Η ΜΕΓΑ, η οποία ιδρύθηκε το 1981 από τον Κωνσταντίνο Βιτουλαδίτη, ξεκίνησε ως εταιρεία παραγωγής ωτοκαθαριστών και σταδιακά ολοκλήρωσε την παρουσία της σε όλους τους τομείς προϊόντων προσωπικής υγιεινής, πραγματοποιώντας τις ανάλογες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και συστήματα ποιοτικού ελέγχου. Σήμερα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, με καταξιωμένες μάρκες, όπως σερβιέτες και σερβιετάκια EveryDay, βρεφικές πάνες Babylino, προϊόντα ακράτειας Sani, βαμβάκι ΜΕΓΑ, δίσκοι και μαντίλια ντεμακιγιάζ Pom Pon, υγρά αντιβακτηριδιακά μαντίλια Wet Hankies κ.ά.
Ενδυναμώνοντας τις συνεργασίες της εκτός συνόρων, η εταιρεία, «μεσούσης της οικονομικής κρίσης, κατάφερε να τετραπλασιάσει τις εξαγωγές της, αποδεικνύοντας ότι η καινοτομία μπορεί να έχει ελληνική ταυτότητα, αλλά και διεθνές διαβατήριο», όπως ανέφερε ο κ. Βιτουλαδίτης, διευθύνων σύμβουλος στη ΜΕΓΑ.
Παρουσία σε 30 χώρες


Σημειώνεται ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό από τη δεκαετία του 1990. Εχει πλέον παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, όπως Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ιράν, Κίνα, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία, Κροατία, Κύπρος, Δανία, Τσεχία, Ιρλανδία, Μάλτα, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Νιγηρία κ.ά. Εκτός από την παρουσία των δικών της brands στο εξωτερικό, η ΜΕΓΑ προσφέρει την καινοτομία και την τεχνογνωσία της σε μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού, έχοντας χτίσει μακροχρόνιες συνεργασίες contract manufacturing, αφού έχει επιλεγεί ως αποκλειστικός προμηθευτής μεγάλων παραγωγικών και εμπορικών μονάδων στην Ευρώπη.
Σήμερα πραγματοποιεί πλέον τζίρο άνω των 110 εκατ. ευρώ, με τον συνολικό ρυθμό αύξησης της εταιρείας κατά την τελευταία πενταετία (2009-2014) να εκτοξεύεται σε ποσοστό πάνω από 60%. Επιπροσθέτως, η ΜΕΓΑ, συνεχίζει ο κ. Βιτουλαδίτης, «θεωρώντας τους ανθρώπους το σημαντικότερο και πολυτιμότερο κεφάλαιό της, στο διάστημα της τελευταίας πενταετίας όχι μόνο διατήρησε τις θέσεις εργασίας αλλά αύξησε το προσωπικό της σε ποσοστό πάνω από 45%, στηρίζοντας την ελληνική οικογένεια και τον έλληνα εργαζόμενο».
Μηχανολογικός εξοπλισμός


Οσον αφορά το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, η ΜΕΓΑ, κόντρα στην οικονομική κρίση, συνέχισε το επενδυτικό της πλάνο, επενδύοντας 35 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία πενταετία σε σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, επιλέγοντας πάντα με βάση τα υψηλότερα διεθνή standards προϊοντικής ποιότητας και ασφάλειας. Σημαντικό γεγονός είναι ότι το 2013 ολοκλήρωσε μία ακόμη επένδυση σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό παραγωγής ελαστικών εσωρούχων ακράτειας (incontinence pants), γεγονός το οποίο την καθιστά μία από τις λίγες εταιρείες παραγωγής του προϊόντος αυτού στη Νότια Ευρώπη. Συνεχίζοντας την ανάπτυξή της, η εταιρεία προχώρησε το 2014 στην επένδυση μιας νέας μηχανής παραγωγής βρεφικών πανών, τεχνολογίας αιχμής, πετυχαίνοντας ακόμη μεγαλύτερη αναβάθμιση του τεχνολογικού της εξοπλισμού στις εργοστασιακές εγκαταστάσεις της.
Η εταιρεία, μέσα από τις συνεχείς επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη, αλλά και σε μηχανολογικό εξοπλισμό, κατάφερε να δημιουργήσει νέα ποιοτικά, καινοτόμα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, απαντώντας στις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών καταναλωτών.
Το ανθρώπινο κεφάλαιο


