από metereologos.gr
Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Ιατρική – Βιολογία

Μοιραζόμαστε με τους σκύλους μας ακόμη και το… μικροβίωμά μας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/04/2018 10:43Σχόλια (1)
Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου μοιράζεται μαζί του πολύ περισσότερα από όσα φανταζόμασταν, ακόμη και το… μικροβίωμα του εντέρου. Αυτό αποκάλυψε μια νέα μελέτη ειδικών του Ευρωπαϊκού Εργαστηρίου Μοριακής Βιολογίας (EMBL) που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Microbiome» .
Νέα θεωρία υποστηρίζει ότι οι δεινόσαυροι πέθαναν από τροφική δηλητηρίαση
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/04/2018 13:22Σχόλια (2)
Οι δεινόσαυροι εμφανίστηκαν πριν από περίπου 250 εκατ. έτη και κυριάρχησαν απόλυτα στην Γη για περίπου 200 εκατ. έτη. Εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς γεγονός που άνοιξε τον δρόμο στην κυριαρχία των θηλαστικών στον πλανήτη με τελικά κατάληξη την εμφάνιση του ανθρώπου. Εχουν διατυπωθεί διάφορες θεωρίες για την εξαφάνιση των δεινοσαύρων και προστίθεται μια ακόμη που αναφέρει ότι πιθανώς να έπεσαν θύματα τροφικής δηλητήριασης.
Ανακαλύφθηκε απολίθωμα του Homo sapiens ηλικίας 90.000 ετών στη Σ.Αραβία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/04/2018 20:45Σχολιάστε
Το αρχαιότερο απολίθωμα προγόνου του σύγχρονου ανθρώπου, του Homo sapiens, που έχει ποτέ βρεθεί έξω από την Αφρική και την περιοχή του Λεβάντε στην ανατολική Μεσόγειο, ανακάλυψαν επιστήμονες στη Σαουδική Αραβία.
Οι θαλάσσιες χελώνες ξέρουν καράτε!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/03/2018 10:46Σχολιάστε
Μια απρόσμενη όσο και εντυπωσιακή ομολογουμένως ανακάλυψη έκαναν ερευνητές του Ενυδρείου Monteray Bay στην Καλιφόρνια. Tα πτερύγια των θαλάσσιων χελωνών εξελίχτηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε να αποτελούν στην πραγματικότητα ένα πολυεργαλείο. Οπως υποστηρίζουν οι χελώνες με τα πτερύγια τους μπορούν όχι μόνο να κολυμπούν καλύτερα αλλά τα χρησιμοποιούν για να αρπάζουν τα θηράματα τους ή ακόμη και να τα χτυπούν με κινήσεις που θυμίζουν πολεμικές τέχνες!
Ανακαλύφθηκε άγνωστος μοχθηρός δεινόσαυρος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/03/2018 17:38Σχολιάστε
Ομάδα παλαιοντολόγων ανακάλυψε στην Παταγονία τα απολιθώματα ενός άγνωστου μέχρι σήμερα είδους μεγάλου σαρκοφάγου δεινοσαύρου.
Ανακαλύφθηκε εξαφανισμένο λιοντάρι γίγαντας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/03/2018 15:36Σχόλια (3)
Διεθνής ομάδα ερευνητών ανακάλυψε σε μια περιοχή της βορειοδυτικής Κένυα τα απολιθώματα ενός εξαφανισμένου σήμερα άγνωστου είδους λιονταριού που είχε ύψος 1,7 μέτρα
Βρέθηκαν τα γονίδια που κάνουν τις κατσαρίδες «Χαϊλάντερ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/03/2018 10:46Σχολιάστε
Επιστήμονες του Ινστιτούτου Φυτικής Φυσιολογίας και Οικολογίας στην Σανγκάη πραγματοποίησαν μια γονιδιακή μελέτη για τις κατσαρίδες. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτά τα ανατριχιαστικά για πολλούς ανθρώπους έντομα διαθέτουν 20 χιλιάδες γονίδια δηλαδή περίπου όσα και ο άνθρωπος και ότι κάποια από αυτά δημιουργούν διαφόρων ειδών ασπίδες για την προστασία τους.
