εντοπίστηκαν σε μια περιοχή της δυτικής Ρωσίας τα απολιθώματα δύο άγνωστων μέχρι σήμερα ζώων που ανήκαν στην οικογένεια των συναψιδωτών (ή θηριοψιδών) η οποία περιλαμβάνει και τα θηλαστικά. Τα δύο είδη ζούσαν πριν από περίπου 300 εκ. έτη και αναφέρονται από τους ειδικούς ως «προθηλαστικά» είδη και πιστεύεται ότι είχαν στενή συγγένεια με τα θηλαστικά που έκαναν λίγο αργότερα την εμφάνιση τους. Ηταν δύο σαρκοβόρα ζώα που προϋπήρχαν των δεινοσαύρων.
Οι μέλισσες γνωρίζουν το μηδέν και το τίποτε
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/06/2018 11:42Σχολιάστε
Αυστραλοί και Γάλλοι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν, μέσω πειραμάτων, πως οι μέλισσες μπορούν να «κατανοήσουν» την έννοια του μηδενός και του τίποτε, ένα απρόσμενο εύρημα όπως είπαν, που εγείρει το ερώτημα πόσο τελικά ξεχωριστοί είναι οι άνθρωποι.
Φυματίωση ηλικίας 245 εκ. ετών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/06/2018 14:58Σχολιάστε
Επιστήμονες του Πάρκου Επιστημών και Ανθρώπινης Εξέλιξης στην Πολωνία μελέτησαν τα απολιθώματα ενός θαλάσσιου ερπετού που εντοπίστηκαν πριν από περίπου ένα αιώνα σε μια περιοχή της Πολωνίας που συνορεύει με την Τσεχία και αποτελεί σημείο όπου ανακαλύπτονται συχνά απολιθώματα πανάρχαιων ειδών. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το θαλάσσιο ερπετό που ζούσε πριν από 245 εκ. έτη έπασχε από φυματίωση και πρόκειται φυσικά για το αρχαιότερο μέχρι σήμερα ίχνος της ασθένειας.
1|2|3|4|5|...27