Αν το «βαρύ» χέρι έχει όντως σχέση με τον Παράδεισο, τότε πολλοί θα είναι οι σταρ του ελληνικού και του διεθνούς καλλιτεχνικού και μη στερεώματος που προορίζονται για ‘κεί. Ανάμεσά τους μερικά από τα πιο τρανταχτά ονόματα που πέρασαν ποτέ από την ιστορία της μικρής και της μεγάλης οθόνης και όχι μόνο
Στις διάσημες γυναίκες που έτρωγαν κατά καιρούς το ξύλο της χρονιάς τους από τους συζύγους τους συγκαταλέγονται δύο μεγάλες τραγουδίστριες που ως σήμερα είναι σταρ πρώτου μεγέθους. Πρόκειται κατ’ αρχάς για την Τίνα Τέρνερ, που τις δεκαετίες ’60 και ’70 ήταν παντρεμένη με τον φοβερό και τρομερό Αϊκ Τέρνερ. Διότι μπορεί ο κ. Τέρνερ να την έβαλε στο τραγούδι και να την καθοδήγησε σωστά στα πρώτα καλλιτεχνικά της βήματα, όταν όμως εκείνη δεν ήταν καλή, υπάκουη και κυρίως ευγνώμων απέναντί του δεν έπιπτε λόγος αλλά ράβδος. Και μιλάμε για πολύ ξύλο, αφού η νεαρή τότε σταρ συχνά κυκλοφορούσε με μώλωπες στα χέρια και στο πρόσωπο και κλαιγόταν δεξιά κι αριστερά στους φίλους της, που τη συμβούλευαν να παρατήσει τον βασανιστή και να συνεχίσει μόνη της σε σόλο καριέρα. Μετά από πολύ καιρό τους άκουσε και τότε η Τίνα Τέρνερ έγινε μια πραγματική σταρ.
Αλλη μεγάλη ερμηνεύτρια που έφαγε πολύ ξύλο στη ζωή της είναι η Σερ. Εδώ τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά γιατί ο σύζυγός της Σόνι Μπόνο όταν εκνευριζόταν με τα κόλπα της έχανε κάθε έλεγχο, με αποτέλεσμα να τη στείλει ως και στο νοσοκομείο με σπασμένη μύτη. Τότε η αρμένια τραγουδίστρια έκανε και την πρώτη της πλαστική. Εφτιαξε τη μύτη της, που ούτως ή άλλως ήταν στραβή και πριν από τον ξυλοδαρμό και στη συνέχεια φρόντισε να διορθώσει ό,τι την ενοχλούσε στην εμφάνισή της. Ο γάμος της βεβαίως με τον Σόνι Μπόνο δεν διήρκεσε πολύ, ασχέτως αν και σ’ αυτή την περίπτωση εκείνος ήταν που τη βοήθησε στα πρώτα της βήματα στο τραγούδι. Και όταν τον άφησε όμως δεν τα πήγε άσχημα. Ο δρόμος είχε ήδη στρωθεί, έστω και με πολύ ξύλο. Από ‘κεί και πέρα όλα της φαίνονταν παιχνιδάκι. Η Σερ όμως δεν υπήρξε αγνώμων, όπως ίσως η Τίνα Τέρνερ. Οταν πέρυσι ο ευεργέτης με το βαρύ χέρι σκοτώθηκε επιδιδόμενος στο σκι, που ήταν το αγαπημένο του άθλημα, η Σερ και στην κηδεία του πήγε και εμπνεύστηκε από το πρόσωπό του το καινούργιο της CD που σημειώνει τεράστια επιτυχία αυτόν τον καιρό. Οσο για τα δύο τραγούδια που βρίσκονται στην κορυφή των charts με τίτλους «Do you believe in love?» και «Don’t need you anymore», όπως δήλωσε η ίδια είναι εμπνευσμένα από τον πρώην σύζυγό της και ως εκ τούτου αφιερωμένα σ’ αυτόν.
