Στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου στρέφεται η εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων Lamway Hotel Management Group, προχωρώντας σε συνεργασία με την εταιρία hotelising *, η οποία εξειδικεύεται στη διαχείριση διαδικτυακών πωλήσεων και μάρκετινγκ των μονάδων.
Με στόχο για το 2014 την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού κατά 10 έως 15% στις μονάδες που διαχειρίζεται στις Κυκλάδες, αντικείμενο της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε επίπεδο προώθησης των ξενοδοχείων σε παραδοσιακές και αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού.
Βασικές αγορές στις οποίες προσανατολίζεται η εταιρία είναι οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Ρωσία, ειδικά για τις μονάδες της Σαντορίνης και η γαλλική και ιταλική για την Πάρο.
Στους στόχους για το 2014 περιλαμβάνεται επίσης η διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου και της Ιου, για τις οποίες είναι σε εξέλιξη συζητήσεις, καθώς και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των Κυκλάδων.