από metereologos.gr
Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017
 
 

Ανάνευσις δασκάλων

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 



Το ένα τους βρωμάει, το άλλο τους ξινίζει. Οι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί πάσχουν από το σύνδρομο της παρατεταμένης απόρριψης. Δεν έχει να κάνει με κόμματα, δεν έχει να κάνει με υπουργούς, δεν έχει να κάνει καν με την εκπαιδευτική διαδικασία. Η τελευταία ανάνευσις είχε αφορμή την πρόταση της κυρίας Αννας Διαμαντοπούλου να αναπληρωθούν οι ώρες που χάθηκαν στα σχολεία από τις απεργίες. Η υπουργός Παιδείας είναι υποψιασμένη: δεν έστειλε κάποια ντιρεκτίβα_ προς Θεού οι δάσκαλοι δεν σηκώνουν εντολές. Τους είπε με ήπιο τρόπο ότι θα πρέπει οι ίδιοι να βρουν τον τρόπο να συμπληρώσουν τα κενά. Ποιο είναι το σκεπτικό: τα παιδιά στο τέλος του χρόνου πρέπει να έχουν διδαχτεί συγκεκριμένη ύλη. Αν κάνουν μάθημα μέρα παρά μέρα (τη μια έχει απεργία, την επόμενη κατάληψη) τα παιδιά θα μείνουν ξύλα απελέκητα.

Οι συνδικαλιστές δάσκαλοι αντέδρασαν με τον συνήθη αντικοινωνικό τρόπο τους. Επέστρεψαν την επιστολή της υπουργού ως «απαράδεκτη», χρησιμοποιώντας την παιδαριώδη στρατηγική της μετατόπισης του θέματος. Λένε λοιπόν ότι χάνονται διδακτικές ώρες επειδή υπάρχουν κενά σε ορισμένα σχολεία. Κι επειδή χάνονται ώρες από την κακοδιαχείριση του προσωπικού, πρέπει να χαθούν κι άλλες, αναρίθμητες, από τις απεργίες, τις στάσεις και τις αντιστάσεις. Να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κανένα ηθικό πρόβλημα να χάσουν δυο μέρες μάθημα προκειμένου να κάνουν εκλογές για τα συνδικαλιστικά τους όργανα: δεν μπορούν να ψηφίσουν το απόγευμα. Επίσης απαιτούν όταν κάνουν κάποιο επιμορφωτικό σεμινάριο να γίνεται την ώρα της δουλειάς. Οι απαιτήσεις τους αφορούν πάντοτε το μικρό, το ατομικό. Ουδέποτε κατέθεσαν μια συγκροτημένη και ρεαλιστική πρόταση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Οποτεδήποτε επιχειρήθηκε μια μεγάλη μεταρρύθμιση οι συνδικαλιστές των θρανίων αντέδρασαν βίαια. Να θυμηθούμε ως υπουργούς τον κ. Κοντογιαννόπουλο, τον κ. Αρσένη, την κυρία Γιαννάκου που διεξήγαγαν μάταιους αγώνες για μια γόνιμη συζήτηση. Οφείλουμε όμως να παραδεχτούμε ότι κατά την τελευταία εικοσαετία οι συνδικαλιστές παρέδωσαν καταπληκτικά μαθήματα περιφρόνησης του σχολείου. Είναι περήφανοι για το αγωνιστικό πνεύμα των μαθητών που κάνουν καταλήψεις: ουδέποτε εξέδωσαν ανακοίνωση που να καταδικάζει την απώλεια διδακτικών ωρών. Ουδέποτε εξέφρασαν αγωνία για το αν επιτελείται το έργο που έχουν αναλάβει. Μορφώνονται τα παιδιά στο δημόσιο σχολείο; Μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα; Πετυχαίνουν στις εισαγωγικές στο πανεπιστήμιο αν αρκεστούν στο δωρεάν μάθημα; Όχι. Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης οδηγεί τα παιδιά στην παραπαιδεία.

