από metereologos.gr
Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Ιατρική – Βιολογία

Πειραματικό νανοτσίπ αναγεννά ιστούς και όργανα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/08/2017 11:16Σχολιάστε
Αμερικανοί επιστήμονες ανέπτυξαν μια νανοσυσκευή που μπορεί να αναγεννήσει τους τραυματισμένους ή γερασμένους ιστούς, τα αιμοφόρα αγγεία, τα νευρικά κύτταρα, ακόμη και ολόκληρα όργανα, με ένα απλό άγγιγμα στο δέρμα.
Τα ζευγάρια μοιράζονται και το... μικροβίωμά τους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/08/2017 05:00Σχολιάστε
Τα ζευγάρια που συζούν μοιράζονται πολλά πράγματα: το ίδιο κρεβάτι, το ίδιο μπάνιο, το ίδιο φαΐ, ακόμη και τα ίδια
Όχι αντηλιακά σε βρέφη κάτω των έξι μηνών, λέει ο FDA
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/08/2017 14:36Σχολιάστε
Ενάντια στη χρήση αντηλιακών προϊόντων στα βρέφη κάτω των έξι μηνών τάσσεται ο Αμερικανικός Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων. Για την προστασία από τον ήλιο συστήνει τη λήψη άλλων αποτελεσματικότερων μέτρων.
Νέα εξέταση προβλέπει τις υποτροπές του καρκίνου του μαστού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/08/2017 13:14Σχολιάστε
Βρετανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν έναν νέο τρόπο να προβλέπουν πότε ο καρκίνος του μαστού είναι πιθανόν να επανεμφανιστεί, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Journal of the National Cancer Institute.
Γονιδιακή θεραπεία για καλύτερη ρύθμιση του διαβήτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/08/2017 11:42Σχολιάστε
Αμερικανοί επιστήμονες σχεδίασαν μια νέα μορφή γονιδιακής θεραπείας, η οποία συνδυάζει τη μέθοδο γενετικής τροποποίησης CRISPR με μοσχεύματα δέρματος και τη δοκίμασαν επιτυχώς στην αντιμετώπιση του διαβήτη.
Αντιδιαβητικό φάρμακο εναντίον νόσου του Πάρκινσον
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/08/2017 11:23Σχολιάστε
Βρετανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ίσως είναι εφικτό να επιβραδύνουν ή και να ανακόψουν την εξέλιξη της νόσου Πάρκινσον, χάρη σε ένα φάρμακο που χρησιμοποιείται ήδη για τη θεραπεία του διαβήτη τύπου 2.
Οι ασκήσεις αντίστασης βοηθούν κατά της πολλαπλής σκλήρυνσης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2017 13:13Σχολιάστε
Αν και στο παρελθόν οι ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση συμβουλεύονταν να μην γυμνάζονται υπό τον φόβο έξαρσης της νόσου, μια νέα μελέτη που έγινε στη Δανία δείχνει ότι οι ασκήσεις αντίστασης μπορούν να προστατεύσουν το νευρικό σύστημα και άρα να επιβραδύνουν την εξέλιξη της νευροεκφυλιστικής πάθησης.
Μικροσκοπικό μόριο ίσως κρύβει το μυστικό ίασης του κρυολογήματος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2017 12:18Σχολιάστε
Ερευνητές υποστηρίζουν ότι βρίσκονται πολύ κοντά στην ίαση του κοινού κρυολογήματος μετά την ανακάλυψη ενός μικροσκοπικού μορίου στο ανοσοποιητικό σύστημα των ανθρώπων και των ζώων. Το πεπτίδιο κρατά τη λοίμωξη μακριά από τον οργανισμό.
Επιστήμονες «έσβησαν» ανεπιθύμητα στοιχεία από γονιδίωμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2017 08:25Σχολιάστε
Επιστήμονες από τις ΗΠΑ και τη Ν.Κορέα τροποποίησαν ελαττωματικά γονίδια που προκαλούν γενετική πάθηση (υπερτροφική καρδιομυοπάθεια), εμποδίζοντας έτσι την παθογόνο μετάλλαξη να περάσει στις επόμενες γενιές. Κάτι ανάλογο για μια άλλη κληρονομική πάθηση είχαν κάνει κινέζοι επιστήμονες προ μηνών.
Είμαστε συγγενείς των Μινωϊτών και των Μυκηναίων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 20:00Σχόλια (37)
Μια νέα μελέτη η οποία δημοσιεύεται στο αυριανό τεύχος της επιστημονικής επιθεώρησης Nature και υπογράφεται από πλήθος επιστημόνων με επικεφαλής τον καθηγητή Γονιδιωματικών Επιστημών και Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον στο Σιάτλ των ΗΠΑ κ. Γεώργιο Σταματογιαννόπουλο, καταδεικνύει την στενή γενετική σχέση των Μινωϊτών με τους Μυκηναίους, αλλά και των δύο αρχαίων πληθυσμών με τους σύγχρονους Έλληνες.
Ερευνητές κάνουν τα γηρασμένα κύτταρα και πάλι νέα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 17:13Σχολιάστε
Αμερικανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι μπορούν να κάνουν τα γηρασμένα κύτταρα και πάλι νέα χάρη σε μια τεχνολογία στόχευσης των τελομερών, σύμφωνα με στοιχέια που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Journal of the American College of Cardiology.
Εγκεφαλικός «διακόπτης» ίσως κρύβει τη λύση για την παχυσαρκία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 16:14Σχόλια (1)
Αυστραλοί ερευνητές ανακάλυψαν τον ακριβή εγκεφαλικό μηχανισμό που κάνει το σώμα να εξαρτάται από το λίπος προάγοντας την παχυσαρκία, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Cell Metabolism.
Ο θηλασμός μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου στη μαμά και το παιδί
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 12:26Σχολιάστε
Ο θηλασμός προστατεύει τις γυναίκες από τον καρκίνο του μαστού, επιβεβαιώνει μεγάλη αμερικανική ανασκόπηση του Αμερικανικού Ινστιτούτου για την Έρευνα του Καρκίνου. Μάλιστα, όφελος προκύπτει και για τα παιδιά καθώς μειώνεται ο δια βίου κίνδυνος να νοσήσουν επίσης από καρκίνο.
Για την επιδρομή των μεδουσών φταίνε οι άνθρωποι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2017 10:25Σχόλια (1)
Είναι πλέον τόσο μεγάλο το πρόβλημα των μεδουσών και των συγγενικών ειδών τους στις θάλασσες του πλανήτη, κοντά στις κατοικημένες παράκτιες περιοχές, που οι ειδικοί κάνουν λόγο για ένα πραγματικό μεδουσο-αρμαγεδδώνα.
ΕΕ: Εγκρίθηκε νέα συνδυαστική θεραπεία για τη χρόνια ηπατίτιδα C
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/08/2017 14:31Σχολιάστε
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την άδεια κυκλοφορίας του θεραπευτικού σχήματος με glecaprevir/pibrentasvir, χωρίς ριμπαβιρίνη για ασθενείς με χρόνια ηπατίτιδα C (HCV) όλων των μείζονων γονοτύπων (1-6).
1|2|3|4|5|...27