Skoda Kodiaq RS 2021: Ανανέωση από την κορυφή ως τη βάση

To μοντέλο που απέσπασε τον τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV στο Nurburgring ετοιμάζεται να υποδεχτεί σειρά αλλαγών που θα αναλάβουν να το ανανεώσουν αλλά και να το καταστήσουν αποδοτικότερο.

Φωτογραφίες: Automedia

Το πληθωρικό SUV εντοπίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, προδίδοντας τις προθέσεις της τσεχικής φίρμας για την ανανέωσή του συνόλου των εκδόσεών του οι οποίες εκτός από τις εθιμοτυπικές σχεδιαστικές και εξοπλιστικές αναβαθμίσεις επιφυλάσσει και στοχευμένες αλλαγές σε επίπεδο κινητήριων συνόλων.  

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, το καμουφλάζ στο μπροστινό τμήμα επιχειρεί να κρύψει τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα νέας αισθητικής φωτιστικά σώματα τα οποία στο συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι τεχνολογίας αλογόνου, ωστόσο στην έκδοση παραγωγής θα είναι LED όπως ισχύει στο παρόν του μοντέλου αλλά και προαιρετικά, matrix-LED, όπως επιβάλει το παράδειγμα της πρόσφατης τέταρτης γενιάς της Octavia και του ανανεωμένου Superb.

Στοχευμένες αλλαγές που θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα αναμένονται και στο δλιλιτρο  κινητήρα ο οποίος αναμένεται να εξακολουθήσει να προσφέρει άφθονη ισχύ.

Μεγαλύτερες προδιαγράφονται οι αλλαγές για τις  μικρότερης ισχύος εκδόσεις του Kodiaq καθώς, μέρος της γκάμας κινητήρων του αναμένεται να βρεθεί ο δίλιτρος κινητήρας TDI Evo που προσφάτως τοποθετήθηκε στο Scout και πρωτοσυστήθηκε μέσω του VW Golf GTD πέρυσι τον Φεβρουάριο.


Ο ίδιος κινητήρας αναμένεται να εφοδιάζει και την πετρελαιοκίνητη Octavia RS η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί αργότερα μέσα στην χρονιά. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να συνδυάζεται de facto με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ωστόσο δεν έχει ακόμα γνωστή η απόδοση στην οποία θα «κλειδώσει» στην περίπτωση του Kodiaq η οποία δεδομένα θα είναι γενναιόδωρη και αναμένεται μα κινηθεί πέριξ των 200 ίππων και των 400 Nm ροπής.

Ο παραπάνω κινητήρας δεν θα είναι ο μοναδικός νεολογισμός στην γκάμα κινητήρων του Kodiaq, καθώς σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η plug-in υβριδική προσθήκη η οποία θα αξιοποιήσει τον συνδυασμό ενός κινητήρα 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 218 ίππων όπως ισχύει για πολλά μοντέλα του ομίλου VW, έκδοση η οποία αναμένεται να προσφέρει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο αποδοτικότητας.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης του μοντέλου, με δεδομένο ότι Kodiaq μετράει ήδη 4 χρόνια παρουσίας του στην αγορά, σύντομα θα πρέπει να περιμένουμε την παρουσίασή του, ξεκινώντας από τις απλές εκδόσεις.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.