Στα φροντιστήρια κανείς δεν απεργεί. Στα ιδιαίτερα κανείς δεν απέχει από τα καθήκοντά του. Το διαλυμένο σχολείο φουσκώνει τις τσέπες των εκπαιδευτικών του δημοσίου. Φτάσαμε στο σημείο να κάνουν ιδιαίτερα τα παιδιά του Δημοτικού. Δεν λέμε τίποτε καινούργιο_ όλα αυτά καταγράφονται σε αριθμούς κάθε χρόνο. Και δεν είναι θέμα Διαμαντοπούλου (οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται: τέσσερις έχουν περάσει από την Παιδεία σε τρία χρόνια). Δεν ξέρουμε πάντως αν οι εκπαιδευτικοί συμφωνούν με τους συνδικαλιστές τους. Αυτή είναι μια παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας: ασχολούνται με τα κοινά οι μηδενιστές και όσοι αδυνατούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της κοινωνίας. Εκείνοι που βοηθούν τα παιδιά να ανθίσουν ασχολούνται με πιο δημιουργικές δραστηριότητες και κυρίως ασχολούνται με το μάθημά τους.   



Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (20)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    επι του θεματος | 12/04/2011 11:35
    εκπαιδευτες τα λετε ωραια αλλα δεν πειθετε...το αρθρο λεει πως ειναι απαραδεκτο να συνδικαλιζεστε την ωρα που θα πρεπε να διδασκετε(οχι πες μου υπαρχουν αλλου αυτα?)και πως παρα πολλοι απο σας το απογευμα διδασκετε τους πρωινους σας μαθητες εναντι αδρας αμοιβης(ξεφτιλα)...απαντηστε επ αυτου παρακαλω!! οσο για το ερωτημα της υπουργου που το παραλογο? δωστε στα πιτσιρικια το καλο παραδειγμα και στρωθειτε στη δουλεια.. εχετε ενα πολυ μεγαλο μερος της ευθυνης για το καταντημα μας..το ξερουμε ολοι.. τουλαχιστον αναλαβετε το!!
    μιχαλης
    απάντηση00
     
     
    Μία συγγνώμη μήπως; | 11/04/2011 13:36
    Μετά την απίστευτη ανακοίνωση της Υπουργού Παιδείας για αιφνίδια περατωση του σχολικού έτους νωρίτερα από ποτέ δηλαδή ουσιαστικά πριν τις 10 Μαίου (!!!) αδιαφορώντας προκλητικά για την αναπλήρωση των μαθημάτων που χάθηκαν , το σχόλιό σας αποδεικνύεται πέρα για περα άδικο. Η "υπεύθυνη και χαμηλών τόνων" απαίτηση της κας Διαμαντοπούλου αποδεικνύεται επικοινωνιακή ανοησία και εσείς ο ανεπίσημος φορέας και πολλαπλασιαστης της. Κοινώς "παπαγαλάκι" . Μήπως θα έπρεπε να ζητήσετε μία συγγνώμη;
    Δημήτρης
    απάντηση00
     
     
    Ανάλυση ή απωθημένα; | 28/03/2011 20:31
    Μα είναι αυτό σχόλιο αναλύτριας; Περισσότερο μου μοιάζει σαν ερασιτεχνικό σχόλιο σε φόρουμ! Βασισμένο σε μύθους (περί αδειών) , σε γενικεύσεις(περί γεμάτων τσεπών των εκπαιδευτικών!) και σε απωθημένα σχολικής ηλικίας! Διασταυρωσε κάτι από όσα της είπανε οι καλοθελητές; Ρώτησε κάποιον εκπαιδευτικό να δει την άλλη άποψη; Να δει πως ζουν οι εκπαιδευτικοί σε Γυμνάσια, οι δάσκαλοι σε Δημοτικά, σε χωριά και σε βουνά; Ελεος , έχει νόημα να απαντήσεις σε τέτοια έκθεση στερεότυπων; Τι διάλογο να κάνεις; Εκτός από κρίση πολιτικών θεσμών έχουμε και κρίση δημοσιογραφικού ήθους.
    Δημήτρης Κ
    απάντηση55
     
