Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC: Το αντίπαλο δέος

Το μαύρο χρώμα δεν αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες του αμαξώματος και οι ζάντες των 17 ιντσών φαντάζουν «λίγες» για ένα SUV

Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC: Το αντίπαλο δέος
Το μαύρο χρώμα δεν αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες του αμαξώματος και οι ζάντες των 17 ιντσών φαντάζουν «λίγες» για ένα SUV με το μέγεθος και τις προδιαγραφές της GLC. Ωστόσο, πέρα από τις εξοπλιστικές επιλογές, που ούτως ή άλλως μπορεί κανείς να προσαρμόσει στα μέτρα του, η πετρελαιοκίνητη έκδοση των 204 ίππων στέκεται σχεδόν 7.000 ευρώ πάνω από τη λευκή GLC που φιλοξενεί η αριστερή σελίδα.
Οι επιδόσεις δεν διαφέρουν σημαντικά, καθώς τα 500 Nm μέγιστης ροπής του κινητήρα diesel των 2.143 κ. εκ. αντισταθμίζουν το περιορισμένο εύρος λειτουργίας του και ως έναν βαθμό το αυξημένο βάρος. Αξιοσημείωτη, αντιθέτως, είναι η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 2 λίτρα/100 χλμ. χαρίζοντας στην πετρελαιοκίνητη έκδοση τον τίτλο της αποδοτικότερης.
Στην πράξη, το στενότερο πέλμα και το μεγαλύτερο προφίλ των ελαστικών της GLC 250 d σε συνδυασμό με το αυξημένο κατά 110 κιλά βάρος μειώνουν την ακρίβεια με την οποία μεταφέρονται οι εντολές του οδηγού στην άσφαλτο, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι οι αντιδράσεις του πλαισίου σε οριακές συνθήκες κρύβουν δυσάρεστες εκπλήξεις.
Τόσο το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των εννέα σχέσεων όσο και το σύστημα τετρακίνησης λειτουργούν υποδειγματικά, υποστηρίζοντας με τις πολύτιμες υπηρεσίες τους και την έκδοση diesel της GLC.

9G-TRONIC
Το νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων της Mercedes-Benz ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της GLC. Μοναδική, για την ώρα, εξαίρεση αποτελεί η plug-in υβριδική έκδοση του γερμανικού SUV, η οποία εφοδιάζεται με το επτατάχυτο 7G-TRONIC.

Air Body Control
Η GLC αποτελεί τη μοναδική πρόταση της κατηγορίας που προσφέρεται με αερανάρτηση. Το Air Body Control εξασφαλίζει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει στις συνθήκες τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και το ύψος της ανάρτησης. Σε συνδυασμό με το Off-Road Engineering, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μπορεί να αυξηθεί ως και 5 εκατοστά.

Θάλαμος επιβατών
Η αύξηση του μεταξονίου κατά 11,8 εκατοστά, σε σχέση με την GLK, έχει εξασφαλίσει μεγαλύτερους χώρους. Με επιπλέον 80 λίτρα επιστρέφει το διαμέρισμα αποσκευών.

Distronic Plus
Ανάμεσα στο πλήθος των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της MΒ GLC ξεχωρίζει το DISTRONIC PLUS με Steering Assist και Stop&Go Pilot, το οποίο διατηρεί την απόσταση του αυτοκινήτου από το προπορευόμενο όχημα σταθερή, ως και την πλήρη ακινητοποίησή του, ενώ το θέτει ξανά σε κίνηση μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ταυτόχρονα αποτρέπει μια ακούσια αλλαγή λωρίδας, παρεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης.

Οff-Road Engineering
Με επιπλέον κόστος που δεν ξεπερνά τα 1.000 ευρώ, η Μercedes-Benz GLC εφοδιάζεται με το πακέτο Οff-Road Engineering. Τέσσερα προγράμματα (Οff-road, Incline, Slippery, Trailer) αυξάνουν σημαντικά τις πιθανότητες επιβίωσής της μακριά από την άσφαλτο, παραμετροποιώντας – μεταξύ άλλων – τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της πρόσφυσης.

Σύστημα Υποβοήθησης Κατάβασης
Ενας ξεχωριστός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα ενεργοποιεί το Downhill Speed Regulation (DSR), το οποίο διατηρεί σταθερή την προεπιλεγμένη, μέσω του cruise control, ταχύτητα κατάβασης, χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.

info:

Κινητήρας: 2.143 κ.εκ.

Ισχύς: 204 ίπποι/3.800 σ.α.λ.

Ροπή: 500 Nm/1.600 σ.α.λ.

Κιβώτιο ταχ.: Αυτόματο 9 σχέσεων

Κατανάλωση: 5,0 λίτρα/100 χλμ.

0-100 χλμ.: 7,6 δευτερόλεπτα

Τελική ταχ.: 223 χλμ./ώρα

Service: 25.000 χλμ. ή 12 μήνες

Ρύποι: 129 γραμμ./χλμ.

Τέλη κυκλοφορίας: € 141,9

Τιμή πώλησης: €53.150

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version