H σουηδική φίρμα συνεχίζει στον δρόμο που ξέρει καλύτερα, αποκαλύπτοντας ένα περιορισμένης παραγωγής hypercar με αφετηρία το Jesko αλλά με διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση, χαμηλότερο βάρος και ακόμα περισσότερη ισχύ.

Για όσους αναρωτιούνται για το ασυνήθιστο όνομα, προέρχεται και αυτό από την ιστορία της «δυναστείας» των Koenigsegg καθώς έτσι ονομαζόταν το άλογο του πατρός του ιδρυτή της φίρμας κατά τον τελευταίο του αγώνα ως τζόκεϊ το 1976.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το Sadair Spear αποκτά μια νέα, ενεργή «double blade», όπως την χαρακτηρίζουν οι Σουηδοί, αεροτομή στο πίσω τμήμα, ένα μεγαλύτερο splitter μπροστά το οποίο συμπληρώνεται από νέα ανεξάρτητα πτερύγια στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου, μεγαλύτερους διαχύτες πίσω από τους τροχούς και μερικά ακόμα πλευρικά πτερύγια συν το νέου σχεδιασμού καπό. Όλα αυτά συνδυαστικά και με τα ήδη γνωστά αεροδυναμικά στοιχεία του Jesko δίνουν τη δυνατότητα παραγωγής κάθετης δύναμης έως και 850 κιλών.

Επίσης η νέα «έκδοση» έχει και κατά 35 κιλά μικρότερο βάρος από το Jesko χάρη στα νέα ελατήρια της ανάρτησης, την αφαίρεση μέρους της ηχομόνωσης και ανθρακονημάτινα καθίσματα. Έτσι, παρά ό,τι ίσως υποθέτει κανείς με δεδομένη την εμφάνισή του το Sadair Spear ζυγίζει μόλις 1.320 κιλά δηλαδή λιγότερα από ένα τυπικό supermini. To εσωτερικό σε μια προσπάθεια… πολιτισμού διαθέτει σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών αλλά και ραδιόφωνο ενώ φυσικά τα καθίσματα διαθέτουν ζώνες έξι σημείων όπως επιβάλλει το είδος.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει η παρουσία carbon κεραμικών φρένων μπροστά και πίσω σε συνδυασμό με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα με σχεδιασμό ειδικά για την περίσταση του Sadair Spear.

Την ισχύ του εξασφαλίζει ο γνώριμος twin-turbo V8 των 5,0 λίτρων σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή που χάρη και στη συμβατότητα του με καύσιμο E85 αποδίδει πλέον 1.625 ίππους δηλαδή 25 περισσότερους από το «απλό» Jesko. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί μεγέθη επιδόσεων αν και δεδομένα θα υπερέχουν του Jesko με δεδομένα όλα τα παραπάνω.