     
    Hellooo, Η γη Γυρίζει...ξέρετε... | 27/03/2011 23:07
    Ειμαι 35 ετών και εδω και τόσα χρόνια ακούω για μεταπολίτευση και συνδικαλιστές. Αλλά αυτό που έχω αποκομίσει είναι οτι αυτή η μεταπολίτευση έγινε το άλλοθι για όλους εκείνους που το μόνο που τους νοιάζει είναι η βολή τους. Οταν μάλιστα κάποιος τολμήσει να κάνει κάτι νέο, που ανταποκρίνεται στα σημεία των καιρών ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ! Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στο παραπάνω θέμα των Δασκάλων αλλά για όλους τους συνδικαλιστες της γενιάς της μεταπολίτευσης. Εχουν μείνει ΟΛΟΙ κολλημένοι! Βαρέθηκα πια να τους ακούω. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! Ο κόσμος αλλάζει, η ΓΗ γυρίζει αν δεν το εχετε καταλάβει! Τους νέους δεν τους πείθετε πια!
    Effie
    απάντηση87
     
     
    Γενικεύσεις | 27/03/2011 22:49
    Διακρίνω στο κείμενο της κ. Κέζα την πρόθεση να εκθέσει ορισμένες (υπαρκτές) αρνητικές συμπεριφορές συνδικαλιστών εκπαιδευτικών, όμως καταλήγει στην επανάληψη γενικευτικών στερεοτύπων εις βάρος του συνόλου των εκπαιδευτικών. Π.χ. "οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κανένα ηθικό πρόβλημα να χάσουν δυο μέρες μάθημα", "Ουδέποτε κατέθεσαν μια συγκροτημένη και ρεαλιστική πρόταση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης", "Το διαλυμένο σχολείο φουσκώνει τις τσέπες των εκπαιδευτικών του δημοσίου". Τα παραπάνω δηλώνουν ελλιπή πληροφόρηση τουλάχιστον, πέρα από την απαξιωτική γενίκευση. Προφανώς δεν είναι ενήμερη για σχετικά συνέδρια και δημοσιεύσεις. Όμως ένα άρθρο γνώμης πρέπει να στηρίζεται σε ρεπορτάζ.
    Μικρομεσαίος φιλόλογος
    απάντηση122
     
     
    Το σάπιο όλον έχει επί μέρους σάπια κομμάτια | 27/03/2011 21:22
    Ο τίτλος τα λέει όλα αγαπητή Λώρη, ένα άθλιο σύστημα δεν γίνεται αν τα επί μέρους κομμάτια δεν το εξυπηρετούν στις αμαρτίες του. Όπως σε όλα τα πεδία στην πατρίδα μας έτσι και εδώ τα πράγματα είναι άστα να πάνε και έχετε απόλυτο δίκιο σ΄αυτά που γράφετε.Θα περίμενα να απαντηθείτε από τους λαλίστατους στους μονολόγους και στα κομματικοποιημένα όργανα συνδικαλιστές να παρέμβουν και να απαντήσουν. Οι συνδικαλιστές είναι "άρρωστοι" ,δεν παράγουν ιδέες ,δεν βοηθούν κανέναν,θέλουν να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει γιατί η παραμικρή βελτίωση θα τους 'ξεβράσει"στα ρηχά..Γι αυτό ότι και να γράψετε θα το προσπεράσουν και περιμένουν να ξεχαστεί.
    Δρομέας
    απάντηση36
     