Αλλη διάσημη γυναίκα που ο ακόμη πιο διάσημος σύζυγός της την έστειλε στο νοσοκομείο επειδή την ξυλοκόπησε ήταν η περίφημη Γκαλά Νταλί, η σύζυγος του σουρεαλιστή ζωγράφου. Ο λόγος ήταν ότι η εκκεντρική και νυμφομανής Γκαλά, σε ηλικία 87 ετών, υποχρέωσε τον Νταλί να της αγοράσει ένα κάστρο, το Πούμπολ, στο οποίο δεν του επέτρεπε να πατάει το πόδι του παρά μόνο αν η ίδια του είχε στείλει εκ των προτέρων γραπτή πρόσκληση. Ο λόγος ύπαρξης του κάστρου ήταν εν γνώσει του ζωγράφου: για να φιλοξενούνται οι εκάστοτε ζιγκολό, της κυρίας Νταλί, οι οποίοι πληρώνονταν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή λοιπόν εκείνος αγανάκτησε και σε μια έκρηξη των νεύρων του την ξυλοκόπησε τόσο άγρια που την έστειλε στο νοσοκομείο με δυο σπασμένα πλευρά. Από ‘κεί και πέρα, όταν εκείνη βγήκε από το νοσοκομείο ξαναγύρισε στο κάστρο της και συνέχισε το ίδιο βιολί ως την ημέρα του θανάτου της. Οσο για τον Νταλί, κατάπινε το ένα ηρεμιστικό μετά το άλλο.
Αλλη μία ιστορία ξυλοδαρμού τη δεκαετία του ’60 ήταν εκείνη της Ελίζαμπεθ Τέιλορ και του Ρίτσαρντ Μπάρτον, η οποία βγήκε στο φως μέσα από τις σκανδαλοθηρικές στήλες του Χόλιγουντ. Εδώ όμως δεν έχουμε νοσοκομεία και τέτοια. Απλώς οι δύο ιδιόρρυθμοι σταρ τσακώνονταν πολύ συχνά και ξέφευγαν από τα όριά τους αμφότεροι. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να έφαγε και ο Μπάρτον κανένα βάζο στο κεφάλι.
Οι «χειρονομίες» του Νίκολσον
Ο Τζακ Νίκολσον, που τα είχε για περίπου δέκα χρόνια με την Αντζέλικα Χιούστον τη δεκαετία του ’80, λέγεται ότι ήταν ιδιαίτερα οξύθυμος και ότι δεν ήταν λίγες οι φορές που ξέσπαγε πάνω της χειροδικώντας στις κρίσεις εκνευρισμού του. Τελικά η Χιούστον τον παράτησε και στη συνέχεια όταν τη ρώτησαν οι δημοσιογράφοι ποιες ήταν οι εντυπώσεις της από αυτόν είπε ότι πρόκειται για τον πιο δύσκολο άνθρωπο που είχε συναντήσει ποτέ στη ζωή της.
Αλλο παράδειγμα ξυλοδαρμού στο Χόλιγουντ είναι εκείνο της Μέλανι Γκρίφιθ, από τον Ντον Τζόνσον (ο ένας εκ των δύο «Σκληρών του Μαϊάμι») όταν ήταν παντρεμένοι. Ο γάμος αυτός λόγω της έντονης τάσης του σούπερσταρ, τότε, να χειροδικεί οδηγήθηκε στην καταστροφή, με αποτέλεσμα λίγα χρόνια αργότερα η ηθοποιός να παντρευτεί τον λατίνο σούπερ γόη και αρκετά νεότερό της Αντόνιο Μπαντέρας.
