Eίναι πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο Σύριζα είχε καλλιεργήσει ένα κλίμα ανεκπλήρωτων προσδοκιών και είχε συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία ψευδαισθήσεων σε διάφορες κοινωνικές ομάδες, που σήμερα βλέπουν να διαψεύδονται οι ελπίδες τους οικτρά.Το πρόβλημα δεν είναι ότι η κυβέρνηση εισπράττει τώρα το αντίτιμο των ψεύτικων υποσχέσεων που έδινε, αλλά οι συνέπειες που δημιουργούν οι αλυσιδωτές απεργίες σε κρίσιμους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας.
Η απεργία των λιμενεργατών που συνεχίζεται εδώ και πάνω από είκοσι μέρες και η πενθήμερη απεργία που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στην πολιτική αεροπορία πλήττουν βαρύτατα τη βαριά βιομηχανία της χώρας που είναι ο τουρισμός. Με την οικονομία νεκροζώντανη η μισή Ελλάδα περιμένει αυτή την περίοδο μήπως και καταφέρει να τα βγάλει πέρα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Με διεκδικήσεις που έρχονται από το παρελθόν και δεν παίρνουν υπόψη τους την κατάσταση της οικονομίας αλλά και των άλλων εργαζομένων τέτοιου είδους απεργίες αφενός οδηγούνται σε αδιέξοδο και αφετέρου χάνουν οποιαδήποτε κοινωνική νομιμοποίηση.
Είναι παράλογο ξαφνικά ενώ έχει ολοκληρωθεί σχεδόν η πώληση των περιφερειακών αεροδρομίων να καταγγέλλουν οι υπάλληλοι της πολιτικής αεροπορίας ξεπούλημα και να ζητούν την επιστροφή τους στο δημόσιο.Την ώρα που το κράτος δεν μπορεί καν να τα συντηρήσει στοιχειωδώς οι συνδικαλιστές απαιτούν την…επιστροφή τους στον καθημερινό μαρασμό.
Το πώς το κράτος μπορεί να αξιοποιήσει την περιουσία του αποδείχθηκε χθες με την πώληση των 2 αεροσκαφών της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής.Από 40 εκατ. ευρώ που τα πούλαγε πριν τέσσερα χρόνια , έφτασε να τα ξεπουλήσει λόγω της απαξίωσης τους μόλις 4, ενώ της κόστιζαν και ένα εκατ. το χρόνο για συντήρηση. Αν αυτό είναι και το μέλλον που θέλουν για τα περιφερειακά αεροδρόμια, ζήτω που καήκαμε..
Προφανώς οι εργαζόμενοι έχουν προβλήματα και αγωνίες για το μέλλον τους.Αλλά όταν έχουν καταρρεύσει τα πάντα γύρω μας και στον ιδιωτικό τομέα γίνεται κυριολεκτικά σφαγή, είναι εκτός κάθε λογικής οι σχετικά ασφαλείς του δημόσιου τομέα να προχωρούν σε άγονες διεκδικήσεις, τραυματίζοντας ότι ζωντανό παραμένει ακόμα στη χώρα.

ΤΟ ΒΗΜΑ