     
    Και άλλη μία επισήμανση | 27/03/2011 19:20
    Είναι επίσης νομίζω επικίνδυνες οι διάφορες ισοπεδωτικές θέσεις,που εν κρυπτώ προάγουν συγκεκριμένες αντιλήψεις.Είναι όλοι οι πολιτικοί ίδιοι; Όλοι οι δάσκαλοι;Όλοι οι συνδικαλιστές;Όλοι οι γιατροί;Όλοι οι ταξιτζήδες;Όλες οι καταλήψεις;Ας δεχτούμε,χάριν της συζήτησης,τη θέση της κας Κέζα ότι "με τα κοινά ασχολούνται οι μηδενιστές".Η ευθύνη βαρύνει αυτούς ή τους άλλους που απέχουν αφήνοντάς τους ελεύθερο το πεδίο;Όταν 5 μαθητές κλείνουν π.χ. το σχολείο τους ενώ οι άλλοι διαφωνούν,αυτοί οι άλλοι μαθητές που το επιτρέπουν δεν έχουν ευθύνη;Ας θυμηθούμε ότι στην αρχαία Ελλάδα τους μη μετέχοντες στα κοινά τους έλεγαν ιδιώτες με σημασία που πέρασε στην Αγγλική με τη λέξη idiot που σημαίνει ηλίθιος
    Ελένη Λαμπροπούλου εκπαιδευτικός
    απάντηση42
     
     
    Μεγάλη συζήτηση... | 27/03/2011 18:37
    Μεγάλη η συζήτηση για τον κρατικό συνδικαλισμό κ άλλα φαινόμενα των ημερών μας κ δεν ξέρω αν αυτός είναι ο κατάλληλος τόπος για να γίνει.Είναι νομίζω απλοϊκές αυτές οι άτυπες "ψηφοφορίες" τύπου "μου/δεν μου αρέσει".Συνήθως αυτοί που φωνάζουν είναι οι ίδιοι που ψηφίζουν τους συνδικαλιστές που πρόσκεινται στα κόμματα εξουσίας ή τρέχουν κ τους ζητούν "ρουσφέτια".Εγώ θέλησα απλά να διορθώσω μια ανακρίβεια που διάβασα στο δημοσίευμα.Πάντως ότι κ αν έχει να πει κανείς για τους εκπαιδευτικούς είναι παράλογο να τους θεωρεί κύριους αν όχι μοναδικούς υπεύθυνους για τα δεινά της παιδείας.Κ βέβαια η λύση δεν είναι να την πληρώνουμε για να την εκτιμάμε ούτε να καταργήσουμε τον συνδικαλισμό κ την απεργία
    Ελένη Λαμπροπούλου εκπαιδευτικός
    απάντηση42
     
     
    ΑΡΚΕΤΑ | 27/03/2011 13:47
    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΕΠΛΑΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΔΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΥΝΑΜΟ. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ 3 45ΛΕΠΤΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ- ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ. ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ 1800 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΠΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣΑΝ ΤΣΑΓΙΕΡΙ!
    ΦΩΤΗΣ ΖΥΓΟΥΛΗΣ
    απάντηση1119
     
     
    Συνδικαλισμός | 26/03/2011 15:51
    Ήμουν πάντα αντίθετος για τον νόμο του Wisconsin που εν ολίγοις καταργεί τις συλλογικές διαπραγματεύσεις των υπαλλήλων (κυρίως των δασκάλων) της πολιτείας αυτής – το είχαν παρακάνει και εκεί όπως και εδώ στην Ελλάδα. Χρειάζεται ο συνδικαλισμός! Όμως και συνδικαλιστές πρέπει να κατανοούν την πραγματικότητα, να βοηθούν εάν χρειάζεται και να εργάζονται προς όφελος των μαθητών. Στα φροντιστήρια δεν υπάρχει συνδικαλισμός. Εάν ο καθηγητής/δάσκαλος τολμήσει να απεργήσει θα αναπληρωθεί εν ριπή οφθαλμού από τους άλλους εκατό που περιμένουν. Τα παιδιά δεν κάνουν αποχή γιατί οι γονείς τους πληρώνουν πακτωλό χρημάτων. Βλέπεις στο δημόσιο σχολείο «όλα είναι δωρεάν.» Λέμε τώρα.
    Tassos
    απάντηση118
     
