Η SCA Hygiene Products έλαβε δύο Χρυσά Βραβεία στις κατηγορίες «Προϊόντα Υγιεινής» και «Low Budget» για την πρωτότυπη καμπάνια «Zewa Big Roll Debate» στα Effie Awards 2014, η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη εταιρία Mindworks. Η online επικοινωνία του Zewa Big Roll εστίασε στη διαφοροποίηση της από τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας και στην επίτευξη της ενεργής συμμετοχής του κοινού.
Πιο συγκεκριμένα, διοργανώθηκε online ψηφοφορία «Zewa Big Roll Debate» αναφορικά με το σωστό τρόπο τοποθέτησης του ρολού υγείας (από πάνω ή από κάτω), η οποία πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις.Κατά την πρώτη φάση, το κοινό προσκλήθηκε σε ζωντανό debate από δύο «ειδικούς» για το συγκεκριμένο θέμα. Κατά τη δεύτερη φάση οι επισκέπτες μπορούσαν να παρακολουθήσουν το debate και να ψηφίσουν τον σωστό τρόπο τοποθέτησης του ρολού μέσα από ένα ειδικόmicrosite
Το microsite είχε περισσότερες από90,000 επισκέψεις, περισσότεροι από11,400 χρήστεςπήραν μέρος στην ψηφοφορία, ενώ καταγράφηκανπερισσότερα από 1000 tweetsμε τοhashtag #bigrolldebate, που είχανreach περισσότερους από 300k χρήστες. ΤοmicrositeέγινεShare στο Facebookπερισσότερες από4,500 φορές.
Σημειώνεται ότι τα Effie Awards αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.