Με θετικό πρόσημο κλείνει το 2015 η Vodafone Ελλάδος, καθώς ύστερα από αρκετά χρόνια καταγράφει αύξηση εσόδων από υπηρεσίες που προέρχονται από οργανική ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας κ. Γλαύκο Περσιάνη, ενώ η αγορά των τηλεπικοινωνιών έχει βρεθεί στο 55% του συνολικού της τζίρου σε σχέση με το 2006, η εταιρεία κατάφερε τα τελευταία χρόνια να μειώσει και να ισοσκελίσει πια τις απώλειες, ενώ τα τελευταία τρίμηνα η εικόνα της βαίνει βελτιούμενη.
Ο κ. Περσιάνης σημειώνει ότι πλέον η Vodafone πορεύεται με αύξηση των υπηρεσιών φωνής κατά 7% και της χρήσης δεδομένων κατά 74%, ενώ κατέγραψε 42.000 νέους πελάτης στη σταθερή και 50.000 στην κινητή.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη μη δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της Forthnet, την οποία έχουν καταθέσει από κοινού Vodafone και Wind, σημειώνοντας ότι κάθε μήνας που περνάει χωρίς να ολοκληρώνεται η συμφωνία εξαγοράς μειώνει την αξία της πρώτης. Και αυτό διότι, όπως τόνισε, κάθε μήνα η Forthnet πιέζεται.
«Το ενδιαφέρον υπάρχει και είναι ουσιαστικό» είπε ο κ. Περσιάνης, σημειώντας ότι υπάρχει δυστοκία στο να ολοκληρωθεί η συμφωνία. «Θεωρούμε ότι πρότασή μας μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της εταιρείας» σημείωσε, όμως πρόσθεσε ότι σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία, η Vodafone μπορεί εναλλακτικά να ενεργοποιήσει και στην Ελλάδα το ιντερνετικό τηλεοπτικό πρόγραμμα που διαθέτει ο όμιλος σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Παράλληλα, ο κ. Περσιάνης αναφέρθηκε και στο ζήτημα του ανταγωνισμού στην αγορά. «Ζητάμε από την πολιτεία σταθερότητα και δίκαιο ανταγωνισμό» είπε, σημειώνοντας ότι πρέπει να υπάρξει επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επενδύσεις.
Ο επικεφαλής της Vodafone σημείωσε ότι είναι σημαντικό να υπάρχει ένα περιβάλλον που ευνοεί τον ανταγωνισμό και σημείωσε, αναφερόμενος στο vectoring του ΟΤΕ, ότι χρειάζεται προσοχή στις τεχνολογίες που εφαρμόζονται, προκειμένου να μην αποκλείονται από την αγορά και οι επενδύσεις των υπόλοιπων παικτών.
Επίσης, σημείωσε ότι ο ρυθμιστής θα πρέπει να λαμβάνει εντονότερα υπόψη του στην ρύθμιση των προγραμμάτων του ΟΤΕ, το premium τηλεοπτικό περιεχόμενο ώστε η αγορά να λειτουργεί με τρόπο που δεν θα επιτρέψει την επιστροφή του μονοπωλίου στη χώρα. Ο κ. Περσιάνης πρόσθεσε ότι θα πρέπει να υπάρξουν κανόνες στο bundling των υπηρεσιών, που περιλαμβάνουν Pay TV.
Ακόμη, αναφέρθηκε στην πορεία της εταιρείας, η οποία πλέον έχει ενσωματώσει την hol και στηρίζεται στη μάρκα και στην εμπειρία του πελάτη, στην «έξυπνη» διεκδίκηση μεριδίων αγοράς, στην κινητή ευρυζωνικότητα και σε καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το Vodafone home, οι b2b υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους και ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις, οι επικοινωνίες μεταξύ μηχανών (m2m) και οι πληρωμές μέσω κινητού.
