Γιατί ο Σπίρτζης σήκωσε την μπάρα στα διόδια Αφιδνών

Το κόστος για το Δημόσιο εξαιτίας της αναστολής πληρωμής για τους κατοίκους Ωρωπού και Βαρνάβα ανέρχεται ετησίως σε 10-12 εκατ. ευρώ – Τι θα γίνει με τα ηλεκτρονικά διόδια και τις συμβάσεις

Aπαλλαγές από τα διόδια με άρωμα προεκλογικό και τον λογαριασμό στους φορολογουμένους στέλνει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στην αναμονή ως το 2022 για το ηλεκτρονικό σύστημα αναλογικής χρέωσης. Την ίδια στιγμή το χαρτί της «διπλής» επέκτασης των συμβάσεων παραχώρησης που θα φέρει μείωση των διοδίων τελών για όλους, αν και βρίσκεται στο τραπέζι ως χρυσή ευκαιρία και για τους κατασκευαστές, χρειάζεται χρόνο και λεπτές ισορροπίες. Η δωρεάν διέλευση με πομποδέκτη από τα διόδια Αφιδνών για τους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και της Κοινότητας Βαρνάβα δεν είναι η πρώτη στην εκλογική περιφέρεια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη. Το κόστος που έχει αναλάβει το Δημόσιο για την αναστολή πληρωμής διοδίων σε Αγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη ανέρχεται ετησίως σε 10-12 εκατ. ευρώ.

Παράταση
ως το… 2022

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.