10η HORECA: Περισσότεροι από 130.000 επαγγελματίες επισκέπτες

Περισσότεροι από 130.000 επαγγελματίες επισκέφθηκαν τη 10η HORECA, αριθμός αυξημένος κατά 26% σε σύγκριση με πέρυσι. Η έκθεση, η οποία ολοκληρώνεται τη Δευτέρα στο Metropolitan Expo, καθίσταται η μεγαλύτερη διοργάνωση που έχει γίνει στην Ελλάδα, καθώς μόνο την Παρασκευή οι επισκέπτες ήταν αυξημένοι κατά 43%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη μέρα πέρυσι.

10η HORECA: Περισσότεροι από 130.000 επαγγελματίες επισκέπτες
Περισσότεροι από 130.000 επαγγελματίες επισκέφθηκαν τη 10η HORECA, αριθμός αυξημένος κατά 26% σε σύγκριση με πέρυσι. Η έκθεση, η οποία ολοκληρώνεται τη Δευτέρα στο Metropolitan Expo, καθίσταται η μεγαλύτερη διοργάνωση που έχει γίνει στην Ελλάδα, καθώς μόνο την Παρασκευή οι επισκέπτες ήταν αυξημένοι κατά 43%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη μέρα πέρυσι. Αντίστοιχα, οι επισκέπτες του Σαββάτου ήταν αυξημένοι κατά 22%, της Κυριακής κατά 18% και της Δευτέρας κατά 20%.
Πολύωρη επίσκεψη στα περίπτερα της έκθεσης πραγματοποίησε η αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κυρία Ελενα Κουντουρά. Η ίδια επισήμανε ότι κορυφαία προτεραιότητα του υπουργείου είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου 12 μήνες τον χρόνο, καθώς και η ανάδειξη, προβολή και αξιοποίηση του αστείρευτου πλούτου του ελληνικού τουριστικού τομέα.
«Ολοκληρώσαμε μια δεκαετία επιτυχούς λειτουργίας της HORECA, η οποία αποτελεί μια πολύ σημαντική έκθεση τόσο σε επίπεδο εκθετών όσο και σε επίπεδο οργάνωσης και δομής. Πλέον ο επόμενος στόχος μας είναι η διεθνοποίηση της έκθεσης», αναφέρει ο πρόεδρος της διοργανώτριας εταιρείας Forum Α.Ε. Νίκος Χουδαλάκης, ο οποίος επισήμανε ότι «η νέα εποχή της HORECA οδηγεί στο άνοιγμα της έκθεσης στις γειτονικές χώρες και την προσέλκυση ξένων αγοραστών από αυτές, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια των ελληνικών προμηθευτικών επιχειρήσεων για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση».
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες περισσότερων από 500 εκθετών, να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις της αγοράς από τις εταιρείες αλλά και από ειδικούς διαφόρων κλάδων που σχετίζονται με τον τουρισμό και τη μαζική εστίαση και να συνάψουν επαγγελματικές συμφωνίες, δημιουργώντας δίκτυα συνεργασιών με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών των επιχειρήσεών τους.
Οι παράλληλες εκδηλώσεις ήταν σημαντικά αυξημένες από κάθε άλλη φορά, παρείχαν συνεχή ενημέρωση στους επαγγελματίες, με ομιλίες, παρουσιάσεις, σεμινάρια αλλά και εντυπωσιακούς διαγωνισμούς επίδειξης δεξιοτήτων από bartenders και barista.
Συνολικά τέσσερα stages φιλοξένησαν αντίστοιχο αριθμό διοργανώσεων: το Gastronomy Forum, όπου η Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελλάδας διοργάνωσε σεμινάρια για όλες τις τελευταίες τάσεις της σύγχρονης ελληνικής γαστρονομίας, το Future Hotel on the Web, όπου παρουσιάστηκαν νέες λύσεις, εργαλεία και στρατηγικές online πωλήσεων και marketing, το Beer & Spirits Show, όπου πραγματοποιήθηκαν χρήσιμα σεμινάρια για τους σύγχρονους bartenders ενώ η Ένωση Μπάρμεν Ελλάδος (ΕΜΕ) διεξήγαγε διαγωνισμούς δημιουργικής δεξιοτεχνίας και τέλος οι SCAE Coffee Competitions, όπου μεταξύ άλλων διοργανώθηκε για πρώτη φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα «Καφέ σε Μπρίκι» (Cezve/Ibrik 2015).
We do local
Στο πλαίσιο της έκθεσης και της 4ηςΓενικής Συνέλευσηςτων μελώντουΞενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), παρουσιάστηκε τoνέο πρότυπο πιστοποίησης τουριστικών επιχειρήσεων«We do local». Η νεοσύστατη εταιρείαΤοπική Παραγωγή και Φιλοξενία Α.Ε.και το πρότυπο«We do local», δημιουργήθηκε από δώδεκα σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης, που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεωνCosmocert AEκαι τηνLocal Food Expertsστόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικήςπαραγωγής και οικονομίας.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version