     
    Πέρα από τις απόψεις, καλό είναι να αποφεύγονται οι ανακρίβειες | 26/03/2011 15:26
    Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν άδεια για εκλογές. Η ψηφοφορία για ΟΛΜΕ ΕΛΜΕ γίνεται στη διάρκεια των μαθημάτων. Οι εκλογές που γίνονται για τους αιρετούς αντιπροσώπους τους στα Υπηρεσιακά Συμβούλια αφορούν όργανα της διοίκησης. Γι’ αυτές τις εκλογές δίνεται άδεια με εγκύκλιο της διοίκησης, με την οποία κάποιες συνδικαλιστικές παρατάξεις είναι αντίθετες. Όσοι εκπαιδευτικοί επιχειρούν να μην κάνουν χρήση αυτής της άδειας, βρίσκονται αντιμέτωποι με τους διευθυντές των σχολείων, πολλοί από τους οποίους είναι υποψήφιοι για τα συγκεκριμένα όργανα. Η μόνη άδεια που έχουν οι εκπαιδευτικοί για τα συνδικαλιστικά τους όργανα είναι 1 μέρα το χρόνο για τις εκλογικο-απολογιστικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ.
    Ελένη Λαμπροπούλου εκπαιδευτικός
    απάντηση2616
     
     
    ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | 26/03/2011 11:35
    "Μορφώνονται τα παιδιά στο δημόσιο σχολείο; Μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα; Πετυχαίνουν στις εισαγωγικές στο πανεπιστήμιο αν αρκεστούν στο δωρεάν μάθημα; Όχι. Η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης οδηγεί τα παιδιά στην παραπαιδεία." ...έγραψε η κ. Κέζα. Θα της συνιστούσα να είναι πολύ πιο προσεκτική στις γενικεύσεις και στην ισοπέδωση, στην οποία προβαίνει. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών λειτουργεί εντός των αιθουσών διδασκαλίας με αίσθηση ευθύνης του ρόλου του παιδαγωγού, με σοβαρότητα και, σε πολλές περιπτώσεις, ως αληθινοί διαφωτιστές των παιδιών μας. Σήμερα υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου σπουδών, που αποτελούν εχέγγυα υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
    εκπαιδευτικός
    απάντηση2615
     
     
    δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι | 25/03/2011 19:41
    Δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι. Τα συνδικαλιστικά όργανα σχεδόν σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους υπερασπίζονται το "δίκιο" αυτών που εκπροσωπούν την "γραμμή υποβιβασμού" ή αλλιώς την "μέση ελάχιστη ποιότητα". Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε να μιλήσουμε για επαγγελματισμό σε κανένα χώρο. Τα έγραφε ο κ. Μουτσόπουλος τις προάλλες για τους συναδέλφους του γιατρούς του ΙΚΑ, παλαιότερα ο κ. Τάσσιος για την δωροληψία - χωρίς να εξαιρεί τους συναδέλφους του μηχανικούς. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν υπάρχει και κανείς δάσκαλος που να μιλήσει και για τους συναδέλφους του. Αρκετά δημοσιευμένα άρθρα εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση που διάβασα τα θεωρώ επιεικώς ανόητα.
    παρατηρητής
    απάντηση143
     
