Στο διεθνές επενδυτικό πρόγραμμα «Project Spring» του ομίλου Vodafone θα συμμετέχει η Vodafone Ελλάδας. Αυτό τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γλαύκος Περσιάνης, ο οποίος αναγγέλλει ότι η Vodafone θα προχωρήσει την επόμενη διετία σε επενδύσεις αυξημένες κατά 40%, με στόχο την επέκταση του δικτύου 4G και 3G UMTS στα 900 MHz, την αναβάθμιση των δικτύων πωλήσεων και την εισαγωγή καινοτομιών για τους εταιρικούς πελάτες.

Επειτα από απόφαση του ομίλου Vodafone, η θυγατρική της Vodafone Ελλάδας, Zelitron, η οποία αναπτύσσει ολοκληρωμένα συστήματα επικοινωνιών μεταξύ μηχανών (Μ2Μ), αναλαμβάνει την ανάπτυξη και υλοποίηση όλων των εφαρμογών Μ2Μ του ομίλου διεθνώς. Ακόμη, σημειώνει ότι τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει το πρόγραμμα συνεπένδυσης στο ακραίο δίκτυο στις αγροτικές περιοχές με τη Wind Hellas.
Και εξηγεί ότι «η Vodafone διατηρεί το δικό της φάσμα. Συνεχίζουμε επιθετικά την επέκταση του 4G ανεξάρτητα από αυτή τη συνεργασία. Με τις επενδύσεις μας και το πλεονέκτημα στο φάσμα στόχος μας είναι να θεμελιώσουμε τη θέση μας ως του καλύτερου παρόχου στην αγορά».
Κάλυψη των αστικών περιοχών


«Σε συνεργασία με τον όμιλο καταλήξαμε στην ενδυνάμωση των επενδύσεων για τη χώρα μας. Εξασφαλίσαμε αύξηση στις επενδύσεις, οι οποίες θα επικεντρωθούν στην επέκταση του δικτύου στο 4G και στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη του 3G δικτύου μας, αξιοποιώντας το φάσμα που έχουμε στη διάθεσή μας στα 900 MHz, στην αναβάθμιση των σημείων πώλησης και στην εισαγωγή καινοτομιών στα προγράμματα εταιρικών πελατών» εξηγεί ο κ. Περσιάνης.

«Συνεχίζουμε το επενδυτικό μας πρόγραμμα, το οποίο τα προηγούμενα πέντε χρόνια ξεπέρασε τα 500 εκατ. ευρώ και μάλιστα το ενδυναμώνουμε. Την επόμενη διετία οι επενδύσεις μας θα είναι αυξημένες κατά 40%»
σημειώνει. Οπως αναφέρει, ήδη υπάρχει κάλυψη 4G στο μεγαλύτερο τμήμα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην περιφέρεια. «Φιλοδοξία μας είναι να καλύψουμε όλες τις αστικές περιοχές της Ελλάδας έως το τέλος του 2015» λέει.
Επίσης, συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου 3G UMTS, τα οποίο «τρέχει» στα 900 MHz και παρέχει ποιοτικότερο σήμα, επιτρέποντας καλύτερες υπηρεσίες. «Είμαστε σε καλή θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι μόνο το 4G, αλλά και το γεγονός ότι παρέχουμε καλύτερη 3G κάλυψη, πανελλαδικά, ακόμη και μέσα στα σπίτια των πελατών μας, όπου το UMTS στα 900 MHz μας δίνει πλεονέκτημα» παρατηρεί.
Το μοντέλο του καταστήματος


Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Περσιάνη, το μοντέλο του καταστήματος «προορισμός» Vodafone@The Mall Athens, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα πριν από μερικούς μήνες, θα προσαρμοστεί και σε υπόλοιπα σημεία πώλησης της Vodafone στην Ελλάδα, υποσχόμενο νέα και πιο σύγχρονη εμπειρία για τον καταναλωτή.

«Διατηρούμε δυνατή θέση στους εταιρικούς πελάτες και θέλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε στις υπηρεσίες που τους παρέχουμε. Ηδη έχουμε λανσάρει το Vodafone Business Connect και θα συνεχίσουμε να επεκτεινόμαστε σε αυτό το κομμάτι»
εξηγεί και σημειώνει ότι μεγάλες είναι οι δυνατότητες στις επικοινωνίες μηχανής προς μηχανή (Μ2Μ), όπου δραστηριοποιείται η θυγατρική της Vodafone, Zelitron.

«Η Zelitron έχει επιλεγεί από τον όμιλο για να χρησιμοποιηθεί για όλες τις εφαρμογές Μ2Μ. Η στρατηγική του ομίλου για προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες Μ2Μ θα στοιχηθεί πίσω από τη Zelitron. Πρόκειται για τομέα με μεγάλη ανάπτυξη της τάξεως του 40%-50% και με λύσεις που θα παρέχονται σε παγκόσμιο επίπεδο»
τονίζει. «Τα πεδία εφαρμογής, θα επεκταθούν στις διασυνδεδεμένες συσκευές, στη διαχείριση στόλου, στην «έξυπνη» μέτρηση κτλ. Αυτές οι λύσεις παρέχουν οικονομία στις επιχειρήσεις, καλύτερη διαχείριση και πληροφόρηση» λέει ο κ. Περσιάνης.
Μεγάλο πρόβλημα η υψηλή φορολογία
  • Στην υψηλή φορολογία αποδίδει τη μείωση του τζίρου του κλάδου κατά 17% εφέτος ο κ. Περσιάνης.
  • Οπως εξηγεί, η φορολόγηση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα είναι η πιο υψηλή στη Δυτική Ευρώπη, καθώς φθάνει ως και το 35%, όταν η χώρα έχει το χαμηλότερο καθαρό κόστος ομιλίας ανά λεπτό στην Ευρώπη, αφού οι τιμές έχουν μειωθεί δραστικά σε σχέση με το εξωτερικό. Ωστόσο αυτή η μείωση δεν περνά πλήρως στον καταναλωτή, λόγω της υψηλής φορολογίας.
  • Προκειμένου να υποχωρήσουν οι τιμές, πέραν της μείωσης της φορολογίας, το ζητούμενο είναι η ανταγωνιστική λειτουργία της αγοράς, κάτι που θα λειτουργήσει προς όφελος των καταναλωτών.
Πυρά κατά της Cosmote
Η Vodafone τελεί εν αναμονή της εξέτασης και της απόφασης από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για την καταγγελία της για καταχρηστική πρακτική στην αγορά της καρτοκινητής από την Cosmote. «Περιμένουμε και πιστεύουμε ότι είναι θέμα το οποίο πρέπει να δει με τη δέουσα σοβαρότητα ο Ρυθμιστής και να δώσει λύση σε σύντομο χρονικό διάστημα» σημειώνει ο κ. Περσιάνης και επισημαίνει ότι το ζητούμενο είναι η ανταγωνιστική λειτουργία της αγοράς, κάτι που είναι προς όφελος των καταναλωτών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