Η Ναόμι Κάμπελ επίσης όταν τα είχε με τον πρωταθλητή του μποξ Μάικ Τάισον συχνά έπεφτε θύμα των εκρήξεων της αδρεναλίνης του, με αποτέλεσμα να κυκλοφορεί μελανιασμένη στους δρόμους και στις πασαρέλες, όπου οι μακιγέρ έπρεπε να της καλύπτουν το πρόσωπο με πολλά στρώματα μέικ απ. Στο τέλος πια και αυτό αποτέλεσε αιτία του χωρισμού τους τη βίασε στο πίσω κάθισμα της λιμουζίνας του. Ετσι έληξε το ειδύλλιο και στη συνέχεια το σούπερ μοντέλο έπεσε στην αγκαλιά του ωραίου μεν, αλλά θηλυπρεπούς χορευτή και μοντέλου Χοακίν Κορτές, ο οποίος μάλλον τις έτρωγε από αλλού, οπότε ούτε εκείνος ο έρωτας ευδοκίμησε. Εντελώς πληροφοριακά πάντως αναφέρουμε ότι ο Τάισον μετά τον βιασμό της Κάμπελ επανέλαβε το ίδιο και με την πανέμορφη Ντεζιρέ Ουάσιγκτον, αλλά τότε δεν τη γλίτωσε αφού καταδικάστηκε και πέρασε περισσότερα από δύο χρόνια στη φυλακή.
Οποιος αγαπά… δέρνει
Ξεκινάμε λοιπόν με την Πάμελα Αντερσον και τον Τόμι Λι από τους Motley Crue, o οποίος την έδερνε συχνά-πυκνά ακόμη και όταν ήταν έγκυος, μπροστά στα μάτια του πρώτου τους παιδιού, όταν εκείνο ήταν σε ηλικία δύο ετών. Αιτία ήταν η υπερβολική ζήλεια, η οποία έφθανε σε επίπεδα παράνοιας. Η Πάμελα όμως δεν ήταν η μόνη σύζυγος του Τόμι Λι που έτρωγε ξύλο. Η προκάτοχός της Χίδερ Λοκλίαρ επίσης τις έτρωγε, αλλά εκείνη φρόντισε να τον παρατήσει νωρίς. Αντιθέτως η Αντερσον πάντα τον συγχωρούσε και ξαναγύριζε κοντά του, ως το περίφημο συμβάν του καλοκαιριού όπου ο «αγαπημένος» της σύζυγος έφθασε στο σημείο να την απειλήσει με όπλο μπροστά στα δύο παιδιά τους. Τότε το ποτήρι ξεχείλισε και η δαρμένη σύζυγος κατέδωσε τον δράστη στην αστυνομία. Τελικά ο Τομι Λι φυλακίστηκε…
Η Κέιτ Μος επίσης τις έτρωγε από τον αγαπημένο της Τζόνι Ντεπ, αλλά απ’ ό,τι ακούστηκε κατά καιρούς από τους ενοίκους ξενοδοχείων όπου διανυκτέρευε το ζευγάρι πρέπει να του έριχνε και η Μος καμιά ανάποδη… Το σίγουρο είναι πάντως ότι οι δυο τους τσακώνονταν πολύ και έκαναν φοβερές ζημιές όπου έμεναν. Στους καβγάδες τους έσπαγαν λάμπες, βάζα, καρέκλες, ποτήρια κτλ. και αυτό τύχαινε πάντα να συμβαίνει όταν βρίσκονταν εκτός σπιτιού, με σαφή προτίμηση τα ξενοδοχεία. Τελευταίο ανάλογο περιστατικό ήταν εκείνο των Καννών, όπου στις 5.00 το πρωί ύστερα από τα παράπονα των πελατών του ξενοδοχείου τούς ζητήθηκε να φύγουν, αφού βεβαίως προηγουμένως πληρώσουν τις ζημιές.
