Η οικονομική κρίση δεν φαίνεται να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά ζυμαρικών στη χώρα μας.
Η τάση είναι δικαιολογημένη αν σκεφθεί κανείς ότι τα ζυμαρικά αποτελούν βασικό στοιχείο της ελληνικής διατροφής και κουζίνας. Αυτή η καταναλωτική τάση αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Nielsen Market track (στοιχεία δωδεκαμήνου Δεκ. 09 – Νοε. 10), με πρώτες τις μάρκες MISKO και Barilla, φέρνοντας τη Barilla Ελλάδος πρώτη, με ποσοστό 42% σε μερίδιο όγκου και 47% σε μερίδιο αξίας, στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Misko, η πρωτιά αυτή οφείλεται στο ότι πρόκειται για δύο μεγάλες μάρκες ζυμαρικών με πολυετή παράδοση και αποτελούν μία παραδοσιακή αξία και ένα σταθερό σημείο αναφοράς για κάθε ελληνική οικογένεια. Η Misko παράγει τα προϊόντα 84 χρόνια στην Ελλάδα, ενώ η Barilla αντιπροσωπεύει την αυθεντική ιταλική παραδοσιακή μάρκα ζυμαρικών.
