από metereologos.gr
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Ιατρική – Βιολογία

Η γυναίκα που υποφέρει από αλλεργία στον άνδρα της
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 17:45Σχολιάστε
Ο Σκοτ και η Τζοάνα Ουάτκινς είναι παντρεμένοι, αγαπημένοι, και ζουν στο ίδιο σπίτι. Μόνο που δεν μπορούν να αγγίξουν ο ένας τον άλλο, ούτε καν να βρεθούν στο ίδιο δωμάτιο, αλλιώς η Τζοάνα κινδυνεύει να πεθάνει.
Η κατάθλιψη «χτυπάει» στην καρδιά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 16:48Σχολιάστε
Η κατάθλιψη είναι εξίσου επιβαρυντική για την καρδιά με την παχυσαρκία και τη χοληστερόλη, σύμφωνα με γερμανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Atherosclerosis.
ΗΠΑ: Θανατηφόρο βακτήριο ήταν ανθεκτικό σε όλα τα αντιβιοτικά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 14:48Σχολιάστε
Μια 70χρονη ασθενής πέθανε στις ΗΠΑ από σηπτικό σοκ λόγω ενός βακτηρίου που αποδείχθηκε ανθεκτικό και στα 26 αντιβιοτικά που δοκίμασαν οι γιατροί. Πιθανότατα είχε μολυνθεί κατά την παραμονή της στην Ινδία, μια χώρα όπου το πρόβλημα της μικροβιακής ανθεκτικότητας δείχνει να έχει βγει εκτός ελέγχου.
Οι καυτερές κόκκινες πιπεριές προάγουν τη μακροζωία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 11:26Σχολιάστε
Η τακτική κατανάλωση καυτερής κόκκινης πιπεριάς προάγει τη μακροζωία μειώνοντας κατά 13% της θνησιμότητας, κυρίως από έμφραγμα ή εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο PLoS One.
Το τσίλι χαρίζει χρόνια ζωής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 11:08Σχόλια (1)
Αν σας αρέσουν τα καυτερά φαγητά με μπόλικη κόκκινη πιπεριά, μπορεί να ζήσετε περισσότερο. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα συσχετίζει την κατανάλωση καυτερής κόκκινης πιπεριάς με τη μείωση κατά 13% της θνησιμότητας, κυρίως από έμφραγμα ή εγκεφαλικό.
Διάβασαν το DNA του δημοφιλέστερου καφέ στον κόσμο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 10:55Σχολιάστε
Επιστήμονες στις ΗΠΑ αποκωδικοποίησαν το πλήρες γονιδίωμα του φυτού του καφέ, που παράγει τη δημοφιλέστατη σε όλο τον κόσμο ποικιλία «αράμπικα» (arabica), η οποία αποτελεί πάνω από το 70% της παγκόσμιας παραγωγής καφέ.
Ο μεγαλόδοντας πέθανε από… λιμό
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 10:22Σχόλια (2)
Εμφανίστηκε πριν από περίπου 25 εκ. έτη και ήταν ο… Τ.rex των θαλασσών. Ο τρομερός μεγαλόδοντας, ένας σούπερ καρχαρίας με μήκος 18 μέτρα και δόντια 18 εκατοστών το καθένα, προκαλούσε όπως είναι ευνόητο τρόμο κάθε φορά που εμφανιζόταν. Νέα μελέτη αναφέρει ότι ο μεγαλόδοντας εξαφανίστηκε επειδή τα είδη με τα οποία τρεφόταν εξαφανίστηκαν και αυτός δεν κατάφερε να αλλάξει διατροφική συνήθεια.
Ριπές λέιζερ μετατρέπουν ποντικάκια σε δολοφόνους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 16:03Σχόλια (3)
Θυμίζει ταινία τρόμου με ζόμπι: νευροεπιστήμονες στις ΗΠΑ χρησιμοποίησαν λέιζερ για να παρέμβουν στον εγκέφαλο πειραματόζωων, μετατρέποντας άκακα ποντικάκια σε φονικές μηχανές που δάγκωναν και σκότωναν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους.
