Πρώτη φορά

Κάθε γκάφα έχει τη σημασία της αλλά ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει ο χειρισμός της γκάφας. Το Ποτάμι έκανε γκάφα με τις διαφημίσεις όπου η «πρώτη φορά» στο εκλογικό κέντρο παρουσιάζεται ως πρώτη ερωτική εμπειρία δυο γυναικών.

ΤΟ ΒΗΜΑ
Κάθε γκάφα έχει τη σημασία της αλλά ακόμη μεγαλύτερη σημασία έχει ο χειρισμός της γκάφας. Το Ποτάμι έκανε γκάφα με τις διαφημίσεις όπου η «πρώτη φορά» στο εκλογικό κέντρο παρουσιάζεται ως πρώτη ερωτική εμπειρία δυο γυναικών. Η νέα αναφέρεται στην «πρώτη φορά» με κάποιον που θα ήθελε να εμπιστεύεται και η ώριμη λέει ότι έχει πολύ καιρό να «το κάνει». Όλο το κείμενο παραπέμπει σε ερωτικές περιγραφές μέχρι την τελευταία φράση όπου αποκαλύπτεται ότι το «δωμάτιο» είναι το εκλογικό κέντρο και η «κουρτίνα» είναι το παραπέτασμα που διαφυλάσσει τη μυστικότητα της ψήφου. Ξεκαρδιστήκατε, έτσι δεν είναι;
Ο Σταύρος Θεοδωράκης εξανέστη με τα επικριτικά σχόλια. Λέει ότι οι διαφημίσεις δεν είναι «σεξιστικές». Πράγματι, δεν είναι σεξιστικές, είναι απλά ακαλαίσθητες και βλακώδεις. Ανάλογα σποτ χρησιμοποίησε προεκλογικά και ο Μπαράκ Ομπάμα, κάτι που για τον Σταύρο Θεοδωράκη λειτουργεί ως απόλυτο δικαιολογητικό. Είπε μάλιστα πως και στις ΗΠΑ αντέδρασαν διάφοροι «υπερσυντηρητικοί» ενώ για τα εγχώρια αρνητικά σχόλια είπε ότι προέρχονται από «αριστερούς υπερσυντηρητικούς». Εν ολίγοις αντί να εξηγήσει την επιλογή του, κρύφτηκε πίσω από τον αμερικανό πρόεδρο και άρχισε να βάζει ταμπελίτσες στους επικριτές του. Καμία αυτοκριτική.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν οι εξηγήσεις του Νικόλα Γιατρομανωλάκη, υποψηφίου και στρατηλάτη του Ποταμιού: «Είναι ένα πράγμα που έγινε στο πλαίσιο τωνsocial media». Δηλαδή υπάρχει ευελιξία: αλλιώς μιλάνε στο διαδίκτυο, αλλιώς στη τηλεόραση. Προσαρμόζονται στις περιστάσεις. Συνεχίζει ο στρατηλάτης: «Δεν έχει ολοκληρωθεί η καμπάνια και έπονται και άλλα πράγματα, άλλα σποτάκια. Καλό να την κρίνει κάποιος όταν είναι ολοκληρωμένη, διότι είναι σπονδυλωτή». Πόσο συναρπαστική γίνεται λοιπόν η πολιτική όταν πασπαλίζεται με ολίγη από σεξ. Ας φανταστούμε λοιπόν τις θεματικές της καμπάνιας_ της σπονδυλωτής βεβαίως, βεβαίως.
Ένα σποτ που θα παρέπεμπε στη χρήση προφυλακτικού: «Ήμουν πολύ απερίσκεπτος όλα αυτά τα χρόνια. Υπάρχουν γύρω μου όλα αυτά τα μεταδοτικά. Φέτος προσέχω τι θα ρίξω». Επίσης να γίνει αναφορά σε όσους δεν κρατιούνται: «Έχω πρόβλημα με τις πρόωρες. Θέλω να έχω το χρόνο μου, να μην πιέζομαι». Πολύ πιπεράτα όλα αυτά πλην όμως τίθεται ερωτηματικό: πείθουν τον κόσμο να πάει στις κάλπες, πείθουν ότι οι εκλογές είναι κάτι κρίσιμο και σοβαρό; Πείθουν ότι το Ποτάμι είναι κόμμα και όχι τηλεοπτική παραγωγή;
Αν η πρόθεση του Ποταμιού ήταν να κάνει μια ανάλαφρη καμπάνια σταsocial media, τα κατάφερε. Εδειξε ότι και στην πολιτική μπορεί να γίνει πολύς χαβαλές.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version