Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Πώς έφθασε στην κορυφή – Το τρίπτυχο της επιτυχίας

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας.

Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Πώς έφθασε στην κορυφή – Το τρίπτυχο της επιτυχίας

Ποιότητα, καινοτομία, βιωσιμότητα. Πρόκειται για τις αδιαπραγμάτευτες αρχές που διέπουν τη φιλοσοφία της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων κατά την παραγωγή των προϊόντων της.

Και αυτές οι αρχές έχουν αναδείξει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος της εταιρείας σε κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση. Συγκεκριμένα, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών το τοποθέτησε στην 1η θέση μεταξύ των Φυσικών Μεταλλικών Νερών στην Ελλάδα, για το 2024, με μερίδιο αγοράς 20,4% (ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water).

Η παραπάνω διάκριση δεν ήρθε τυχαία. Η ανάδειξη του brand Βίκος ως το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό για το 2024 είναι αποτέλεσμα στρατηγικών επιλογών, καινοτομίας και αφοσίωσης στην ποιότητα και στη προσφορά.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας φθάνοντας απευθείας από την πηγή της Ηπείρου στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων, με κυρίαρχο κοινό καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την υγεία, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα στις αγορές τους.

Η μάρκα Βίκος αποδεικνύει καθημερινά την υπεροχή της σε πολλαπλά επίπεδα. Το αποδεικνύουν οι δράσεις και πρωτοβουλίες της.

Το τρίπτυχο καινοτομία, στρατηγική ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά είναι το όχημα που οδηγεί το brand Βίκος στην κορυφή, ενώ συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της με επενδύσεις σε καίριους τομείς.

Η μάρκα Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τη σειρά φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό , τα αναψυκτικά της εταιρείας παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα.

HORECA

Το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πραγματοποίησε ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας νέες premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου στην κατηγορία των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας.

Η ανάπτυξη στην αγορά HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου.

Σε μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας, στη HORECA 2025, δεν θα μπορούσε η μάρκα Βίκος να μην είναι δυναμικά παρούσα, αναδεικνύοντας τις καινοτομίες της εταιρείες και ενισχύοντας τις συνεργασίες της με retailers και επαγγελματίες HORECA που επενδύουν σε μάρκες ηγετικής θέσης με προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.

Επαναλανσάρισμα του Βίκος Cool Tea – Premium

Ψηλά στην ατζέντα της στρατηγική της εταιρείας, περιλαμβάνεται το δυναμικό επαναλανσάρισμα του Cool Tea.

Η premium σειρά παγωμένου τσαγιού, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες αλουμινίου που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος.

Με την ίδια ποιοτική σύνθεση που το έχει καταστήσει μια αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών, το Βίκος Cool Tea επαναλανσάρεται με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.

Το νέο packaging αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων που εστιάζουν στην προστασία του περιβάλλοντος, στην υγεία, στην αθλητική ανάπτυξη, στην υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, στον πολιτισμό και στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.

Το πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της μάρκας «Ο Β-οίκος της ζωής μας», με αρχή το «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» αναδεικνύει την ανάγκη για συλλογική δράση της μάρκας.

Περιβάλλον

Στον τομέα του περιβάλλοντος, η μάρκα Βίκος προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως, χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων.

Εθελοντισμός

Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Παράλληλα η στήριξη που προσφέρει η μάρκα Βίκος στην εθελοντική αιμοδοσία είναι μία μόνο πτυχή του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους.

Κοινωνική προσφορά

Στο πεδίο της κοινωνικής προσφοράς, στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Πολιτισμός

Τέλος στο κομμάτι του πολιτισμού, η μάρκα Βίκος ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της μάρκας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία.

Συνολικά, το πρόσημο της οικονομικής και κοινωνικής δράσης της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων είναι κάτι παραπάνω από θετικό. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εμφανίζεται έτοιμη να διαγράψει μια νέα ανοδική πορεία παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζονται σε διεθνές επίπεδο.

Η προϊοντική γκάμα με την ποιοτική και γευστική υπεροχή της σε συνδυασμό με την επιθετική προώθηση αποτελούν εχέγγυο για την έναρξη ενός νέου κύκλου δυναμικής ανάπτυξης.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version