Οδηγίες για την αποφυγή ιών μέσα σε αεροπλάνα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/03/2018 12:19Σχολιάστε
Θα έχετε σκεφτεί πολλές φορές, πόσο πιθανόν είναι να κολλήσετε κάποιον ιό εν πτήσει λόγω του περιορισμένου χώρου της καμπίνας των αεροσκαφών. Αμερικανική μελέτη αποφαίνεται, λοιπόν, ότι ο κίνδυνος είναι υπαρκτός αν νοσεί το άτομο που κάθεται δίπλα σας.
Ξανά στην ζωή το μεγαλύτερο είδος σκύλου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/03/2018 14:06Σχόλια (1)
Ονομάζεται Ευφράτης, και είναι ένας σκύλος οκτώ μηνών που δεν μοιάζει καθόλου όχι με κουτάβι αλλά ούτε με ενήλικο σκύλο. Ο Ευφράτης είναι ήδη σχεδόν δύο μέτρα, ζυγίζει περίπου 80 κιλά και τρώει οκτώ γεύματα την ημέρα!
Το δηλητήριο του κροταλία βάση για ανάπτυξη ισχυρών αντιβιοτικών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/03/2018 14:49Σχολιάστε
Ερευνητές του Πανεπιστημίου Queensland στην Αυστραλία εντόπισαν ένα συστατικό στο δηλητήριο του κροταλία το οποίο όπως υποστηρίζουν μπορεί να αποτελέσει την βάση για την δημιουργία μιας νέας γενιάς αντιβιοτικών που θα αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τα βακτήρια που έχουν γίνει ανθεκτικά στα υπάρχοντα φάρμακα.
To Διάστημα είναι εχθρικό στο DNA
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/03/2018 17:10Σχολιάστε
Τέλος το ψάξιμο για νέο σπίτι, απλά… εκτύπωσε το!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/03/2018 16:25Σχόλια (1)
Νέα μέθοδος με την οποία είναι εφικτή η κατασκευή μιας κατοικίας 60-75 τετραγωνικών μέτρων σε διάστημα περίπου 6 ωρών απο την Αμερικάνικη start up εταιρία Icon
Ο Αρχαιοπτέρυξ «αντέγραφε» τους φασιανούς και τους σκίουρους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/03/2018 14:10Σχολιάστε
Ο Αρχαιοπτέρυξ, το πρώτο πτηνό που γνωρίζουμε ότι εμφανίστηκε στον πλανήτη φαίνεται ότι δεν πετούσε πολύ καλά και κινούνταν όπως ο φασιανός και όπως πηδούν οι σκίουροι από κλαδί σε κλαδί
O αμερικανικός στρατός θα «παγώνει» τη ζωή των τραυματιών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/03/2018 15:51Σχολιάστε
Ένα ακόμη πρότζεκτ βγαλμένο από βιβλία και ταινίες επιστημονικής φαντασίας προωθεί όπως αποκαλύπτεται η φημισμένη Υπηρεσία Ανάπτυξης Προηγμένων Τεχνολογιών του αμερικανικού στρατού (DARPA). Θα καταστέλλονται εντελώς οι βιοχημικές διεργασίες του οργανισμού των τραυματισμένων στρατιωτών μέχρι να φτάσει σε αυτούς ιατρική φροντίδα
Πολλά γονίδια συνεχίζουν να λειτουργούν και μετά θάνατον
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/02/2018 09:38Σχόλια (3)
Υπάρχουν γονίδια που συνεχίζουν να λειτουργούν ακόμα και μετά τον θάνατο ενός ατόμου, υποστηρίζουν ισπανοί ερευνητές σε άρθρο που δημοσιεύουν στο επιστημονικο έντυπο Nature Communications.
1|2|3|4|5|...27