Τη νέα εταιρική επωνυμία και το πλάνο ανάπτυξης για την επταετία 2011 – 2017 ανακοίνωσε η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε με στελέχη, πελάτες και εκπροσώπους του Τύπου

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε την αλλαγή της εταιρικής της επωνυμίας σε εzα πρότυπος ελληνική ζυθοποιία και του λογοτύπου αντίστοιχα.

Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής για ανταγωνιστικότερες τιμές. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτοματοποιούνται το ζυθοβραστήριο και η σίτευση, αναβαθμίζεται η μονάδα επεξεργασίας νερού και επεκτείνονται οι εγκαταστάσεις διακίνησης ετοίμων προϊόντων στην Αταλάντη και την Αττική.

Στα ιδιόκτητα σήματα της εταιρείας συγκαταλέγονται η Pils Hellas και η Berlin ενώ στα διεθνή σήματα οι Bavaria, Krombacher, Arcobrau, Augustijn και Gulden Draak.

Το δίκτυο αυτόνομης διανομής της εταιρείας αναπτύσσεται στην Αττική και τη Στερεά Ελλάδα ενώ η εταιρεία διευρύνει
το δίκτυο εξαγωγών της με παρουσία σε Ολλανδία, Γερμανία, Κύπρο, Ισραήλ και σε χώρες των Βαλκανίων.

Η
ΕΖΑ πρότυπος ελληνική ζυθοποιία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1989. Συνεργάζεται με περισσότερα από 2.500 τελικά σημεία (ξενοδοχεία, εστιατόρια, cafe). Ταυτόχρονα, επεκτείνει τη συνεργασία της με αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας