Αισιόδοξη για τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης του ΟΤΕ το επόμενο διάστημα λόγω των επενδύσεων στην ευρυζωνική τεχνολογία VDSL και το τηλεοπτικό περιεχόμενο εμφανίστηκε την Πέμπτη η διοίκηση του εισηγμένου ομίλου κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του εννιαμήνου του 2015.
Ο επικεφαλής του ομίλου κ. Μιχάλης Τσαμάζ σημείωσε ότι η εταιρεία προσείλκυσε στο γ’ τρίμηνο 31.000 νέους πελάτες και απέκτησε το 68% των νέων ευρυζωνικών συνδέσεων, ενώ έχασε μόλις 14.000 γραμμές στη σταθερή.
Η εταιρεία, σημείωσε η διοίκηση του ΟΤΕ, είχε το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο με θετικό πρόσημο στη σταθερή τηλεφωνία στην Ελλάδα, ενώ κατέγραψε μικρή μείωση εσόδων από υπηρεσίες κινητής της τάξης του 3,3%, η οποία ωστόσο θα ήταν μεγαλύτερη εάν δεν είχε μεσολαβήσει το πρόγραμμα «ψηφιακή αλληλεγγύη».
Ο κ. Τσαμάζ έκανε αναφορά τόσο στην πρόσφατη στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο της Coca-Cola για την ανάπτυξη του διεθνούς data center της εταιρείας όσο και στην ενοποίηση του εμπορικού σήματος ΟΤΕ και Cosmote, υπό την ομπρέλα της τελευταίας, κίνηση η οποία, όπως τόνισε, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ενοποίηση κινητής και σταθερής.
Όπως ειπώθηκε, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, το 9% της συνδρομητικής βάσης των ευρυζωνικών συνδέσεων διαθέτει VDSL, ενώ στην καρτοκινητή οι συνδέσεις έχουν παραμείνει σταθερές σε σχέση με πέρσι. Παράλληλα, αναμένεται αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες data, καθώς η διείσδυση των smartphone βρίσκεται στο 50% της πελατειακής βάσης της Cosmote.
Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο chief operating officer του ομίλου κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, πλέον η χρήση data ανά χρήστη κυμαίνεται κατά μέσον όρο μεταξύ 1,4 και 1,5 GB, επίδοση την οποία χαρακτήρισε ως αρκετά υψηλή.
Παράλληλα, ο κ. Πιπερίδης σημείωσε ότι η μετάβαση του δικτύου στο λεγόμενο Internet Protocol (IP) είναι ακόμη στα πρώτα στάδια και θα διαρκέσει λίγα ακόμη χρόνια. Όταν ολοκληρωθεί, θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, ενώ τα οφέλη της τεχνολογικής μετάβασης θα φανούν σταδιακά.
Επίσης, όπως τόνισε, ένα υπολογίσιμο ποσοστό ευρυζωνικών καταναλωτών προμηθεύεται υπηρεσίες VDSL, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στα έσοδα του ΟΤΕ.
Ακόμη, η νέα τιμολογιακή του OTE TV, πρόσθεσε, αναμένεται να αυξήσουν κατά 10% τα ανά σύνδεση έσοδα του ΟΤΕ, ενώ σημείωσε ότι η αύξηση των συνδρομητών θα συνεχισθεί.
Ο κ. Πιπερίδης σημείωσε ότι ο οργανισμός κοιτά συνεχώς για νέο τηλεοπτικό περιεχόμενο, σημειώνοντας ότι τα ανά σύνδεση έσοδα στη συνδρομητική τηλεόραση προσεγγίζουν πια τα 20 ευρώ.
Στο μεταξύ, έκανε αναφορά στη σύμπραξη με την Coca-Cola για τη δημιουργία του data center της εταιρείας, η οποία αναβαθμίζει την παρουσία του ΟΤΕ στη διεθνή αγορά των Τεχνολογιών Επικοινωνιών & Πληροφορικής (ICT).
