Στα αζήτητα έμενε επί οκτώ μήνες το τελευταίο μοντέλο λεωφορείων της βιομηχανίας Frauenhofer της Δρέσδης, μολονότι από τεχνικής πλευράς θεωρείται νεωτερισμός. Καμια γερμανική πόλη δεν έδειχνε ενδιαφέρον, ούτε και οι άλλες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις σαγηνεύτηκαν από το νέο μοντέλο. Είχαν τον λόγο τους.

Διότι το νέο μοντέλο της εταιρείας είναι ένας… γίγας. Δεν είναι σαν αυτά που έχουμε συνηθίσει. Είναι ένας αρθρωτός σειρμός αποτελούμενος από τρία βαγόνια συνολικού μήκους 34.60 μ., με 36 τροχούς, 88 θέσεις καθημένων και 196 ορθίων, που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα ως 80 χλμ. και να φρενάρει στα 6 μέτρα.

Σε καμία ευρωπαϊκή πόλη δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσει αυτός ο γίγας. Μπορεί όμως να κυκλοφορήσει στην Κίνα. Ενθουσιασμένος ο διευθυντής της Fraunhofer ανακοίνωσε την Πέμπτη στο Πεκίνο ότι υπέγραψε συμφωνίες για 60 λεωφορεία-μαμούθ, τα 40 για τη Σαγκάη και τα 20 για το Πεκίνο. Δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζουν.