Σωσίβιο ο κλάδος αυτοκινήτου λόγω των αυξήσεων 12% στα ασφάλιστρα

Ο μόνος κλάδος στον οποίο μπορεί να βασιστεί- και μάλιστα εκ του ασφαλούς- η ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι ο κλάδος του αυτοκινήτου και τούτο διότι η ασφάλιση είναι υποχρεωτική. Πρόκειται όμως για έναν κλάδο που σε σύγκριση με άλλους της ασφαλιστικής αγοράς παρουσιάζει υψηλό δείκτη ζημιών, ενώ ο ανταγωνισμός στο επίπεδο του ασφαλίστρου είναι οξύς […]

ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο μόνος κλάδος στον οποίο μπορεί να βασιστεί- και μάλιστα εκ του ασφαλούς- η ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι ο κλάδος του αυτοκινήτου και τούτο διότι η ασφάλιση είναι υποχρεωτική. Πρόκειται όμως για έναν κλάδο που σε σύγκριση με άλλους της ασφαλιστικής αγοράς παρουσιάζει υψηλό δείκτη ζημιών, ενώ ο ανταγωνισμός στο επίπεδο του ασφαλίστρου είναι οξύς (είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της Εθνικής Ασφαλιστικής, που το πρώτο εξάμηνο του 2008 είχε περίπου 89 εκατ. ευρώ ζημιές στον κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων). Ετσι λοιπόν οι εταιρείες περιμένουν με αδημονία την επικείμενη- βάσει της κοινοτικής νομοθεσίας- αύξηση των κατωτάτων ορίων αποζημιώσεων για να προχωρήσουν σε αυξήσεις των ασφαλίστρων. Υπολογίζεται ότι περί τον Ιούνιο του 2009 τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων θα αντιμηθούν από 10% ως 12%. Είναι ο μόνος κλάδος που θα αποτελέσει σίγουρη πηγή εσόδων της ασφαλιστικής αγοράς και ίσως αρκετά αυξημένων έναντι του 2008.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version