Ο βασικότερος πυλώνας επιτυχίας της ΜΕΓΑ είναι η επένδυση στον άνθρωπο, o οποίος αποτελεί το πολυτιμότερο κεφάλαιό της. Στο διάστημα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα η εταιρεία δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας, με αύξηση προσωπικού πάνω από 45% την τελευταία πενταετία, και συνέχισε να προσφέρει στους εργαζομένους της ένα περιβάλλον δίκαιο, που εξασφαλίζει τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας και αναπτύσσει τις δεξιότητές τους, μετατρέποντάς τους σε αρωγούς των εταιρικών στόχων.
Κοιτάζοντας μπροστά


Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η ΜΕΓΑ στηρίζει την ελληνική οικονομία, ενισχύοντας τα επενδυτικά της πλάνα. Στο πρόγραμμα της εταιρείας για την τριετία 2015-2017, καταλήγει ο κ. Βιτουλαδίτης, περιλαμβάνονται νέες επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό και άλλον εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας. Η ανάπτυξη της ΜΕΓΑ, ως σήμερα, έχει πραγματοποιηθεί με σταθερά βήματα, καθαρά από οργανική ανάπτυξη και με επενδύσεις χωρίς κρατική επιδότηση. Η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει την ανάπτυξή της στις ίδιες βάσεις, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, σχεδιασμένα στην Ελλάδα και παραγόμενα στην Ελλάδα. Παράλληλα σχεδιάζει να ενδυναμώσει περαιτέρω τις εξαγωγές της, ενισχύοντας την παρουσία της σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.

«Sensitive Concept»
Καινοτόμος σχεδιασμός προϊόντων

Η ΜΕΓΑ οφείλει μεγάλο μέρος της αυξητικής πορείας της, ακόμη και στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, στον καινοτόμο σχεδιασμό προϊόντων, με προτεραιότητα τον απόλυτο σεβασμό στο δέρμα. Εδώ και χρόνια η εταιρεία δημιούργησε μια ξεχωριστή πρόταση στην προσωπική υγιεινή, το «Sensitive Concept», που προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα, συνδυάζοντας άριστα επίπεδα αποτελεσματικότητας / απορροφητικότητας, αλλά και πιστοποιημένη φιλικότητα προς το δέρμα. Οι καταναλωτές αναγνώρισαν εδώ και χρόνια την άριστη ποιότητα, τον σεβασμό στο δέρμα, τον καινοτόμο σχεδιασμό που προσφέρουν τα προϊόντα της εταιρείας, δίνοντάς τους ξεχωριστή θέση στις προτιμήσεις τους. Η ΜΕΓΑ στα χρόνια της κρίσης συνέχισε να λανσάρει προϊόντα με άριστη ποιότητα και με ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή. Δεν επενέβη στον σχεδιασμό προϊόντων μειώνοντας το κόστος τους, δεν περιόρισε την καινοτομία και τις επενδύσεις. Συνέχισε να αντιμετωπίζει τον καταναλωτή με τον ίδιο σεβασμό που τον αντιμετώπιζε πάντα. Η θετική πορεία των πωλήσεών της επισφραγίζει αυτή την προσπάθεια και επιβεβαιώνει ότι και ο καταναλωτής επέστρεψε προς την εταιρεία τον ίδιο σεβασμό και την ίδια εμπιστοσύνη.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