από metereologos.gr
Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Ιατρική – Βιολογία

ΕΕ: Εγκρίθηκε η κυκλοφορία ινσουλίνης ταχείας δράσης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 15:28Σχολιάστε
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε έγκριση κυκλοφορίας στην ασπαρτική ινσουλίνη ταχείας δράση για χρήση στη θεραπεία του σακχαρώδους διαβήτη σε ενήλικες. Η έγκριση κυκλοφορίας καλύπτει όλα τα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πώς νιώθουν άνδρες και γυναίκες για το σεξ της μιας νύχτας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/01/2017 13:33Σχολιάστε
Άνδρες και γυναίκες φαίνεται να μετανιώνουν για τις περιστασιακές σεξουαλικές εμπειρίες της μας νύχτας, αλλά για διαφορετικούς λόγους, σύμφωνα με νορβηγική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Evolutionary Psychology.
Σας αρέσει το καθισιό; Θα γεράσετε πρόωρα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 13:05Σχολιάστε
Πολύ καθισιό, πρόωρα γηρατειά. Οι ηλικιωμένες γυναίκες που είναι καθιστές πάνω από δέκα ώρες τη μέρα και οι οποίες δεν ασκούνται, έχουν κύτταρα που είναι έως οκτώ χρόνια περισσότερο βιολογικά γερασμένα από ό,τι η πραγματική ηλικία τους, σε σχέση με τις συνομήλικές τους που κάνουν λιγότερο καθιστική ζωή και ασκούνται, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Μαλακό ρομποτικό «γάντι» κατά της καρδιακής ανεπάρκειας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 12:33Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα μαλακό ρομποτικό «γάντι» που τυλίγει την καρδιά και την βοηθά να χτυπά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για τη θεραπεία της καρδιακής ανεπάρκειας στο μέλλον.
Αντίσωμα «ξετρυπώνει» τον HIV από τις κρυψώνες του στο σώμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2017 11:27Σχολιάστε
Αμερικανοί ερευνητές ανέπτυξαν ένα νέο αντίσωμα, που μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σύστημα να «ξετρυπώσει» και να καταστρέψει κρυμμένα κύτταρα τα οποία έχουν μολυνθεί από τον ιό HIV που προκαλεί το AIDS.
Ιδού ο Ντόναλντ Τραμπ των… εντόμων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/01/2017 11:34Σχολιάστε
Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο, μια πεταλουδίτσα της νύχτας, που έχει ένα περίεργο κεφάλι, το οποίο θυμίζει τα μαλλιά του....Ντόναλντ Τραμπ. Έτσι, οι επιστήμονες τού έδωσαν το όνομα του επόμενου προέδρου των ΗΠΑ, λίγο πριν την ορκωμοσία του.
Καρχαρίες εναντίον… Πάρκινσον
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/01/2017 12:38Σχολιάστε
Η σκουαλαμίνη, μια φυσική ουσία που ανακαλύφθηκε στη δεκαετία του ΄90 σε ένα είδος καρχαρία, άρχισε να δοκιμάζεται για τη νόσο Πάρκινσον και άφησε πολλές υποσχέσεις, καθώς μπορεί να μπλοκάρει το σχηματισμό των τοξινών στον εγκέφαλο.
Η γυναίκα που υποφέρει από αλλεργία στον άνδρα της
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 17:45Σχόλια (1)
Ο Σκοτ και η Τζοάνα Ουάτκινς είναι παντρεμένοι, αγαπημένοι, και ζουν στο ίδιο σπίτι. Μόνο που δεν μπορούν να αγγίξουν ο ένας τον άλλο, ούτε καν να βρεθούν στο ίδιο δωμάτιο, αλλιώς η Τζοάνα κινδυνεύει να πεθάνει.
Η κατάθλιψη «χτυπάει» στην καρδιά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 16:48Σχολιάστε
Η κατάθλιψη είναι εξίσου επιβαρυντική για την καρδιά με την παχυσαρκία και τη χοληστερόλη, σύμφωνα με γερμανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Atherosclerosis.
ΗΠΑ: Θανατηφόρο βακτήριο ήταν ανθεκτικό σε όλα τα αντιβιοτικά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 14:48Σχόλια (1)
Μια 70χρονη ασθενής πέθανε στις ΗΠΑ από σηπτικό σοκ λόγω ενός βακτηρίου που αποδείχθηκε ανθεκτικό και στα 26 αντιβιοτικά που δοκίμασαν οι γιατροί. Πιθανότατα είχε μολυνθεί κατά την παραμονή της στην Ινδία, μια χώρα όπου το πρόβλημα της μικροβιακής ανθεκτικότητας δείχνει να έχει βγει εκτός ελέγχου.
Το τσίλι χαρίζει χρόνια ζωής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 11:08Σχόλια (4)
Αν σας αρέσουν τα καυτερά φαγητά με μπόλικη κόκκινη πιπεριά, μπορεί να ζήσετε περισσότερο. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα συσχετίζει την κατανάλωση καυτερής κόκκινης πιπεριάς με τη μείωση κατά 13% της θνησιμότητας, κυρίως από έμφραγμα ή εγκεφαλικό.
Διάβασαν το DNA του δημοφιλέστερου καφέ στον κόσμο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 10:55Σχολιάστε
Επιστήμονες στις ΗΠΑ αποκωδικοποίησαν το πλήρες γονιδίωμα του φυτού του καφέ, που παράγει τη δημοφιλέστατη σε όλο τον κόσμο ποικιλία «αράμπικα» (arabica), η οποία αποτελεί πάνω από το 70% της παγκόσμιας παραγωγής καφέ.
Ο μεγαλόδοντας πέθανε από… λιμό
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 10:22Σχόλια (3)
Εμφανίστηκε πριν από περίπου 25 εκ. έτη και ήταν ο… Τ.rex των θαλασσών. Ο τρομερός μεγαλόδοντας, ένας σούπερ καρχαρίας με μήκος 18 μέτρα και δόντια 18 εκατοστών το καθένα, προκαλούσε όπως είναι ευνόητο τρόμο κάθε φορά που εμφανιζόταν. Νέα μελέτη αναφέρει ότι ο μεγαλόδοντας εξαφανίστηκε επειδή τα είδη με τα οποία τρεφόταν εξαφανίστηκαν και αυτός δεν κατάφερε να αλλάξει διατροφική συνήθεια.
Ριπές λέιζερ μετατρέπουν ποντικάκια σε δολοφόνους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 16:03Σχόλια (4)
Θυμίζει ταινία τρόμου με ζόμπι: νευροεπιστήμονες στις ΗΠΑ χρησιμοποίησαν λέιζερ για να παρέμβουν στον εγκέφαλο πειραματόζωων, μετατρέποντας άκακα ποντικάκια σε φονικές μηχανές που δάγκωναν και σκότωναν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους.
Η κάνναβη έχει περιορισμένη ιατρική αξία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 14:21Σχολιάστε
Η ιατρική κάνναβη έχει θεραπευτική χρησιμότητα μόνο στη χημειοθεραπεία, στους χρόνιους πόνους και στην πολλαπλή σκλήρυνση, καταλήγει μελέτη των Εθνικών Ακαδημιών Επιστημών, Μηχανικής και Ιατρικής των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για τη χρήση κάνναβης σε άλλες ασθένειες και οι σχετικές έρευνες αντιμετωπίζουν γραφειοκρατικά εμπόδια.
1|2|3|4|5|...27