Mercedes VLE: Πολυμορφική πολυτέλεια μεγάλων αποστάσεων

Η Mercedes δημοσιοποιεί τα πρώτα στοιχεία για την υπό δοκιμή VLE, το νέο ηλεκτρικό πολυτελές van των Γερμανών που φιλοδοξεί να δημιουργήσει συνειρμούς με την E-Class

Mercedes VLE: Πολυμορφική πολυτέλεια μεγάλων αποστάσεων

Η γερμανική φίρμα προσφέρει μια πρώτη γεύση από τη νέα γενιά των ηλεκτρικών vans της, μέσω της VLE του πρώτου μοντέλου που θα αξιοποιήσει τη νέα αρχιτεκτονική VAN.EA και τα οποία υπόσχονται μια νέα εποχή για την κατηγορία.

Αυτό το νέο κεφάλαιο, εκτός από νέα ηλεκτρική τεχνολογία θα επιφυλάσσει και πολύ περισσότερη πολυτέλεια για τα vans της Mercedes. Ενδεικτική της προσέγγισης είναι το γράμμα Ε, στην ονομασία του νέου εννιαθέσιου van, το οποίο τοποθετήθηκε «εκεί» για να δημιουργεί συνειρμούς με την E-Class. Στη συνέχεια η γκάμα θα εμπλουτιστεί με τη VLS το οποίο η Mercedes αποκαλεί «grand limousine»με την υπόσχεση «να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία και την πολυτέλεια σε αυτήν».

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα για την αρχιτεκτονική VAN.EA, θα υπάρξουν δύο εκδοχές της. Η πρώτη, VAN.EA-P –όπου P, Premium– θα αξιοποιηθεί για υψηλής ποιότητας πολυτελή vans σε ποικίλες διαμορφώσεις –από οικογενειακά μοντέλα και shuttles για VIP μεταφορές έως πολυμορφικές «λιμουζίνες»–  ενώ η δεύτερη εκδοχή VAN.EA-C –από το Commercial– θα αξιοποιηθεί για επαγγελματικά κλειστά vans.

Προς το παρόν ωστόσο η Mercedes κοινοποιεί ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για τη VLE που βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών… μακρινών αποστάσεων. Για την ακρίβεια, όπως ανακοινώνει η γερμανική φίρμα, η VLE διένυσε απόσταση 1.100 χλμ. από την Στουτγκάρδη στη Ρώμη με μόλις δύο 15λεπτες στάσεις για φόρτιση.

Αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν ανακοινώνει την χωρητικότητα της μπαταρίας –τα γνωστά ηλεκτρικά της μοντέλα εφοδιάζονται με μπαταρίες έως 116 kWh– το παραπάνω μέγεθος συνιστά σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα μέχρι τώρα δεδομένα των ηλεκτρικών vans της Mercedes καθώς βάσει αυτού η αυτονομία του αναμένεται να φλερτάρει με τα 500 χλμ.

Επιπλέον ο χρόνος φόρτισης προδίδει ότι το κύκλωμα φόρτισης της VLE θα υιοθετήσει την αρχιτεκτονική των 800 Volt κάτι που αναμένεται να επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ έως 320 kW.

Σε όρους ηλεκτροκινητήρων, η αρχιτεκτονική αναμένεται να υποστηρίζει μονοκινητήρια όσο δικινητήρια διάταξη χωρίς προς το παρόν να έχουν ανακοινωθεί μεγέθη ισχύος. Σε κάθε περίπτωση τις προδιαγραφές της VLE αναμένεται να συμπληρώσει ένα σοφιστικέ σύστημα ανάρτησης που θα εξασφαλίζει τη μέγιστη άνεση σε συνδυασμό με σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο θα προσφέρει μέγιστη ευελιξία σε αστικές συνθήκες.

Από πλευράς αισθητικής, η VLE θα αντλήσει τις επιρροές της από το Vision V Concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο ενώ αντίστοιχη γραμμή θα ακολουθήσει και ο εξοπλισμός της αν και σε μια πιο προσγειωμένη εκδοχή.

Να σημειωθεί ότι όλα τα νέα vans της Mercedes με αφετηρία την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα αξιοποιήσουν την ηλεκτρονική πλατφόρμα MB.OS η οποία θα εξασφαλίζει την απαιτούμενη συνδεσιμότητα αλλά και τη δυνατότητα αναβάθμισης όλων των συστημάτων συμπεριλαμβανομένων  αυτών που συναποτελούν τη σουίτα αυτόνομης οδήγησης, αρχικά επιπέδου 2 και με την προοπτική επιπέδου 3.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version