Ζημιές για πρώτη χρονιά στα πενήντα χρόνια της ιστορίας της έδειξε στον ισολογισμό της οικονομικής χρήσης του 2013 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ. Αν και όπως είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Ζωούλλης Μηνά τούτο οφείλεται στην απόσβεση των επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν την ίδια χρονιά, ύψους 15 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο το γεγονός αυτό συμβολίζει πως η εποχή των «παχιών αγελάδων» έχει παρέλθει, ανεπιστρεπτί ή όχι θα φανεί στο μέλλον. Πάντως η εταιρεία πέρυσι κατόρθωσε να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων της κατά 1,8% και τις εξαγωγές της κατά 9%. Στη διάρκεια του 2013 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 315 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν στα 36,2 εκατ. ευρώ. Επίσης αύξηση κατά 43% παρουσίασαν οι ωπλήσειςτου εμφιαλωμένου νερού Ιόλη και της μπύρας Αλφα κατά 46%.

Η εταιρεία από το 2013 τοποθέτησε στην αγορά 6 νέα προϊόντα και άνοιξε 2 νέες κατηγορίες προϊόντων. Ειδικότερα πέρυσι εισήγαγε την πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ,Amstel Free, την Amstel Radler, που συνδυάζει τη γεύση της Amstel με χυμό λεμονιού, τη ελληνική σταρένια μπίρα, ΑΛΦΑ Weiss, την πρώτη επώνυμη lager με 7% αλκοόλ, Αλφα Strong, αλλά και τη μοναστηριακή βελγική μπίρα Affligem με παράδοση 1.000 ετών. Όπως επισημαίνεται στόχοι της διοίκησης είναι οι πωλήσεις των νέων προϊόντων στην επόμενη τριετία να αντιστοιχεί στο 15% των ετήσιων πωλήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στρατηγική επιλογή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι η προμήθεια των αναγκών της σε κριθάρι να γίνεται εξ ολοκλήρου από την ελληνική αγορά. Στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας συμμετέχουν 3.000 παραγωγοί.
Σε δήλωση του ο κ. Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σημείωσε πως «δημιουργούμε σταθερές βάσεις για την υγιή πορεία μας στην Ελλάδα τα επόμενα 50 χρόνια, με σταθερή προτεραιότητα στον άνθρωπο. Είμαστε εδώ για να διατηρήσουμε τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας και να δημιουργήσουμε νέες».