Αυξημένες έως 7% οι κρατήσεις για τη Χαλκιδική από τη Γερμανία

Ανοδικά, μεταξύ 5% - 7% διαμορφώνονται οι κρατήσεις για τη Χαλκιδική από τη Γερμανία, σε σύγκριση με το 2014, όπως αποτυπώθηκαν στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ 2015. Παράλληλα διαπιστώθηκε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της γερμανικής αγοράς για εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην περιοχή, όπως η περιήγηση και η γαστρονομία.

Αυξημένες έως 7% οι κρατήσεις για τη Χαλκιδική από τη Γερμανία
Ανοδικά, μεταξύ 5% – 7% διαμορφώνονται οι κρατήσεις για τη Χαλκιδική από τη Γερμανία, σε σύγκριση με το 2014, όπως αποτυπώθηκαν στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ 2015. Παράλληλα διαπιστώθηκε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της γερμανικής αγοράς για εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην περιοχή, όπως η περιήγηση και η γαστρονομία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, η οποία ολοκληρώθηκε στις 8 Μαρτίου, τα στελέχη της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πραγματοποίησαν σειρά προκαθορισμένων συναντήσεων με δημοσιογράφους, θεματικούς τουριστικούς πράκτορες, εταιρίες που εξειδικεύονται στην προβολή προορισμών μέσω του Διαδικτύου – social media και στην ανάλυση στατιστικών δεδομένων προορισμών (ικανοποίηση τουριστών κλπ.).
Επίσης, έγινε ενημέρωση από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού στη Γερμανία κ. Karsten Voss προς τα μέλη του Οργανισμού, η οποία συνοδεύτηκε από συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τη φετινή τουριστική περίοδο.
Για τις τάσεις της γερμανικής αγοράς, καθώς και για την ικανοποιητική κίνηση των κρατήσεων, έκανε ενημέρωση η διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ στη Γερμανία κυρία Ευτυχία Αϊβαλιώτου, ενώ συμφωνήθηκε να γίνουν συνέργειες προβολής για την προώθηση της Χαλκιδικής, κυρίως στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής συμμετείχε στην εκδήλωση «Culinary Destination Circle», στις 5 Μαρτίου, σε συνεργασία με την Μarketing Greece. Στην εκδήλωση συμμετείχαν γερμανοί δημοσιογράφοι, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη γαστρονομία της Χαλκιδικής και δοκίμασαν τα τοπικά προϊόντα της περιοχής.
Παράλληλα, στη συνάντηση της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού κυρίας Ελενας Κουντουρά, με τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Ιωάννη Γιώργο και τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κ. Γρηγόρη Τάσιο συζητήθηκε η εντονότερη προβολή της βορείου Ελλάδας σε σχέση με τον οδικό τουρισμό από τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης, καθώς και τα σημαντικά προβλήματα των υποδομών των συνοριακών σταθμών. Η υπουργός δεσμεύτηκε το επόμενο διάστημα να συζητήσει το θέμα με τους αντίστοιχους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη
Σημαντικό ενδιαφέρον έδειξαν επίσης τουριστικοί πράκτορες και γραφεία της Γερμανίας, ώστε να συμπεριλάβουν τη Θεσσαλονίκη στα πακέτα τους, εκπρόσωποι των οποίων επισκέφθηκαν το περίπτερο της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο. Οι εκπρόσωποι της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) πραγματοποίησαν επαφές με τουριστικούς πράκτορες και συμμετείχαν σε συναντήσεις με επαγγελματίες αγοραστές, στο Speed Networking που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της ITB.
«Το 2014 ήταν μια σημαντική χρονιά για τη Θεσσαλονίκη, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση των διανυκτερεύσεων. Θα θέλαμε αυτή η αύξηση να συνεχιστεί και το 2015, αλλά και να συνοδευτεί με αύξηση των οικονομικών μεγεθών, ώστε να στηριχθεί η τοπική οικονομία», σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, μετά τη εκδήλωση που διοργάνωσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Marketing Greece και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) με στόχο να προβάλουν την περιοχή στα γερμανικά ΜΜΕ και τους τουριστικούς πράκτορες. Ο ίδιος υπογράμμισε το τετράπτυχο «κουλτούρα, πολιτισμός – ιστορία, γαστρονομία, διασκέδαση», που προσφέρει η πόλη, ως προορισμός city break, αλλά και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version