Με «μπαράζ» προσφορών (μειώσεις τιμών με κάθε τρόπο και με διαγωνισμούς) σε εκατοντάδες προϊόντα προετοιμάζονται οι αλυσίδες των σουπερμάρκετ για την καλύτερη αγορά του χρόνου, την αγορά του Δεκεμβρίου, που, αν και είναι «κουτσουρεμένη» λόγω της οικονομικής ύφεσης και του περιορισμού της κατανάλωσης, ωστόσο παραμένει σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με κάθε άλλον μήνα του έτους. Από την πλευρά της, η Carrefour-Μαρινόπουλος, η μεγαλύτερη αλυσίδα της ελληνικής αγοράς, σκοπεύει να προχωρήσει σε προσφορές που μπορεί να φθάσουν ακόμη και σε 50%, όπως σημειώνουν στελέχη της, ενώ πρόκειται να δώσει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, το οποίο δηλώνεται πως θα είναι «το πιο οικονομικό με προϊόντα Carrefour».
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, συνεχίζοντας την επιθετική πολιτική τιμών που ακολουθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, διατηρεί 3.000-3.500 κωδικούς προϊόντων με τιμή κάτω του 1 ευρώ και κάθε 15 ημέρες έχει δύο κατηγορίες προσφορών: η μία με μείωση της τιμής κατά 30% και η άλλη κατά 10%. Η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα, η Σκλαβενίτης, διατηρεί σταθερά σε προσφορά μειωμένων τιμών ως και 30% περί τα 400 επώνυμα προϊόντα. Στα καταστήματα της αλυσίδας Βερόπουλος και κυρίως στα προϊόντα που δεν ανήκουν στις κατηγορίες των τροφίμων των πολυεθνικών ομίλων (καλλυντικά, απορρυπαντικά, σερβιέτες, χαρτικά) υπάρχουν συνεχώς προσφορές από 30% ως 50%, ενώ στα τρόφιμα οι προσφορές κινούνται στα επίπεδα του 10%-20%.
Στην αλυσίδα καταστημάτων Μy Μarket (Μetro ΑΕ), εκτός από τις υπάρχουσες ούτως ή άλλως προσφορές, όπως είναι οι εκπτώσεις σε προϊόντα, προσφορές σε είδος, δώρα με προϊόντα και η διατήρηση των τιμών σε σταθερά επίπεδα των φρέσκων προϊόντων, στη χριστουγεννιάτικη αγορά θα υπάρχει μείωση τιμών σε 250 προϊόντα που θεωρούνται απαραίτητα για το εορταστικό τραπέζι.