Η κάνναβη έχει περιορισμένη ιατρική αξία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 14:21Σχολιάστε
Η ιατρική κάνναβη έχει θεραπευτική χρησιμότητα μόνο στη χημειοθεραπεία, στους χρόνιους πόνους και στην πολλαπλή σκλήρυνση, καταλήγει μελέτη των Εθνικών Ακαδημιών Επιστημών, Μηχανικής και Ιατρικής των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για τη χρήση κάνναβης σε άλλες ασθένειες και οι σχετικές έρευνες αντιμετωπίζουν γραφειοκρατικά εμπόδια.
Ελληνικός προσομοιωτής εγκεφαλικών νευρώνων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 11:26Σχόλια (3)
Εναν προσομοιωτή εγκεφαλικών νευρώνων, που μιμείται θεμελιώδεις λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου, σε ταχύτητες όμως μεγαλύτερες κατά πολλές τάξεις μεγέθους, δημιούργησαν Έλληνες ερευνητές σε εργαστήριο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Εφτιαξαν κουνούπια ανθεκτικά στον δάγκειο πυρετό
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 11:08Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ, με επικεφαλής έναν Έλληνα επιστήμονα της διασποράς, δημιούργησαν κουνούπια που είναι ανθεκτικά στον ιό του δάγκειου πυρετού. Το επίτευγμα αυτό, που κατέστη εφικτό χάρη στην κατάλληλη γενετική τροποποίηση των κουνουπιών, μπορεί να βοηθήσει μελλοντικά στον περιορισμό της εξάπλωσης της νόσου διεθνώς.
Η αρτηριακή πίεση της γυναίκας επηρεάζει το φύλο του παιδιού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 08:21Σχόλια (1)
Η αρτηριακή πίεση της μητέρας πριν την εγκυμοσύνη σχετίζεται με το φύλο του παιδιού που θα αποκτήσει, υποστηρίζουν καναδοί ερευνητές σε άρθρο που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Hypertension.
Εντοπίστηκαν δεκάδες καρκινικά γονίδια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/01/2017 10:59Σχολιάστε
Ερευνητές στη Βρετανία ανακάλυψαν ένα νέο βιολογικό στόχο για τα αντικαρκινικά φάρμακα, καθώς εντόπισαν 23 γονίδια που εμπλέκονται στην εξάπλωση των όγκων. Ιδίως ένα από αυτά, το Spns2, φαίνεται να παίζει καθοριστικό ρόλο στις μεταστάσεις και η απενεργοποίησή του μπορεί να «φρενάρει» σημαντικά την επέκταση του καρκίνου σε άλλα σημεία.
Οι ρετροϊοί είναι πανάρχαιοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2017 11:38Σχόλια (1)
Οι ρετροϊοί - μια οικογένεια σημαντικών για την υγεία ιών που περιλαμβάνει και τον ιό HIV του AIDS- έχουν ηλικία τουλάχιστον 450 εκατομμυρίων ετών, σύμφωνα με μια νέα μελέτη ερευνητών στη Βρετανία, με επικεφαλής τον ελληνικής καταγωγής 'Αρη Κατζουράκη, αναπληρωτή καθηγητή του Τμήματος Ζωολογίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.
Το αλκοόλ ανοίγει την όρεξη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2017 11:27Σχολιάστε
Το αλκοόλ δημιουργεί στον εγκέφαλο ένα αίσθημα πείνας, ενεργοποιώντας έτσι τα εγκεφαλικά σήματα που λένε στο σώμα ότι πρέπει να φάει περισσότερο. Αυτό αποκαλύπτει μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, που έγινε σε πειραματόζωα (ποντίκια).
1|2|3|4|5|...27