Εγιναν… startup οι εμπειρίες από τα e-shop

Τη σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκμεταλλεύεται η διαδικτυακή εταιρεία e-satisfaction.

Εγιναν… startup οι εμπειρίες από τα e-shop
Τη σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκμεταλλεύεται η διαδικτυακή εταιρεία e-satisfaction. Σε ενάμιση χρόνο ζωής περισσότεροι από 750.000 καταναλωτές τη γνωρίζουν. Πρόκειται για μια απλή αλλά καινοτομική ιδέα η οποία έχει κερδίσει το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας και δείχνει την ικανοποίηση των πελατών για τα καταστήματα στο Διαδίκτυο.
Η ιδέα του e-satisfaction ξεκίνησε να διαμορφώνεται στα τέλη του 2013, ενώ η σύσταση της εταιρείας πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014 από μια ομάδα στελεχών η οποία αθροιστικά έχει 56 χρόνια συνολικής εμπειρίας στον χώρο του εμπορίου και του Διαδικτύου. Αλλωστε, η αναπτυξιακή πορεία του e-satisfaction οφείλεται μεταξύ άλλων και στην ομάδα του, όπως ανέφερε ο Βαγγέλης Κοτσώνης, διευθύνων σύμβουλος του e-satisfaction. Πάντως η σύλληψη για τη δημιουργία της εταιρείας, σύμφωνα με τον ίδιο, έγινε «εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αναπτυσσόταν η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, την ποιότητα υπηρεσιών που παρείχαν τα e-shops στους πελάτες τους, αλλά και τα εργαλεία που τα e-shops και οι συμβουλευτικές εταιρείες είχαν στα χέρια τους, από όπου είδαμε ότι ήταν προφανής η ανάγκη δημιουργίας ενός εργαλείου μέσω του οποίου τα e-shops θα μπορούσαν να κατανοήσουν πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες τους από την εμπειρία της online αγοράς και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους έχοντας ως γνώμονα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους». Σήμερα υπάρχουν στην Ευρώπη περισσότερα από 650.000 ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει έναν θετικό ρυθμό ανάπτυξης που κυμαίνεται σε 16% κάθε έτος. Στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ρυθμό 20% και υπολογίζεται ότι υπάρχουν σχεδόν 2,5 εκατ. online καταναλωτές. Το e-satisfaction είναι μια πλατφόρμα που μετά από τεχνική ενσωμάτωση στην πλατφόρμα του e-shop συλλέγει feedback με διάφορους τρόπους (ερωτήσεις, ερωτηματολόγια, surveys) από τους επισκέπτες και πελάτες του e-shop σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αγοράς, κατά την περιήγησή τους στο e-shop (browsing), κατά την ολοκλήρωση της αγοράς (checkout) και μετά την παραλαβή των προϊόντων. Συνοπτικά, με τη χρήση του e-satisfaction τα e-shops πραγματοποιούν μια διαρκή έρευνα ικανοποίησης σε ολόκληρο το ταξίδι του καταναλωτή στο e-shop χωρίς να τον/την ενοχλεί ή να τον αποσπά και τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, εκτός του ότι είναι άμεσα διαθέσιμα μέσω ενός dashboard, ενεργοποιούν μηχανισμούς που καθοδηγούν τα e-shops ειδοποιώντας και προτείνοντας ενέργειες διαχείρισης των σχολίων των πελατών.
Πλέον το e-satisfaction χρησιμοποιείται από σχεδόν 100 e-shops στην Ελλάδα, ανάμεσα στα οποία ανήκουν μερικά από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα της ελληνικής αγοράς, όπως τα You.gr, Intersport, AB Βασιλόπουλος (ab.gr), Praktiker, Psichogios, Migato, Kafkas, Cosmos Sport, Spitishop.gr, Welovesupermarket.gr, Folli Follie και πολλά άλλα.
Η εταιρεία έχει ξεκινήσει και αναπτύσσει συνέργειες και συνεργασίες με τις e-commerce πλατφόρμες Magento, Prestashop & CS Cart. Στόχος για το 2016, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η συνεχής επέκταση του e-satisfaction στην ελληνική αγορά, ο υπερδιπλασιασμός των e-shops που χρησιμοποιούν το e-satisfaction ως το τέλος του έτους. Εντός του έτους θα κυκλοφορήσουν στα markets γνωστών e-commerce platforms έτοιμα plugins μέσω των οποίων το e-satisfaction θα πραγματοποιήσει την επέκτασή του σε αγορές του εξωτερικού, έχοντας ως προτεραιότητα τις αγορές της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας και της Τσεχίας.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version