Στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου στρέφεται η εταιρία διαχείρισης ξενοδοχείων Lamway Hotel Management Group, προχωρώντας σε συνεργασία με την εταιρία hotelising *, η οποία εξειδικεύεται στη διαχείριση διαδικτυακών πωλήσεων και μάρκετινγκ των μονάδων.

Με στόχο για το 2014 την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού κατά 10 έως 15% στις μονάδες που διαχειρίζεται στις Κυκλάδες, αντικείμενο της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών σε επίπεδο προώθησης των ξενοδοχείων σε παραδοσιακές και αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού.

Βασικές αγορές στις οποίες προσανατολίζεται η εταιρία είναι οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Ρωσία, ειδικά για τις μονάδες της Σαντορίνης και η γαλλική και ιταλική για την Πάρο.

Η εταιρία διαχείρισης (www.lamway.gr) διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο με επτά ξενοδοχεία, από τα οποία τέσσερα είναι στη Σαντορίνη, δύο στην Πάρο και ένα στη Νάξο. Δραστηριοποιείται από το 2008 με τη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, την εμπορική εκμετάλλευση ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Στους στόχους για το 2014 περιλαμβάνεται επίσης η διείσδυση στην αγορά της Μυκόνου και της Ιου, για τις οποίες είναι σε εξέλιξη συζητήσεις, καθώς και σε άλλους τουριστικούς προορισμούς εκτός των Κυκλάδων.