Ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προϊόντα στους ξένους καταναλωτές

Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας και Κτηνοτροφίας ενισχύει τον εξαγωγικό προσανατολισμό της ελληνικής γεωργίας υποστηρίζοντας και χρηματοδοτώντας τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις.

Ποιοτικά ελληνικά αγροτικά προϊόντα στους ξένους καταναλωτές
Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας και Κτηνοτροφίας ενισχύει τον εξαγωγικό προσανατολισμό της ελληνικής γεωργίας υποστηρίζοντας και χρηματοδοτώντας τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις. Η εξασφάλιση και η επέκταση της διάθεσης και της προβολής των ποιοτικών προϊόντων των ελλήνων παραγωγών αποτελούν το ζητούμενο σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.
Πρακτικά η Τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτεί ξενοδοχειακές μονάδες για να προμηθευτούν επώνυμα πιστοποιημένα προϊόντα από επιχειρήσεις και συνεταιρισμούς ενταγμένους στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας και Κτηνοτροφίας. Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα για την υλοποίηση της προσπάθειας να φτάσει το ελληνικό αγροτικό προϊόν στους ξένους καταναλωτές που επισκέπτονται τη χώρα μας.
Η πρώτη συνεργασία


Η πρώτη συνεργασία αφορά την κρητική εταιρεία Terra Creta, μια από τις πλέον σύγχρονες, καθετοποιημένες μονάδες τυποποίησης ελαιολάδου και τον ξενοδοχειακό όμιλο Ledra Hotels and Villas της οικογένειας Σπανού.
Η συμφωνία αφορά τις μονάδες: Domes of Elounda, Elounda Blue Hotel και Pleiades Luxurius Villas της Κρήτης. Το βραβευμένο ξενοδοχείο Domes of Elounda είναι κάτω από την ομπρέλα της Autograph Collection Hotels του ομίλου Marriott International, η οποία με τον τρόπο αυτόν κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα. Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο της Autograph Collection στην Ελλάδα, που βρίσκεται στην καρδιά ενός από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος ο Ομιλος Ledra Hotels and Villas θα χρησιμοποιεί το πιστοποιημένο ελληνικό ελαιόλαδο της χανιώτικης εταιρείας Terra Creta. Το ανώτερης ποιότητας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο της Terra Creta, αξιοποιώντας τη χρήση και την προβολή από την ξενοδοχειακή μονάδα, θα γίνεται γνωστό στους πελάτες των τριών ξενοδοχείων και θα ενισχύεται έτσι η αναγνωρισιμότητά του.
Οι ξένοι καταναλωτές που επισκέπτονται τη χώρα μας θα το αναζητούν είτε στην τοπική αγορά είτε στην αγορά της χώρας τους. Η συνέχεια θα μπορούσε να γίνει με προϊόντα όπως οι ελιές, το μέλι, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα φρούτα κ.τ.λ. τα οποία μπορούν να αποτελέσουν τη βάση προσφοράς και προβολής ενός πραγματικά ελληνικού πρωινού.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version