Alpine Vision: Η αναβίωση ενός θρύλου

Για τους παλαιότερους ή ενδεχομένως για τους πιο... διαβασμένους η Alpine Α110 δεν θα πρέπει να αποτελεί άγνωστη «λέξη».

Alpine Vision: Η αναβίωση ενός θρύλου
Για τους παλαιότερους ή ενδεχομένως για τους πιο… διαβασμένους η Alpine Α110 δεν θα πρέπει να αποτελεί άγνωστη «λέξη». «Ανδρώθηκε» τη δεκαετία του 1960 μέσα από τις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι προτού τις κατακτήσει μία προς μία και γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά της στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η εμβληματική της μορφή μάς συνοδεύει ακόμη και σήμερα, είτε ως ξεθωριασμένη ανάμνηση των παιδικών μας ετών είτε ως ανεκπλήρωτος μετεφηβικός έρωτας.
Η δεύτερη ευκαιρία


Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τέσσερις δεκαετίες ώστε μια τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετική Alpine να επιστρέψει στον «τόπο του εγκλήματος». Στους δρόμους του Monte Carlo, σε εκείνες τις στενές λωρίδες ασφάλτου που «αγκαλιάζουν» τις απόκρημνες πλαγιές των γαλλικών Αλπεων στοιχειώνοντας τα όνειρα κάθε οδηγού.
Το Alpine Vision, όπως είναι η ακριβής ονομασία του, αποτελεί την πρωτότυπη εκδοχή ενός κεντρομήχανου coupe. Ενός αυθεντικού sportscar, με δύο θέσεις στο εσωτερικό του και αρκετούς… τόνους ιστορίας στις πλάτες του.
Οι αναφορές στο μακρινό πλην ένδοξο παρελθόν του είναι κάτι παραπάνω από σαφείς. Τα φωτιστικά σώματα του μπροστινού και του πίσω τμήματος, οι αθλητικές αναλογίες του αμαξώματος, ακόμη και ο σχεδιασμός των ζαντών, όλα παραπέμπουν στην… παροπλισμένη A110.
«Πολεμική» είναι η ατμόσφαιρα που επικρατεί και στο εσωτερικό. Το ανθρακόνημα, το δέρμα και το αλουμίνιο συνδυάζονται αρμονικά επιτρέποντας στην παράδοση και στην τεχνολογία να συνυπάρχουν.
Τα μπάκετ καθίσματα αποτελούν χωρίς αμφιβολία τους απόλυτους πρωταγωνιστές επισκιάζοντας με την επιβλητική παρουσία τους στοιχεία όπως το τριάκτινο τιμόνι με το χαρακτηριστικό-επαναστατικό έμβλημα της γαλλικής φίρμας στο μέσον του, τις αγωνιστικών προδιαγραφών ζώνες ασφαλείας και την έγχρωμη οθόνη αφής.
Ο μεγάλος άγνωστος


Η απουσία παραδοσιακού επιλογέα από τη βάση της κεντρικής κονσόλας αποτελεί την πρώτη σαφή ένδειξη για τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, οι οποίες παραμένουν στη συντριπτική πλειονότητά τους άγνωστες.
Από τα συμφραζόμενα και λαμβάνοντας υπόψη τις λιγοστές πληροφορίες που συνοδεύουν το Alpine Vision μπορεί κανείς να υποθέσει ότι οι Γάλλοι θα επιλέξουν μια ημιαυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη για να συνδέσουν τους πίσω τροχούς με τον τετρακύλινδρο-υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης. Η ισχύς του τελευταίου και η χωρητικότητά του δεν ανακοινώνονται, ωστόσο είναι μάλλον απίθανο το σύνολο που πρόκειται να τοποθετηθεί στην πλάτη του οδηγού να ξεπερνά τα 2,0 λίτρα.
Το γεγονός ότι η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 4,5 δευτερόλεπτα αφήνει, αν μη τι άλλο, υποσχέσεις που, αν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο εκπληρωθούν, θα μπορούμε να μιλάμε για έναν σύγχρονο φονέα γιγάντων.
Σύμφωνα με τη Renault, το Alpine Vision πρόκειται να περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2017 διατηρώντας το 80% των σημερινών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version