Δρομολόγια της Ryanair για Ρώμη και Βρυξέλλες από τον Σεπτέμβριο

Σε Ρώμη (Ciampino) και Βρυξέλλες (Σαρλερουά) θα επεκτείνει τα δρομολόγιά της από το «Ελ. Βενιζέλος» η Ryanair το προσεχές φθινόπωρο, ενώ θα διπλασιάσει τις πτήσεις για το Λονδίνο (Stansted).

Δρομολόγια της Ryanair για Ρώμη και Βρυξέλλες από τον Σεπτέμβριο
Σε Ρώμη (Τσιαμπίνο) και Βρυξέλλες (Σαρλερουά) θα επεκτείνει τα δρομολόγιά της από το «Ελ. Βενιζέλος» η Ryanair το προσεχές φθινόπωρο, ενώ θα διπλασιάσει τις πτήσεις για το Λονδίνο (Στάνστεντ).
Αυτό ανακοίνωσαν την Τρίτη από την Αθήνα υψηλόβαθμα στελέχη των αερογραμμών κατά τη διάρκεια παρουσίασης του ευρύτερου πλαισίου αλλαγών στις οποίες προχωρεί η εταιρεία.
Ωστόσο για μία ακόμη φορά η ιρλανδική εταιρεία δεν απέφυγε την κριτική για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τον οποίο κατηγόρησε για πολλοστή φορά για το ύψος των αεροπορικών του χρεώσεων.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια ανάπτυξης δρομολογίων κυρία Κέιτ Σέρι, ο πρώτος μήνας της έντονης δραστηριοποίησης της Ryanair έφερε περίπου 125.000 επιβάτες στην Αθήνα, 130.000 επιβάτες στη Θεσσαλονίκη και 80.000 επιβάτες στα Χανιά.
Όπως τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Ντέιβιντ Ο’Μπράιεν, «είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την αποδοχή του κοινού». «Όλα τα δρομολόγια αναπτύσσονται με τρόπο που μας εκπλήσσει. Είναι πέρα από τις προσδοκίες μας» είπε και πρόσθεσε ότι «το ελληνικό κοινό ανταποκρίνεται πολύ θετικά σε αυτό που προσφέρει η Ryanair».
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι «οι τιμές είναι πολύ υψηλές για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων» και για αυτό τον λόγο η εταιρεία δίνει έμφαση σε πιο παραδοσιακά δρομολόγια, όπως αυτά που εκτελούν οι εθνικοί αερομεταφορείς, «τα δυοπώλια και τα μονοπώλια», τόνισε. «Η δραστηριότητά μας στην Ελλάδα θα εξαρτηθεί από το κόστος» συνέχισε και πρόσθεσε ότι η εταιρεία δεν είχε κάποια ειδική μεταχείριση από το «Ελ. Βενιζέλος».
Βάζει νέα δρομολόγια
Όπως σημείωσε, η αεροπορική εταιρεία ήδη διαθέτει το 13% της εγχώριας αγοράς, ενώ σχεδιάζει το 2014 να φέρει περί τα 4 εκατ. επιβάτες και να αυξήσει τις πτήσεις από 154 σε 222 ανά εβδομάδα. Ακόμη, θα προστεθεί ένα νέο δρομολόγιο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, ενώ θα διπλασιαστούν οι πτήσεις από το «Ελ.Βενιζέλος» προς το Στάνστεντ του Λονδίνου.
Συγκεκριμένα, από τον Σεπτέμβριο θα εκτελούνται κάθε εβδομάδα από την Αθήνα: 14 πτήσεις προς Βρυξέλλες (Σαρλερουά –απόσταση 60 χλμ.), 28 πτήσεις προς Ρώμη (Τσιαμπίνο), 28 πτήσεις προς Λονδίνο (Στάνστεντ), 84 προς Θεσσαλονίκη, 14 προς Μιλάνο (Μπέργκαμο), 14 προς Πάφο, 26 προς Χανιά, 14 προς Ρόδο.
«Είναι σαφές ότι υπάρχει τεράστια ζήτηση, η οποία συμπιεζόταν από τις υψηλές τιμές και τη μειωμένη χωρητικότητα» τόνισε ο κ. Ο’Μπράιεν. «Η Θεσσαλονίκη πάει σαν τρένο» συνέχισε, πρόσθεσε ότι «οι κρατήσεις είναι ισχυρές» και συμπλήρωσε ότι «παρατηρήσαμε ότι η Aegean έχει μειώσει τιμές και δρομολόγια».
