«Ψωνίζει» νέα σημεία πώλησης ο Μαρινόπουλος

Εντείνει τις προσπάθειές της για τη συγκέντρωση της αγοράς η Μαρινόπουλος ΑΕ, η οποία την περασμένη εβδομάδα πρόσθεσε στο δίκτυό της άλλα 18 καταστήματα, αυτή τη φορά στην περιοχή της Αχαΐας, ισχυροποιώντας την παρουσία της στη Νότια Ελλάδα, με την απόκτηση της τοπική αλυσίδας σουπερμάρκετ Κρόνος, που ανήκε στην οικογένεια Καρακίτσου.

«Ψωνίζει» νέα σημεία πώλησης ο Μαρινόπουλος
Εντείνει τις προσπάθειές της για τη συγκέντρωση της αγοράς η Μαρινόπουλος ΑΕ, η οποία την περασμένη εβδομάδα πρόσθεσε στο δίκτυό της άλλα 18 καταστήματα, αυτή τη φορά στην περιοχή της Αχαΐας, ισχυροποιώντας την παρουσία της στη Νότια Ελλάδα, με την απόκτηση της τοπική αλυσίδας σουπερμάρκετ Κρόνος, που ανήκε στην οικογένεια Καρακίτσου.
Πρόκειται για την πέμπτη εξαγορά περιφερειακής αλυσίδας που πραγματοποιεί ο όμιλος Μαρινόπουλου στη διάρκεια του 2014, με αποτέλεσμα το δίκτυό της –μετά τη συρρίκνωση που η διοίκηση του ομίλου πραγματοποίησε με στόχο την ανασυγκρότησή του –να αυξηθεί και πάλι στα 906 σημεία πώλησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τον Ιανουάριο του 2013 ως και τον Μάιο του 2014 τα σημεία πώλησης της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 21,8%, ενώ το ίδιο διάστημα στην Περιφέρεια –εκτός του λεκανοπεδίου της Αττικής –το δίκτυο των καταστημάτων της αυξήθηκε κατά 29,3%.

Iσχυρή παρουσία
Η εξαγορασθείσα εταιρεία –εκκρεμεί βεβαίως η τυπική έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού –το 2013 είχε πωλήσεις ύψους36,572 εκατ. ευρώ έναντι 37,250 εκατ. ευρώ το 2012 και 34,058 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ τα προ φόρων κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 250.781 ευρώ, από 296.398 ευρώ το 2012 και 392.415 ευρώ το 2011.
Η αλυσίδα Κρόνος –η οποία ανήκε στον προμηθευτικό οργανισμό ΕΛΟΜΑΣ –έχει ισχυρή παρουσία στην περιοχή της Αχαΐας –πολύ υψηλό μερίδιο αγοράς –και υγιή χρηματοοικονομικά μεγέθη. Η εταιρεία δημιουργήθηκε από τον κ. Νικόλαο Καρακίτσο, ο οποίος παράλληλα συμμετέχει στην τυροκομική επιχείρηση Χελμός ΑΕ και δραστηριοποιείται στην αγορά του catering με την εταιρεία TROFOMAR.
Το επόμενο διάστημα τα 18 καταστήματα της Κρόνος θα μετονομαστούν σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express και θα τροφοδοτούνται με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται φυσικά και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με το σήμα «Carrefour». Παράλληλα θα συνεχίσουν να διακινούνται τα παραδοσιακά προϊόντα της αχαϊκής τυροκομικής εταιρείας Χελμός, καθώς και όλα τα τοπικά προϊόντα.
Στη διάρκεια του τρέχοντος έτους η Μαρινόπουλος ΑΕ ενέταξε στο δίκτυό της την Αρβανιτίδης, η οποία διέθετε 149 καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλία, με τη μέθοδο του franchise, καθώς και την Elite-Αριάδνη στην Κρήτη, με την ίδια μέθοδο, η οποία διαθέτει επτά σουπερμάρκετ, επίσης οκτώ καταστήματα της Μαρκέτα, που λειτουργεί στη Σαντορίνη, και της Παλαμάρης στη Σύρο και στην Τήνο. Επίσης έχει αποκτήσει και δύο καταστήματα της αλυσίδας Τοξότης στη Σάμο. Και όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Jerome Louber, με τις συνεργασίες και εξαγορές που έχει κάνει στη διάρκεια του 2014 οι πωλήσεις της θα υπερβούν τα 2 δισ. ευρώ.

Cash & carry και ψωμί
Ιδιαίτερη έμφαση στη διάρκεια του 2015 σκοπεύει να δώσει η διοίκηση της εταιρείας στην ανάπτυξη του δικτύου της στην κατηγορία των cash & carry, όπου σήμερα διαθέτει έξι καταστήματα με την επωνυμία Terra Market. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος» πρόκειται να ανοίξουν ένα κατάστημα στη Ρόδο και ένα στο Ηράκλειο –διαθέτει ήδη ένα στα Χανιά –και ίσως δύο ακόμη ως το τέλος του 2015. Βασικά κριτήρια είναι ο τουριστικός χαρακτήρας των περιοχών και η γεωγραφική κάλυψη της ελληνικής αγοράς. Εμφαση θα δοθεί και στον τομέα της αρτοποιίας. Ηδη λειτουργεί πέντε φούρνους σε ισάριθμα καταστήματά της και σχεδιάζει να τοποθετήσει bake off σε 51 καταστήματά της, ενώ στόχος της είναι να διακινεί ψωμί από όλα τα καταστήματα του δικτύου της συνεργαζόμενη με συνοικιακά αρτοποιεία.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version