Ολγα Κεφαλογιάννη: Επενδύουμε στο Διαδίκτυο

Την επένδυση στο Διαδίκτυο σε επίπεδο στρατηγικής και επικοινωνίας τόνισε η υπουργός τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην εκδήλωση με θέμα «Online Marketing – νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές», στο πλαίσιο της Ατυπης Συνόδου υπουργών Τουρισμού, η οποία κατά τη δεύτερη μέρα διεξαγωγής της εστίασε στις τεχνολογικές εφαρμογές προώθησης του τουρισμού. «Ως υπουργείο Τουρισμού και […]

Ολγα Κεφαλογιάννη: Επενδύουμε στο Διαδίκτυο
Την επένδυση στο Διαδίκτυο σε επίπεδο στρατηγικής και επικοινωνίας τόνισε η υπουργός τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην εκδήλωση με θέμα «Online Marketing – νέα εργαλεία: Προκλήσεις και Προοπτικές», στο πλαίσιο της Ατυπης Συνόδου υπουργών Τουρισμού, η οποία κατά τη δεύτερη μέρα διεξαγωγής της εστίασε στις τεχνολογικές εφαρμογές προώθησης του τουρισμού.

«Ως υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ επενδύουμε στο Διαδίκτυο. Ο,τι κάνουμε παρουσιάζεται στο Διαδίκτυο. Σε λίγους μήνες θα αναθεωρήσουμε τεχνολογικά το visitgreece.gr και θα εισάγουμε mobile marketing εργαλεία, καθώς και πολλές άλλες πρωτοποριακές εφαρμογές», υπογράμμισε.

Η κυρία Κεφαλογιάννη επικαλέστηκε τη γνώμη ειδικών, αναφέροντας ότι η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας ταιριάζει απόλυτα στον τουρισμό και τόνισε την ανάγκη γνώσης κάθε νέας εφαρμογής και προγράμματος για όποιον ασχολείται με τον τομέα. Παράλληλα υπογράμμισε ότι το εθνικό σχέδιο δράσης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού εστιάζει στις νέες τεχνολογίες, καθώς αναγνωρίζει τη δυναμική τους στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος.

Ακόμα το Ιντερνετ και οι εφαρμογές του αποτελούν βασική μέθοδο, για να κλείσουν τα νεανικά ηλικιακά κοινά τις διακοπές τους, ενώ συμβάλλει καθοριστικά και στη λήψη αποφάσεων για τον προορισμό που θα επιλέξουν.

Απαντώντας σε ερώτηση η υπουργός δήλωσε ότι «σήμερα, η Ελλάδα έχει επενδύσει στο διαδίκτυο και στην προβολή μέσω αυτού. Το ότι μέσα από το διαδίκτυο βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις προορισμών αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας ήταν αποτελεσματική. Αποδίδει.

Τα εργαλεία του διαδικτύου συνέβαλλαν και στην συνολική αλλαγή της εικόνας που είχε η Ελλάδα διεθνώς. Οι καλές ειδήσεις, οι εικόνες, οι απόψεις επισκεπτών, που προβάλλονται στο διαδίκτυο έχουν ένα ακροατήριο ευρύτερο και δυναμικότερο που επηρεάζεται άμεσα και δημιουργεί καλές εικόνες που συντείνουν στο να επισκεφθεί τη χώρας μας».

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version