Οι παλιές παραδοσιακές συνταγές, η συνεχής ενασχόληση του προέδρου με τη ζαχαροπλαστική και την παρασκευή νέων προϊόντων, το πάθος και το οικογενειακό μοντέλο βρίσκονται πίσω από την ανάπτυξη της εταιρείας ζαχαροπλαστικής και κουλουροποιΐας «Αγρινιώτικο», με έδρα το Αγρίνιο. Τα αδέλφια Κουτέρη, μαζί με τα παιδιά τους, μπορεί να προμηθεύουν 3.000 φούρνους με κουλούρια και μπακλαβαδάκια σε όλη την Ελλάδα, αλλά επηρεάστηκαν από την κρίση, όπως όλοι οι επιχειρηματίες στη χώρα μας, γι’ αυτό και βάζουν μεγάλο στοίχημα την εξάπλωσή τους στο εξωτερικό.
Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από 40 χρόνια ως ένα ζαχαροπλαστείο στο Αγρίνιο, καθώς τα αδέλφια Κώστας, Χρήστος και Βασίλης Κουτέρης είχαν ασχοληθεί με τη ζαχαροπλαστική αλλά τη δεκαετία του ’90 ασχολήθηκαν με τα κουλούρια, που αποτελούν πλέον και τη βασική δραστηριότητα της βιοτεχνίας. «Η δουλειά μας πήγε στα κουλούρια γιατί όταν θέλεις να επεκταθείς, αφήνεσαι και προχωράς» ανέφερε ο κ. Βασίλης Κουτέρης, ο οποίος είναι πρόεδρος της αγρινιώτικης εταιρείας.
Nέες συνταγές
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο ίδιος ο Βασίλης Κουτέρης, ο οποίος παράλληλα με τη διοίκηση της εταιρείας περνά πολλές ώρες στο εργαστήριο με τα αλεύρια και τη ζάχαρη για να παρασκευάσει νέες συνταγές που θα προσελκύσουν νέους πελάτες και θα χτυπήσουν τον ανταγωνισμό.
Από το 2015 μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία αποτελεί η εξάπλωσή της στο εξωτερικό, όπου υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες από ό,τι στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ίδιο. Αυτή την περίοδο τα αδέλφια Κουτέρη συζητούν για νέες εμπορικές συνεργασίες και σε άλλες χώρες. Η εταιρεία έχει ήδη παρουσία στο εξωτερικό, αλλά είναι μικρή. Το 2009 ξεκίνησε τις εξαγωγές κουλουριών στην Κύπρο, ενώ πρόσφατα προχώρησε σε συνεργασία για πώληση προϊόντων σε ελληνικά καταστήματα στην Αμερική. Πάντως ως σήμερα δεν έχουν γίνει μεθοδικές προσπάθειες για διείσδυση σε αγορές εκτός Ελλάδας, όπως τόνισε ο επιχειρηματίας.
Eπένδυση €1,7 εκατ.
Σήμερα η εταιρεία, παρά την κρίση και τον ανταγωνισμό, διακινεί τα προϊόντα της σε περισσότερα από 3.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ η ετήσια παραγωγή κυμαίνεται από 1.100 ως 1.300 τόνους. Τα βασικά στάδια ανάπτυξης της εταιρείας που καθόρισαν τη σημερινή εξέλιξή της ήταν, μετά το αρχικό ζαχαροπλαστείο, το 1987 η παραγωγή και η συσκευασία με μπακλαβαδάκια και κανταϊφάκια, κατοχυρώνοντας μάλιστα το όνομα «Αγρινιώτικο», τα οποία απευθύνονταν κυρίως σε τουρίστες. Το επόμενο μεγάλο βήμα της εταιρείας ήταν η είσοδός της στον χώρο της κουλουροποιίας τη δεκαετία του ’90, ενώ το 2000 απέκτησε ιδιόκτητες πλέον εγκαταστάσεις 2.000 τ.μ., επένδυση ύψους 1,7 εκατ. ευρώ.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
