Στα πλαίσια της καλλιέργειας της εξωστρέφειας και της ανάπτυξης της δραστηριότητάς της σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά και της προώθησης συνεργασιών και κοινών πρωτοβουλιών, η αμιγώς ελληνική εταιρεία φυτικών καλλυντικών Apivita υποδέχτηκε την Τρίτη στις βιοκλιματικές της εγκαταστάσεις τους Εμπορικούς Ακόλουθους 24 διαφορετικών χωρών.
Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν, Ουκρανία, Βραζιλία, Τσεχία, Βουλγαρία, Λιθουανία, Ελβετία, Ταϊπέι, Γεωργία, Φινλανδία, Ινδία, Κίνα, Σλοβακία, Σερβία,Νοτιος Αφρική, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Τυνησία, Ρουμανία, Ιορδανία, Αίγυπτος, Λουξεμβούργο, Ισραήλ και Κύπρος. Στα πλαίσια της επίσκεψης συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, οι προοπτικές συνεργασίας και το πώς μπορούν οι ίδιοι να ενισχύσουν την παρουσία των ποιοτικών ελληνικών εταιρειών στις χώρες τους.
Ο συνιδριτής και CEO της Apivita, κ. Νίκος Κουτσιανάς τόνισε ότι το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας είναι η μοναδική της βιοποικιλότητα σε συνδυασμό με την καινοτομία και την πολιτιστική της παράδοση. Μίλησε για την APIVITA και τις προοπτικές της και κάλεσε τους εμπορικούς ακόλουθους να παίξουν έναν σοβαρό ρόλο ως εκπρόσωποι των χωρών τους, και να συμβάλλουν και αυτοί από την πλευρά τους στην ευημερία των κοινωνιών.
Προσφάτως την ελληνική εταιρεία επισκέφτηκε και ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γιούρκι Κατάινεν, αρμόδιος για την Απασχόληση, την Ανάπτυξη, τις Επενδύσεις και την Ανταγωνιστικότητα, μαζί με τον υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργο Σταθάκη.
Ο κ. Κατάινεν έδειξε ενδιαφέρον με τη δουλειά που έχει γίνει στο εργοστάσιο στο Μαρκόπουλο, αλλά και με τα προϊόντα της εταιρείας, τονίζοντας ότι, εάν υπήρχαν πολλές τέτοιες εταιρείες, η Ελλάδα δεν θα γνώριζε κρίση.
Αναφορικά με την εξωστρέφεια της Apivita, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε μεγάλες αγορές του κόσμου, όπως Αμερική, Ιαπωνία, Χογκ Κογκ, Βρετανία, Ισπανία, ενώ πρόσφατα κατέκτησε και στη Ρωσία. Άμεσοι στόχοι και μέχρι το 2017, σύμφωνα με το σχεδιασμό της, είναι να βρίσκεται στη Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ταϊβάν, Κορέα, Καναδά και Μαλαισία.
