Lotus Emira Clark Edition: Φόρος τιμής

Οι Βρετανοί τιμούν ένας από τους ικανότερους οδηγούς του ένδοξου αγωνιστικού παρελθόντος τους με μια μεταρετρό έκδοση της Emira

Lotus Emira Clark Edition: Φόρος τιμής

H βρετανική φίρμα έχει μια ιδιαίτερα πλούσια αγωνιστική παράδοση μέρος της οποίας, αυτονόητα οφείλεται εκτός από τα διάσημα μονοθέσια της και σε εξίσου συναρπαστικούς οδηγούς. Για την ακρίβεια κανείς δεν θα έκανε μια αναδρομή στην παράδοση της Lotus στις πίστες της F1 χωρίς να αναφέρει το όνομα του Jim Clark και την θριαμβευτική νίκη του το 1965.

Εν είδει υπενθύμισης, ο Jim Clark εκτός από τον άτυπο τίτλο ενός από τους πλέον ταλαντούχους οδηγούς διαχρονικά, κατάφερε το 1965 να κερδίσει το δεύτερο τίτλο του στην F1 οδηγώντας την Lotus 33, δια χειρός Colin Chapman. Εκτός από τα συγκεκριμένα επιτεύγματα διεκδίκησε και πήρε τη νίκη σε διάφορα πρωταθλήματα την ίδια χρονιά όπως το Indy 500 και το Tasman Series, αλλά και η Formula 2 όπως και το Βρετανικό Πρωτάθλημα Sedan, όλα με αυτοκίνητα της Lotus.

Κάπως έτσι η φίρμα αποφάσισε να τιμήσει τον σκωτσέζο οδηγό, δημιουργώντας μια νέα έκδοση της Emira με το όνομα του και ορισμένα στοιχεία που παραπέμπουν στο ένδοξο αγωνιστικό σερί του Jim Clark.

Σε αυτά συγκαταλέγεται η χαρακτηριστική πράσινη απόχρωση «Clark Racing Green» η οποία αποτελεί αποκλειστικότητα για την έκδοση και συνδυάζεται με μαύρη οροφή, ασημί καθρέπτες και τις κίτρινες λωρίδες που είναι συνυφασμένες με την Lotus και ακόμα περισσότερο με την Lotus Type 38 με την οποία ο Clark κέρδισε τον αγώνα της Ιντιανάπολης πριν 60 χρόνια.

Στο ίδιο πλαίσιο η τάπα βενζίνης έχει αντικατασταθεί με μια ρετρό από αλουμίνιο αντί της συνήθους στο χρώμα του αμαξώματος ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι κίτρινες απολήξεις της εξάτμισης. Από την αισθητική του δεν θα μπορούσε να λείπει το όνομα της έκδοσης σε στρατηγικά σημεία του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού.

Το εσωτερικό επενδύεται με χρωματισμούς που είναι συνυφασμένοι με το παρελθόν, με το κόκκινο Alcantara να δίνει τον τόνο σε πλήρη αντίθεση με τα μαύρα στοιχεία. Δεν λείπει και η πλακέτα με το όνομα της έκδοσης από ανθρακόνημα και όπου αναφέρεται και ο αύξων αριθμός κάθε αντιτύπου καθώς η έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 60 αντίτυπα. Να σημειωθεί ότι ο επιλογέας ταχυτήτων είναι χειροποίητος και η Lotus δίνει τη δυνατότητα σε όσους την αποκτήσουν να προσθέσουν τη δική τους πινελιά.

Σε επίπεδο κινητήρα αν και η Emira προσφέρεται αποκλειστικά πλέον με turbo τετρακύλινδρο κινητήρα δια χειρός AMG και αυτόματο σύστημα μετάδοσης, η συγκεκριμένη έκδοση υιοθετεί V6 κινητήρα 3,5 λίτρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων σε μια άμεση αναφορά στο παρελθόν.

Η ισχύς των 400+ ίππων μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με τη συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Να σημειωθεί επίσης ότι μέρος του εξοπλισμού της Emira Clark Edition αποτελεί το πακέτο Lotus Driver, το οποίο προσθέτει ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης «Track», σύστημα launch control, τη δυνατότητα ρύθμισης του ήχου της εξάτμισης αλλά και σπορ ανάρτηση.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.