Περιορισμένες οι αλλαγές στα τοκ σόου και μηδενικές στην «κουρασμένη» σάτιρα, εμμονή στη συνταγή του μεσημεριανού κουτσομπολιού και της πρωινής ζώνης που λίγο-πολύ παραπέμπει σε κλώνο του μεσημεριού, σημαντική μείωση των εκπομπών μαγειρικής που είχαν κατακλύσει τα Σαββατοκύριακα, και όχι μόνο, είναι τα πρώτα βασικά χαρακτηριστικά του νέου τηλεοπτικού χάρτη. Και φυσικά σταθερά τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα για τα οποία συζητούμε, γράφουμε και βλέπουμε εδώ και 10-15 χρόνια.
Σε όλα αυτά βεβαίως θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το μερίδιο της ενημέρωσης, η οποία για μία ακόμη σεζόν δείχνει απόλυτη σχεδόν σταθερότητα, με τα ίδια πρόσωπα να κρατούν τους κεντρικούς ρόλους και τις ίδιες εκπομπές να συνεχίζουν να φιγουράρουν στο πρόγραμμα. Τα ερωτήματα που ανακύπτουν σχετίζονται με την κατάταξη στον πίνακα τηλεθέασης και στην ανατροπή του.
Οι ισορροπίες εφέτος άλλαξαν και η κυριαρχία του Mega απειλήθηκε και υποχώρησε από τη σφοδρή αντεπίθεση του ΑΝΤ1, του Alpha και περιστασιακά του Star. Πώς θα αντιδράσει το Μεγάλο Κανάλι και πώς θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν την πολύ καλή θέση τους στον πίνακα τηλεθέασης οι δύο μεγάλοι του αντίπαλοι; Λίγες μόλις ημέρες πριν από την τελική διαμόρφωση των προγραμμάτων των ιδιωτικών καναλιών, «Το Βήμα» αποκαλύπτει τα πλάνα τους, τα πρόσωπα, τη στρατηγική τους και όλα όσα θα δούμε την επόμενη σεζόν.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