Κριτική εκ νέου στο «Ελ. Βενιζέλος»
Ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair άσκησε κριτική στη διοίκηση του «Ελ. Βενιζέλος», σημειώνοντας ότι όταν το αεροδρόμιο λέει πως τα πάει καλά, εννοεί ότι δεν έκανε τίποτε. «Είναι σαν επιμελητές μουσείου που κάθονται, βλέπουν τον νεκρό χώρο και δεν κάνουν τίποτε. Δυστυχώς, η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε το αεροδρόμιο έναν τεράστιο σταθμό διοδίων, το έδωσε στους Γερμανούς, οι οποίοι το πούλησαν στους Καναδούς και η Ελλάδα κατέληξε να έχει έναν σταθμό διοδίων που καταλαμβάνει την κύρια αρτηρία της» είπε. «Με 12,5 εκατ. επιβάτες, η Αθήνα είναι δευτερεύον αεροδρόμιο με τιμές πρωτεύοντος» πρόσθεσε.
«Αν το αεροδρόμιο διεκδικεί κάποιο ρόλο στην αύξηση των επιβατών» συνέχισε, τότε πρέπει να ερωτηθεί για το «εάν είναι υπεύθυνο για την απώλεια 4,5 εκατ. ταξιδιωτών τα προηγούμενα χρόνια» πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι και η Ιρλανδία είχε κρίση, όμως δεν αντιμετώπισε τέτοια φαινόμενα.
Έρχονται αλλαγές στην εμπειρία του πελάτη
Στο μεταξύ, ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παρουσίασε ορισμένες από τις αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη ή σύντομα θα εφαρμοστούν στη Ryanair για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ορισμένες εξ αυτών είναι:
– Οι ήσυχες πτήσεις, χωρίς ανακοινώσεις το πρωί και το βράδυ
– Η δωρεάν δεύτερη χειραποσκευή
– Ο προκαθορισμένος αριθμός θέσης
– Φορητές ηλεκτρονικές συσκευές.
Ειδικά για την αριθμημένη θέση, η εταιρεία σημειώνει ότι ο επιβάτης μπορεί να την αγοράσει 30 ημέρες πριν από την πτήση και να έχει προτεραιότητα στη μεταφορά της χειραποσκευής (με κόστος 10 ευρώ για τις μπροστινές και 5 ευρώ για τις πίσω θέσεις). Η υπηρεσία θα παρέχεται όμως δωρεάν μία εβδομάδα πριν από την αναχώρηση και στους υπόλοιπους επιβάτες. Όσοι αγοράσουν έγκαιρα τη θέση, θα έχουν προτεραιότητα στην επιβίβαση. Επίσης, οι πρώτοι 90 επιβάτες θα μπορούν να έχουν δύο χειραποσκευές.
Στο μεταξύ, ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair παραδέχθηκε ότι ο ιστότοπος της εταιρείας ήταν «για τα σκουπίδια» και παρουσίασε το νέο site, το οποίο είναι και στα ελληνικά. Επίσης αναφέρθηκε στις μεγάλες αλλαγές που φέρνει η υπηρεσία της Google «Google flights search», η οποία, όπως είπε, θα κυριαρχήσει στην αγορά της σύγκρισης τιμών.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία συζητά με διάφορες παγκόσμιες πλατφόρμες για κράτηση εισιτηρίων προκειμένου να ανοίξει τα συστήματα της Ryanair, όμως ξεκαθάρισε ότι ούτε δίνει ούτε πρόκειται να δώσει προμήθεια για την κράτηση εισιτηρίων από τρίτους. Επίσης, σύντομα θα λανσάρει οικογενειακά προγράμματα, ενώ εξήγγειλε αύξηση του διαφημιστικού μπάτζετ κατά 300%.
Αναφορικά με τον διφορούμενο αριθμό των προσλήψεων που έχει κάνει η εταιρεία, ο κ. Ο’Μπράιεν αρκέστηκε να πει ότι η Ryanair προγραμματίζει να προσλάβει περί τους 400-500 πιλότους και συνολικά 1.200-1.300 άτομα για προσωπικό καμπίνας για ολόκληρο το πτητικό της δίκτυο στην Ευρώπη.
Πάντως, στελέχη του αεροδρομίου ξεκαθάρισαν ότι το «Ελ. Βενιζέλος» στο πρώτο τρίμηνο του έτους ανέκαμψε με ρυθμό 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μάλιστα, οι ξένοι επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 31% και οι εταιρείες χαμηλού κόστους κατά 33%. Όπως λένε, η ανάκαμψη του αεροδρομίου συνδέεται με την ανάκαμψη της χώρας γενικότερα.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version