Αλλο ένα μοντέλο που έφαγε πολύ ξύλο ήταν η Κάρε Οτις από τον αγαπημένο της Μίκι Ρουρκ. Οι δυο τους γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της ταινίας «Αγρια Ορχιδέα» και παντρεύτηκαν μέσα σ’ ένα χρόνο. Ο έρωτάς τους στην αρχή λέγεται πως ήταν παράφορος, όμως το πάθος του Ρουρκ για τα ναρκωτικά και τα οινοπνευματώδη τον οδηγούσε πολλές φορές σε αδικαιολόγητη συμπεριφορά απέναντι στη σύζυγό του, την οποία έδερνε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Εκείνη, με τα πολλά, αγανακτισμένη τον άφησε δυο φορές στα κρύα του λουτρού και επέστρεψε στην παλιά της ζωή του μόντελινγκ. Ταλαιπωρημένη όμως καθώς ήταν και επίσης εθισμένη σε παντός είδους καταχρήσεις δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες του επαγγέλματος και έτσι ξαναγύρισε στον σύζυγο, ο οποίος τη δέχτηκε μεν πίσω, αλλά στην πρώτη ευκαιρία την έσπασε και στο ξύλο.
Μία ακόμη σύζυγος που τρώει πολύ ξύλο είναι, όπως λένε, η Γουίτνι Χιούστον από τον Μπόμπι Μπράουν, ο οποίος δεν διστάζει να τη χτυπάει συχνά και στο πρόσωπο, αδιαφορώντας για τις φωτογραφίες με τους μώλωπες που τραβάνε οι παπαράτσι στη σύζυγό του κάθε φορά που βγαίνει στον δρόμο, ενώ στη συνέχεια τις βλέπει ολόκληρη η Αμερική στα περιοδικά. Το τελευταίο παρόμοιο συμβάν έλαβε χώρα το περασμένο καλοκαίρι, όπου ψιθυριζόταν ότι η Χιούστον ήταν έγκυος αλλά μετά το ξυλοκόπημα και μέσα στην όλη αναστάτωση που προκλήθηκε στο ζευγάρι απέβαλε.
Οι πρόσφατοι ξυλοδαρμοί
Αλλη μία που τις έφαγε ήταν η Μάρλα Μαπλς, η γυναίκα που παντρεύτηκε τον Ντόναλντ Τραμπ αφού πρώτα τον χώρισε από την Ιβάνα. Ο Τραμπ προκειμένου να αποσπάσει το πολυπόθητο διαζύγιο από την πρώην σύζυγό του αναγκάστηκε να πληρώσει μια τεράστια αποζημίωση αρκετών δισεκατομμυρίων και όλα αυτά για να μπορέσει να νυμφευθεί την κατά πολύ νεότερή του Μαπλς. Οταν λοιπόν παντρεύτηκαν και αφού αισθάνθηκε την ασφάλεια που της προσέφερε η αμύθητη περιουσία του Τραμπ, έστω και αρκετά μειωμένη ύστερα από την αποζημίωση, η νεαρή σύζυγος άρχισε να νυχτοπερπατάει και γενικά να απατά τον Τραμπ σε κάθε ευκαιρία. Εκείνος βεβαίως το αντιλήφθηκε αυτό και ένα βράδυ που την περίμενε ξύπνιος στο σπίτι τους με το που γύρισε της άστραψε δυο χαστούκια και την έστειλε από ‘κεί που ήρθε. Ούτε τα ρούχα της δεν την άφησε να πάρει μαζί της.
