Hεντυπωσιακή εκδήλωση που διοργάνωσε σήμερα (12/10) η ΚΑΕ Παναθηναϊκός για την παρουσίαση της ομάδας και της φανέλας που θα φορούν οι πρωταθλητές Ελλάδας και Ευρώπης την περίοδο 2011-12 (σε τρία χρώματα: πράσινο, λευκό, μαύρο) δεν… πτόησε τον προπονητή του Τριφυλλιού και ρέκορντμαν της Ευρωλίγκας (οκτώ τρόπαια) κ.Ζέλικο Ομπράντοβιτςνα επαναλάβει ό,τι είχε δηλώσει και λίγες ώρες νωρίτερα, μετά τον νικηφόρο προημιτελικό του Κυπέλλο Ελλάδος με το Μαρούσι.
«Ελπίζουμε για το καλύτερο σε μια χρονιά, στην οποία ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολο να επαναλάβουμε ό,τι κάναμε πέρυσι. Έχουμε νέους παίκτες και δουλεύοντας σκληρά, θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο επίπεδο που θα θέλαμε για την Ευρωλίγκα, αλλά και το ελληνικό πρωτάθλημα», υποστήριξε ο 51χρονος προπονητής ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα είναι εύκολη η αποστολή των Πρασίνων ειδικά στην Ευρωλίγκα, όπου το επίπεδο των διεκδικητών του τίτλου (Μπαρτσελόνα, ΤΣΣΚΑ Μόσχας, Μοντεπάσκι Σιένα, Μακάμπι Τελ Αβίβκ.α.) έχει ανεβεί, ενώ την ίδια στιγμή ο Παναθηναϊκός προσπαθεί να συμβιβαστεί με την ιδέα της απώλειας τωνΑντώνη ΦώτσηκαιΝτρου Νίκολας.
Εκτός και αν ο «Ζοτς»… μπλοφάρει, οπότε θα περιμένουμε να δούμε αν θα δικαιωθεί για τα λεγόμενά του ή όχι. Ο πρόεδρος, πάντως, της ΚΑΕ Παναθηναϊκός κ.Παύλος Γιαννακόπουλοςεμφανίστηκε… ακούραστος και παρά το προχωρημένο της ηλικίας του ζήτησε περισσότερους τίτλους: «Άλλη μία χρονιά ξεκινάει για τον Παναθηναϊκό μας, τον πρωταθλητή Ευρώπης και Ελλάδας. Εύχομαικαι τη νέα σεζόν να είμαστε και πάλι πρωταθλητές Ευρώπης, ώστε να βάλουμε άλλο ένα αστέρι σε αυτή τη νέα φανέλα που παρουσιάζουμε σε συνεργασία με την ‘’Αdidas’’. Εύχομαι για τη νέα σεζόν, στην ομάδα και το τεχνικό επιτελείο, υγεία και καλή επιτυχία, με στόχο για άλλη μία χρονιά την κατάκτηση και των τριών τίτλων».
Μετά τον χαιρετισμό που απηύθυνε ο κ.Ρενέ Μπρετσνάιντερ, διευθυντής μάρκετινγκ της χορηγού εταιρείας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη («Με την ΝΒΑ Revolution 30, την επίσημη εμφάνιση και των 30 ομάδων του NBA, ο Παναθηναϊκός γίνεται μία από τις πρώτες ευρωπαϊκές ομάδες που θα αγωνίζεται με την πιο προηγμένη τεχνολογικά εμφάνιση μπάσκετ. Ο σχεδιασμός έγινε αποκλειστικά για τον πρωταθλητή Ευρώπης και του ευχόμαστε καλή επιτυχία»), τον λόγο πήραν τα εφετινά μεταγραφικά αποκτήματα του Τριφυλλιού.
Σαρούνας Γιασικεβίτσιους: «Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Ελπίζουμε να πετύχουμε και να φτάσουμε ψηλά, επαναλαμβάνοντας τις επιτυχίες άλλων χρόνων».
Ντέιβιντ Λογκαν: «Οι νέες φανέλες είναι οι πιο άνετες που έχουμε φορέσει. Δεν έχω να ανησυχώ, λοιπόν, μήπως ζεσταθώ ή να αισθανθώ άβολα φορώντας την. Ελπίζω οι κόσμος να συνεχίσει να μας στηρίζει και να τους αρέσει η νέα φανέλα».
Πατ Καλάθης: «Για την ώρα προετοιμαζόμαστε για τη νέα χρονιά. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε να βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα. Ελπίζω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει εκεί που έφτασε πέρυσι».
Στίβεν Σμιθ: «Ευχαριστούμε που είστε εδώ και ευχαριστώ προσωπικά για το καλωσόρισμα στην ομάδα. Ελπίζω να καταφέρω να σας κάνω υπερήφανους».
Αλέξης Κυρίτσης: «Η εφετινή χρονιά έχει πολλές προοπτικές και στόχους για μένα. Εύχομαι να μπορέσω να προσθέσω κι εγώ ένα λιθαράκι ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να φτάσει σε επιτυχίες του παρελθόντος, ώστε να δώσουμε χαρά στον κόσμο, στους προέδρους, και στο τεχνικό επιτελείο».
Καινοτόμες τεχνολογίες στη νέα εμφάνιση
Η «Αdidas» σχεδίασε και κατασκεύασε την «NBA Revolution 30» με σκοπό να ενισχύσει τις επιδόσεις των παικτών. Οι νέες εμφανίσεις, οι οποίες θα έχουν τα έξι αστέρια που παραπέμπουν στους έξι ευρωπαϊκούς τίτλους του Παναθηναϊκού, είναι κατασκευασμένες κατά 60% από ανακυκλώσιμα υλικά, απορροφούν την υγρασία σε λιγότερο από 3’’ ως αποτέλεσμα της χρήσης των υφασμάτων «ClimaCool», ενώ ενσωματώνουν την τεχνολογία «Formotion», που ενισχύει την φυσική κίνηση του αθλητή.
Επιπλέον, η adidas μείωσε το βάρος της εμφάνισης χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα υλικά, αυξάνοντας έτσι την άνεση που απολαμβάνουν οι παίκτες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Για τη δημιουργία της φανέλας, η εταιρεία συνεργάστηκε με το NBA επί τέσσερα χρόνια. Περισσότεροι από 200 παίκτες του NBA συμμετείχαν στα τεστ δοκιμάζοντας τις νέες εμφανίσεις κατά τη διάρκεια προπονήσεων και αγώνων, ενώ ερευνητές μελετούσαν την αποτελεσματικότητα των καινοτομιών και συνέλεγαν τα δεδομένα από τους αθλητές.
