«Εχει καμία σημασία αυτό (σ.σ.: το ποιες είναι οι οικονομικές απολαβές της) για εσάς και για τους τηλεθεατές; Αυτά είναι πράγματα που αφορούν εμένα και το κανάλι και μέχρι στιγμής όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει δημιουργηθεί καμία απολύτως ρήξη πάνω στο οικονομικό…». Ετσι απάντησε η Ελένη Μενεγάκη στη ρεπόρτερ του Star που μάταια την πολιορκούσε θέλοντας να μάθει αν πράγματι η παρουσιάστρια δέχθηκε σημαντική μείωση μισθού. Συμφωνώ και επαυξάνω. Η Μενεγάκη και κάθε Μενεγάκη δεν είναι δημόσια υπάλληλος, δεν τα μοιράζεται με κάποιον από εμάς και σίγουρα, το μάθουμε- δεν το μάθουμε, η ζωή μας ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη θα γίνει. Το ερώτημα άλλο θα έπρεπε να ήταν: Πόσο ακόμη θα συνεχιστούν οι περικοπές στην αισθητική και στο περιεχόμενο της εκπομπής της; Ετσι, μάλιστα! Η απάντηση αποκτά ενδιαφέρον.

Κατά έναν περίεργο τρόπο στην τηλεόραση μονίμως ζούμε ένα θρίλερ. Θρίλερ που εννιά στις δέκα αποδεικνύεται φαρσοκωμωδία. Τρανή απόδειξη, τα όσα διαδραματίστηκαν στον Αlpha την περασμένη εβδομάδα. Εκεί που περιμέναμε όλους τους παρουσιαστές να μένουν χωρίς εκπομπές, εκεί που τους κλαίγαμε, μέσα σε τρεις ημέρες επέστρεψαν σχεδόν όλοι στη θέση τους. Εκεί που τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ μετέδιδαν πως ο Κριστόφ Μάινους, ο επικεφαλής του σταθμού, είναι άφαντος στη Γερμανία, εκείνος τα παρακολουθούσε αποσβολωμένος από την τηλεόρασή του στην Κάντζα!

Μεταξύ των διασωθεισών παρουσιαστριών και η Ναταλία Γερμανού. Πρόσωπο υποτιμημένο τηλεοπτικά αν αναλογιστεί κάποιος πόσα πράγματα έχει κάνει στη διάρκεια της τηλεοπτικής της θητείας και με επιτυχία. Εκπομπές μουσικού περιεχομένου, παιχνίδια, ζωντανές πρωινές και βραδινές εκπομπές, και όλα με άνεση και διακριτική συστολή. Δεν είναι καμιά σπουδαία εκπομπή το «Chart Show» ούτε το «Μες στην καλή χαρά». Ελαφρές ψυχαγωγικές εκπομπές είναι που απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά, αλλά αυτό δεν τις ενοχοποιεί απαραίτητα. Αλλωστε η Ναταλία Γερμανού όλα αυτά τα χρόνια κολύμπησε σε δύο «επικίνδυνα» είδη, στο ελληνικό ποπ τραγούδι και στην ψυχαγωγική τηλεόραση. Διατήρησε όμως μια σχετική ψυχραιμία, ακόμη και αν κάποιες φορές η ελαφρότητα- κυρίως σε ό,τι αφορά το πρώτο- έδειξε να ξεφεύγει και να ενισχύεται ανησυχητικά η υποκουλτούρα. Αυτό που σίγουρα απέφυγε ήταν οι κακοτοπιές και οι δημόσιες αψιμαχίες, κοινώς τα τηλεοπτικά ξεκατινιάσματα. Δεν ξέρω αν το γονίδιο του πατέρα της,του Φρέντυ Γερμανού,είναι αυτό που την έχει επηρεάσει σημαντικά στον τρόπο σκέψης της, το να δηλώνει όμως πως αυτό που την ανησυχεί αν χάσει τη δουλειά της είναι οι δεκάδες χαμηλόμισθοι συνεργάτες της που θα μείνουν στον δρόμο και όχι μόνο η αφεντιά της δείχνει τουλάχιστον ήθος που καθόλου σημασία δεν έχει αν είναι κληρονομικό ή όχι. Μετά από αυτό, χαλάλι το θολό της εικόνας που μας δυσκολεύει να τη διακρίνουμε κάποιες φορές…

Δεν είναι τυχαία τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης της επανάληψης του «Παρά πέντε». Είτε το έχεις δει είτε όχι, οι ερμηνείες, το χιούμορ και το ταλέντο του Γιώργου Καπουτζίδη ακτινοβολούν. Και μέσα σε όλα αυτά και το σπαρταριστό «τσαλάκωμα» της Ζέτας Μακρυπούλια που μοιάζει πλέον τόσο μακρινό και θαμμένο από τους αστείους τίτλους που από τη μία αποθεώνουν τον πληκτικό- για εμάς- έρωτά της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και από την άλλη προαναγγέλλουν τη μητρότητα που αδημονεί να γίνει γεγονός…

Ακόμη δεν άρχισε η σεζόν και η Ελεονώρα Μελέτη κατάφερε να μας κουράσει. Θεωρεί ότι μέσα στη γενική νιρβάνα την οποία απολαμβάνουμε ως έθνος ο μοναδικός νταλκάς μας είναι η φλοκατί απόχρωση της κόμης της. Είναι αυτό που χρόνια τώρα λέμε. Τρίχες…
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