Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας προχωρά μέσα στο Φθινόπωρο ο Όμιλος ΟΤΕ. Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος την Πέμπτη, προωθείται η μάρκα Cosmote, με την οποία θα «ντυθούν» σύντομα τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και τα καταστήματα του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet.
«Με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
«Ολοκληρώσαμε τον μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και Cosmote, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου κ. Μιχάλης Τσαμάζ.
Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding, από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη. Το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.