Οι δύο από αυτούς έχουν ήδη αποδείξει την αξία τους και στο νέο Qashqai, συνεπώς το τελικό ζητούμενο από τον υποψήφιο ιδιοκτήτη είναι αυτό που θα τον καθοδηγήσει ανάμεσα στην έκδοση βενζίνης με το turbo μοτέρ 1.2 DIG-T των 115 ίππων (από 17.460 ευρώ) και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5D των 110 ίππων (από 17.480 ευρώ σε χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού). Η αμελητέα οικονομική διαφορά και κυρίως η μη καταβολή τελών κυκλοφορίας στη δεύτερη περίπτωση καθιστούν μάλλον ευκολότερη την τελική επιλογή, ωστόσο και στις δύο περιπτώσεις το Juke είναι σβέλτο ενώ «στρίβει» μια χαρά αξιοποιώντας τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το στιβαρό του πλαίσιο.
Το τιμόνι και ο επιλογέας του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου –αν θέλετε αυτόματο CVT, πρέπει να επιλέξετε τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων (από 16.590 ευρώ) –αποτελούν ισχυρούς συμμάχους στον δρόμο και τα 354 λίτρα στον χώρο αποσκευών αντισταθμίζουν τις παραχωρήσεις που πρέπει να κάνετε κατά την είσοδο/έξοδο στο πίσω κάθισμα λόγω της γραμμής της οροφής. Δεδομένης της αισθητικής πρωτοτυπίας, τέσσερα άτομα θα φιλοξενηθούν δίχως πρόβλημα στον ποιοτικό θάλαμο επιβατών που βρίθει από νεανικά στοιχεία και ευχάριστες διχρωμίες.
Παράλληλα χάρη στο πρόγραμμα «Nissan Design Studio» το Juke προσφέρει δυνατότητες εξατομίκευσης σε ό,τι αφορά τα χρώματα και τα αξεσουάρ του, ενώ το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας Nissan Connect και το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας Nissan Safety Shield αυξάνουν την ουσιαστική του αξία, δημιουργώντας πρόσθετα επιχειρήματα τη στιγμή της τελικής επιλογής έναντι του lifestyle και μη ανταγωνισμού του.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
