Οι καραμέλες που δεν γνωρίζουν κρίση

Καραμέλες, σοκολάτες και γενικά ζαχαρώδη προϊόντα ξένων οίκων αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα με επιτυχία η

Οι καραμέλες που δεν γνωρίζουν κρίση
Καραμέλες, σοκολάτες και γενικά ζαχαρώδη προϊόντα ξένων οίκων αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα με επιτυχία η εταιρεία Πήγασος, με αποτέλεσμα, παρά την κρίση, να παρουσιάζει μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης πωλήσεων τα τελευταία έξι χρόνια 5% και να σκοπεύει να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 10% μέσα στο 2016.
Η αρχική μορφή της εταιρείας ήταν προσωπική εταιρεία την οποία ίδρυσε ο Γιώργος Ακζώτης το έτος 1979, στην οποία εργαζόταν με τη σύζυγό του Ευαγγελία Κανελλοπούλου. Η νεοϊδρυθείσα επιχείρηση είχε ως αντικείμενο το χονδρεμπόριο ζαχαρωδών προϊόντων, καθώς και κάποιες εισαγωγές προϊόντων από το εξωτερικό. Η εταιρεία μετατράπηκε σε Πήγασος ΑΕ το 1984 με μετόχους το συζυγικό ζεύγος, στο οποίο ανήκει ως σήμερα η ιδιοκτησία της εταιρείας. Ταυτόχρονα το επιχειρηματικό μοντέλο μετατράπηκε από τέτοιο χονδρεμπορικής επιχείρησης σε αμιγώς εισαγωγικό και διανεμικό με εθνική εμβέλεια.
Η Πήγασος ΑΕ στα μέσα του 1980 ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη γερμανική εταιρεία Haribo που φτιάχνει τις καραμέλες-ζελίνια, ενώ είχε ήδη την αντιπροσωπεία της Panini.
Στη συνέχεια προστέθηκε στο προϊοντικό portfolio μια μεγάλη γκάμα από ψιλικά ζαχαρώδη προϊόντα τα οποία ήταν κατάλληλα για το κανάλι της μικρής λιανικής (ψιλικά, περίπτερα) το οποίο αποτέλεσε τη βάση εκκίνησης και ανάπτυξης της εταιρείας. Σήμερα η Πήγασος ΑΕ είναι μια εταιρεία εθνικών διανομών και εμπορικής αντιπροσώπευσης με δυνατά brands και ένα δίκτυο πωλήσεων που εκτείνεται σε εκατοντάδες χονδρεμπόρους τροφίμων, χιλιάδες σημεία πώλησης αλυσίδων σουπερμάρκετ και μικρής λιανικής.
Η εταιρεία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα 15 οίκους του εξωτερικού και διακινεί προϊόντα άλλων 15 οίκων εσωτερικού και εξωτερικού. Οι βασικές αντιπροσωπείες είναι αυτές του γερμανικού ομίλου καραμέλας Haribo, της ελβετικής σοκολάτας Lindt (και οι δύο ανήκουν στο Top 10 των μεγαλύτερων εταιρειών ζαχαρωδών στον κόσμο) και της ιταλικής εταιρείας αυτοκόλλητων συλλογών Panini. Ακόμη υπάρχει μια ευρεία γκάμα από ψιλικά παιδικά ζαχαρώδη προϊόντα που παράγονται από οίκους της Γαλλίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Ισπανίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
Σημαντικό milestone της εταιρείας, όπως ανέφερε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Χάρης Ακζώτης, «ήταν η στρατηγική απόφασή της το 1994 παράλληλα με το χονδρεμπόριο να αναλάβει η ίδια την απευθείας διανομή στα σημεία μικρής λιανικής με το λεγόμενο σύστημα Ex Van πώλησης. Η κίνηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να τοποθετηθούν στην αγορά περισσότερα προϊόντα της εταιρείας. Αυτή η καθαρή στρατηγική επιλογή, που φάνταζε ακατανόητη εκείνη την εποχή, αποδείχθηκε τελικά ότι ήταν μια κίνηση που προσέδωσε ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στην εταιρεία».

Σήμερα η Πήγασος ΑΕ έχει ένα δίκτυο από 23 X-Van που επισκέπτονται πάνω από 7.000 σημεία μικρής λιανικής σε 23 νομούς της Ελλάδας. Η εταιρεία διακίνησε το έτος που μας πέρασε 550 διαφορετικά προϊόντα. Η εταιρεία απασχολεί 60 εργαζομένους με έδρα την Αθήνα. Εχει τα κεντρικά της σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο Μενίδι και υποκαταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης. Ωστόσο το δίκτυο πωλήσεων φτάνει σε όλους τους νομούς της χώρας, ακόμη και στα πιο απομακρυσμένα μέρη, σε ακριτικές περιοχές και μικρά νησιά.
Η αποστολή της εταιρείας, σύμφωνα με τον κ. Χάρη Ακζώτη, είναι «να γίνει η πιο αποτελεσματική εταιρεία διανομών στην Ελλάδα για όλους τους stakeholders (τους οίκους του εξωτερικού, τους ανθρώπους της, τους πελάτες, τους καταναλωτές, τους μετόχους), με κύριο μέλημα πάντα τα ποιοτικά προϊόντα και την εξυπηρέτηση των πελατών. Για να το επιτύχει αυτό συνεχίζει να επενδύει και να εργάζεται με σκοπό να βελτιώνει τη διανομή της και να εδραιώνει τα brands που αντιπροσωπεύει».

Στα επόμενα σχέδιά της, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η επέκταση του δικτύου πωλήσεών της ώστε να έχει απευθείας τοπική παρουσία στο κανάλι της μικρής λιανικής σε ολόκληρη την Ελλάδα και η περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας με τις εθνικές αλυσίδες λιανικής. Ταυτόχρονα συγκροτεί όλο και περισσότερο τις δομές της με ανάπτυξη συστημάτων και διαδικασιών βελτιώνοντας συνεχώς την ποιότητα των εμπορικών υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της.
Η εταιρεία, καταλήγει ο ίδιος, θα αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 10% μέσα στο 2016 ακολουθώντας τη μέχρι τούδε επιτυχημένη πορεία και χωρίς ποτέ να μειώνει το εργατικό της δυναμικό.

HeliosPlus

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version