Ο πιο πρόσφατος ξυλοδαρμός, του οποίου τα αίτια δεν έχουν ακόμη ξεκαθαριστεί, είναι εκείνος που υπέστη η Φάρα Φόσετ από το νέο της αμόρε μετά τον χωρισμό της από τον Ράιαν Ο’ Νιλ. Ο καινούργιος λοιπόν, που απ’ ό,τι φαίνεται έχει βαρύ χέρι, είναι κινηματογραφικός παραγωγός και σκηνοθέτης ονόματι Τζέιμς Ορ. Τον περασμένο Αύγουστο ο Ορ καταδικάστηκε σε τρία χρόνια φυλάκιση με αναστολή επειδή γρονθοκόπησε τη σταρ και, σαν να μην έφτανε αυτό, της χτύπησε και το κεφάλι στην άσφαλτο. Οσον αφορά τα αίτια για το συγκεκριμμένο γεγονός, στην αστυνομία κατατέθηκαν δύο σενάρια. Το πρώτο, που ανήκει στη Φόσετ, λέει ότι εκείνο το βράδυ το ζευγάρι πήγε για φαγητό σε ένα γαλλικό μπιστρό κοντά στο σπίτι τους. Εκεί όμως άρχισαν να τσακώνονται και τελικά τα μάζεψαν και έφυγαν για να συνεχίσουν ανενόχλητοι τον καβγά στο σπίτι τους. Οταν λοιπόν επέστρεψαν, η Φοσετ ανέβηκε γρήγορα στο δωμάτιο για να μαζέψει τα πράγματά της και να φύγει. Ο Ορ την παρακαλούσε να το ξανασκεφθεί. Εκείνη ήταν ανένδοτη. Τότε άρχισε να την κυνηγάει μες στο σπίτι απειλώντας την ότι θα το μετανιώσει. Η Φόσετ τρομοκρατημένη έτρεξε έξω και προσπάθησε να μπει στο αυτοκίνητό της. Μάταια όμως. Ο Ορ την πρόλαβε και την έσπασε στο ξύλο. Επιπλέον της έπιασε το κεφάλι και το χτυπούσε με μανία στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα να την τραυματίσει σοβαρά.
Η άλλη εκδοχή, που ανήκει στον δράστη, είναι η εξής: Το συγκεκριμένο γεγονός δεν συνέβη το βράδυ που πήγαν στο εστιατόριο, αλλά το επόμενο, όταν η Φόσετ σε μια κρίση ζήλειας άρχισε να πετάει πράγματα στο σπίτι και να τον απειλεί κραδαίνοντας ένα μπαστούνι του μπέιζμπολ και το φτυάρι από το τζάκι ότι θα τον σκοτώσει. Οταν εκείνος της ζήτησε να λογικευθεί και να φύγει από το σπίτι του, η Φόσετ με τα δύο προαναφερθέντα «όπλα» ένα στο κάθε χέρι βάλθηκε να καταστρέψει τα πάντα. «Προσπάθησα να την εμποδίσω από τις καταστροφές αλλά δεν τα κατάφερα» είπε αργότερα εκείνος στην αστυνομία. Οσο για τους μώλωπες και τις εκδορές, προκλήθηκαν προφανώς τη στιγμή που εκείνος προσπαθούσε να αμυνθεί, κατά τα λεγόμενά του. Ωστόσο η ίδια ισχυρίστηκε στο δικαστήριο ότι η «κλωτσοπατινάδα» προηγήθηκε του συμβάντος που περιγράφει ο Ορ στην απολογία του. Οσο για τον τελευταίο, είπε ότι τηρεί στάση ανωτερότητας απέναντι στην αγαπημένη του Φάρα για να μην καταστρέψει τη φήμη και την καριέρα της, και γι’ αυτόν τον λόγο δεν ομολογεί τα όσα ανομολόγητα τράβηξε όλο τον καιρό που ήταν μαζί της…
Ελληνική ιστορία βίας
Υπάρχουν αλλά ως επί το πλείστον είναι ανομολόγητες. Φωτεινή εξαίρεση το περιστατικό Ιβιτς – Πετρουλάκη, το οποίο έλαβε χώρα στις 14 Φεβρουαρίου 1997, ανήμερα δηλαδή του Αγίου Βαλεντίνου. Αφορμή του καβγά και του ξυλοδαρμού που ακολούθησε ήταν το γεγονός ότι η «ωραία Ελένη» το βράδυ των ερωτευμένων είχε βγει με φίλους της χωρίς να το πει στον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού. Εκείνος τότε εξαγριωμένος πήγε στο σπίτι της και αφού πρώτα τσακώθηκε με τη μαμά και την αδελφή της αγαπημένης του, επειδή την κάλυπταν, στη συνέχεια έδειρε την ίδια με το που πέρασε το κατώφλι του σπιτιού. Περασμένα ξεχασμένα όμως καθώς το ζεύγος ξεπέρασε την κρίση και βαδίζει ολοταχώς προς τα σκαλιά της εκκλησίας.