     
    Idietera mathimata "kathigiton" likiou (proin Gymnasio) | 25/03/2011 17:12
    Sta peninta mou ematha apo enan palio symathiti oti oi "kathigites" mas ekanan idietera se enan "kyklo" mathiton idietera stin phisiki, ximia, mathimatika. Edinan ta themata ton telikon exetaseon stous mathites pou ekanan idietera kai oi opioi to vradi prin tis exetaseis epikoinonousan kai edinan ta themata o enas ston alon.Tote, to '77, '78, ginotan mystika san to "krifo sxolio" tora to xeroun oloi. Aytoi itan kai inai oi ''kathigites" mas pou niazontai gia tous mathites. Apo tous deka "kathigites" pou eixa mono enas prospathouse na mas "morfosei" oloi oi aloi volemenoi dimosioi ypaliloi ypokrites.
    Vasilis
    απάντηση916
     
     
    η κασσέτα παίζει | 25/03/2011 16:58
    Αφού έμαθα ότι ο Κοντογιαννόπουλος και ο Αρσένης(!!!) έκαναν αγώνα (οι καημένοι) να αλλάξουν την Ελλάδα και οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν τους άφησαν φτάνω στο ρεζουμέ: Κυρία Κέζα διαβάσατε την επιστολή; Η Υπουργός ζήτησε από την ΟΛΜΕ και την ΔΟΕ να προτείνουν ανπλήρωση ωρών που χάθηκαν από απεργίες και στάσεις εργασίας(!!!) για τις οποίες βεβαίως έχουν γίνει όλες οι ανάλογες κρατήσεις. Πρωτοφανές.. Η αναπλήρωση ωρών λόγω καταλήψεων είναι ένα διοικητικό μέτρο το οποίο θα το λύσει το υπουργείο με μία εγκύκλιο προς τις Διευθυνσεις και τα σχολεία. Ολα τα άλλα είναι ένα προβοκάρισμα προκειμένου να ακολουθήσουν τα γνωστά παπαγαλάκια (όπως εσείς προφανώς) για να επαναλάβουν την γνωστή κασσέτα..
    Δημήτρης
    απάντηση3013
     
     
    ΑΠΟΡΙΑ | 25/03/2011 14:59
    Τι σημαίνει ''Ανάνευσις'' ;
    Γιάννης Παληός
    απάντηση140
     
     
    μαζι τα καταστρεψαμε | 25/03/2011 14:37
    Ο κ. Παγγαλος επρεπε να προσθεσει στο μαζι τα φαγαμε οτι μαζι καταστρεψαμε και αυτα που ειχαμε μισοφτιαξει ΜΦΧ
    Γιαννης Α
    απάντηση67
     
     
    Σχολεία ιδιωτικού δικαίου, πληρωμή με κουπόνια και αξιολόγηση | 25/03/2011 11:31
    Αυτό το νοσηρό σύστημα στην εκπαίδευση που έστησε ο Ανδρέας μόνο δια πυρός και σιδήρου θα αλλάξει. Και όταν λέμε δια πυρός και σιδήρου εννοούμε δια πυρός και σιδήρου. Η Διαμαντοπούλου από την άλλη δεν έχει καμία σχέση με αυτά οπότε οι φορολογούμενοι ας μην περιμένουν τίποτα για την δημόσια “εκπαίδευση”. Ας αρκεστούν να πληρώνουν διπλά μια για την “δωρεάν” “παιδεία” και μια για τα φροντιστήρια.
    Όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος
    απάντηση615
     
     
    Γραφείο τύπου Υπουργού Παιδείας; | 25/03/2011 10:03
    'Αγαπητή' 'κυρία' Κέζα. Όταν ο δάσκαλος απήργησε (και ναι, τα παιδιά την 'πλήρωσαν' χάνοντας μαθήματα) ΔΕΝ πληρώθηκε. Όταν αναπληρώσει αυτές τις χαμένες ώρες (προφανώς δουλεύοντας υπερωρίες) θα τον πληρώσει η αγαπητή σας υπουργός; Την επόμενη φορά διαβάστε το κείμενο που σας στέλνει προς δημοσίευση το υπουργείο πριν βάλετε από κάτω (ή από πάνω) την υπογραφή σας.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση2312