από metereologos.gr
Τρίτη 22 Μαΐου 2018
 
 

Ryanair: Γιατί αναπτύσσεται στο «Ελ. Βενιζέλος» ενώ φεύγει από Χανιά, Ρόδο

«Απογειώθηκε» μέσα σε 4 χρόνια στα 10 εκατ. επιβάτες
Ryanair: Γιατί αναπτύσσεται στο «Ελ. Βενιζέλος» ενώ φεύγει από Χανιά, Ρόδο
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Τέσσερα χρόνια και 10 εκατ. επιβάτες γιορτάζει εφέτος η Ryanair στην Αθήνα. Η εταιρεία χαμηλών ναύλων ξεκίνησε πτήσεις στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) τον Απρίλιο του 2014, κι από το 1 εκατ. επιβάτες της πρώτης χρονιάς «απογειώθηκε» μέσα σε τέσσερα χρόνια στα 10 εκατ. επιβάτες.

Για το 2018, η Ryanair έχει ήδη ανακοινώσει 13 νέους διεθνείς προορισμούς για το θερινό πρόγραμμα, σημειώνοντας αύξηση κατά 80% και φτάνοντας συνολικά τα 29 δρομολόγια στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ακολουθεί στο χειμερινό πρόγραμμα αύξηση κατά 30% με πέντε νέα δρομολόγια και άνοιγμα σε δύο νέες αγορές για low cost πτήσεις από την Αθήνα σε Μαρόκο και Ιορδανία.

Γιορτάζοντας με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης και φορέων του τουρισμού, τη συμπλήρωση τεσσάρων επιτυχημένων χρόνων στην αγορά της Αθήνας, ο διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο, κ. Νικόλαος Λάρδης, αναφέρθηκε στη διαδρομή της εταιρείας στην Ελλάδα. Ξεκινώντας το 2010 από τρία περιφερειακά αεροδρόμια και διακινώντας την πρώτη εκείνη χρονιά 83.000 επιβάτες, έχει μέχρι σήμερα μεταφέρει 28 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 23 εκατ. σε διεθνείς πτήσεις.

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόφασης για μείωση των εσωτερικών δρομολογίων, με τον τερματισμό από την 1η Ιουνίου 2018 των δρομολογίων Αθήνα-Χανιά, Θεσσαλονίκη-Χανιά και Αθήνα - Ρόδος, ο κ. Λάρδης επαναβεβαίωσε ότι αυτή ήρθε στο πλαίσιο της επιχειρηματικής στρατηγικής της εταιρείας. Όπως δείχνουν εξάλλου και τα παραπάνω νούμερα, τη μερίδα του λέοντος στην επιβατική κίνηση της εταιρείας στην Ελλάδα κατέχει -όπως είναι αναμενόμενο- το διεθνές δίκτυο.

Παράλληλα, τόνισε ότι «η Ryanair εκτιμά τις έντιμες και μακρόχρονες συνεργασίες, ελπίζοντας σε σύσφιξη των σχέσεων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς». Μια από αυτές τις συνέργειες, στην οποία αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, είναι το πρόγραμμα συνδιαφήμισης που έχει αναπτυχθεί σε δύο αγορές, της Πολωνίας και της Ιταλίας.
Εξαίροντας το ρόλο των αερομεταφορών στον τουρισμό της χώρας, τόνισε επίσης ότι «στόχος είναι ο τουρισμός των 365 ημερών και το άνοιγμα νέων προορισμών».

Το πρόγραμμα κινήτρων έφερε νέους προορισμούς για το Αεροδρόμιο της Αθήνας

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε τους 10 εκατ. επιβάτες μας από και προς την Αθήνα. Σε μόλις 4 χρόνια, η Ryanair επέκτεινε το πρόγραμμα της και θα λειτουργεί 24 δρομολόγια στην Αθήνα αυτό το χειμώνα, συμπεριλαμβανομένων 5 νέων δρομολογίων από την Αθήνα προς Άκαμπα, Κατάνια, Αϊντχόφεν, Μαρακές και Παλέρμο, τα οποία θα μεταφέρουν 2,9 εκατ. επιβάτες» είπε ο κ. Λάρδης. «Ακόμη, γιορτάζουμε τις 2.200 θέσεις εργασίας που δημιουργούνται και συντηρούνται χάρη στην επιβατική κίνηση που φέρνουν οι πτήσεις μας» συμπλήρωσε, επισημαίνοντας το όφελος για τους επιβάτες, όταν ο μέσος ναύλος με τη Ryanair ανέρχεται σε 41 ευρώ, έναντι των 160 ευρώ του ανταγωνισμού.

Η ενίσχυση του δικτύου της εταιρείας από την Αθήνα μόνο τυχαία δεν είναι. Εξάλλου, η επιθετική πολιτική της Ryanair στο θέμα των χρεώσεων των αεροδρομίων είναι γνωστή πανευρωπαϊκά, ενώ ήδη από το 2014 εκφράζει ανοιχτά και στην Ελλάδα τη δυσαρέσκειά της για υψηλά τέλη. Βεβαίως, τα βέλη της πια στρέφονται κυρίως προς την πλευρά της Fraport Greece, που διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, εκ των οποίων πολλά είναι σε προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς.

Αυτό οφείλεται στο πρόγραμμα κινήτρων που καθιέρωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το οποίο περιλαμβάνει μειωμένα τέλη αεροδρομίου για νέες πτήσεις μέσα στην τριετία.

Από την πλευρά του αεροδρομίου, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιτυχημένη πορεία της Ryanair στην αγορά της Αθήνας, η οποία παρουσίασε ταχεία ανάπτυξη κατά τα τελευταία έτη. Η συμβολή της Ryanair σε αυτό το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα σημαντική, με περισσότερους από 10 εκατομμύρια επιβάτες έως σήμερα, από την έναρξη των δρομολογίων της στην Αθήνα, τον Απρίλιο 2014. Με 13 νέους διεθνείς προορισμούς σε σχέση με το καλοκαίρι 2017, η Ryanair συνεχίζει να δραστηριοποιείται δυναμικά στην αγορά μας και τη φετινή θερινή περίοδο, ως αποτέλεσμα και της ιδιαίτερα επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της εταιρείας και του αεροδρομίου».


Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (2)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
     
    Ανταγωνισμός a la Grec | 18/04/2018 12:16
    H Ryanair καταργεί εσωτερικές πτήσεις οι οποίες ήταν οικονομική επιλογή για τους Φτωχούς Eλληνες. Και ήταν ΔΕΣΜΕΥΣΗ για την συγχώνευση Ολυμπιακής και Aegean , για να μην υπάρχει μονοπώλιο.Δηλαδή η Fraport χρεώνει με μεγάλα τέλη τους επιβάτες για να ανακαινίσει τα αεροδρόμια.. έτσι γίνομαι και εγώ επενδυτής.
    Πέτρος
    απάντηση11
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-