Με την ανάδειξη των φιναλίστ ανά κατηγορία, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, που απονέμει φέτος για όγδοη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Οι υποψήφιοι οργανισμοί διαγωνίζονται φέτος σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται από τριμελείς κριτικές επιτροπές, διαφορετικές ανά κατηγορία, οι οποίες απαρτίζονται από εκπροσώπους του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου.
Ήδη έχουν αναδειχθεί σε κάθε κατηγορία τρεις φιναλίστ, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη των τελικών νικητών. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος σε κάθε κατηγορία, ενώ στους φιναλίστ θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις.
Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ακολουθούν τα ονόματα των προσώπων ή ομάδων που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης κατά αλφαβητική σειρά:
1.Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
üCOSMOTE E-VALUE
üCOSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
üΟΠΑΠ Α.Ε.
2.Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη
üTheHappyArt
üΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ
üΤράπεζα Eurobank Ergasias A.E.
3.Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών
üDHL EXPRESS HELLAS S.A.
üNESPRESSO Hellas
üWIND Ελλάς
4.Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
üCARGLASS
üNESPRESSO Hellas
üSAMSUNG ELECTRONICS HELLAS S.A.
üVODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ
5.Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
üWebhelp Hellas, Kingsley Onwuka
üWIND Ελλάς, Μαργαρίτα Γεροντοπούλου
üΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος
6.Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
üENARTIA
üTELENAVIS A.E.
üYUBOTO
7.Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
üAPIVITA ΑΕΒΕ
üPRAKTIKER Hellas
üΟΠΑΠ Α.Ε.
üΟΤΕ A.E.
8.Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
üBMW FINANCIAL SERVICES
üNOVALIS TERRA MON IKE
üYUBOTO


9.Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
üNESPRESSO Hellas
üΑ. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
üΟΠΑΠ Α.Ε.
10.Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μικρός Οργανισμός)
üDIPLOMAT TRAVEL Ltd
üENARTIA
üNRG TRADING HOUSE S.A.
11.Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)
üCOSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε
üΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
üΟΠΑΠ Α.Ε.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 115 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.