Η νεότερη ενσάρκωση του σκληροτράχηλου off-roader της Toyota που αποκαλύφθηκε το 2024 αποκτά πρόσβαση σε ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις των Ιαπώνων, υπόσχεται αφενός μια πιο ομαλή μετάδοση της ισχύος είτε σε άσφαλτο είτε εκτός αυτής χωρίς να αλλοιώνει στο ελάχιστο τις off-road ικανότητες με τις οποίες είναι συνυφασμένο το Land Cruiser.

Η νέα τεχνολογία των 48 V συνδυάζεται με το ήδη γνωστό diesel μοτέρ του Land Cruiser το οποίο συμπληρώνεται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, προσθέτοντας στην εξίσωση μια μπαταρία 48 V συνολικού βάρους 7,6 κιλών, και ηλεκτρικό μοτέρ-εναλλάκτη. Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που εφοδιάζει το Hilux Hybrid και μπορεί να συνεισφέρει στιγμιαία στην συνολική ισχύ των 204 ίππων, με 16 ίππους και 65 Nm ροπής.

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα ωστόσο της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι η ομαλότερη λειτουργία του συστήματος stop-start και του κινητήρα τόσο σε συνθήκες αστικού φόρτου όσο και σε off-road διαδρομές. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αναπληρώνει την ενέργεια του από την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, σύστημα που με τη σειρά του έχει σαφή οφέλη και στη διαδικασία πέδησης. Η συγκεκριμένη διαδικασία αντικατοπτρίζεται και στις ενδείξεις του πίνακα οργάνων που πληροφορεί τον οδηγό κατά πόσο το σύστημα λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα ή βρίσκεται σε διαδικασία ανάκτησης ενέργειας.

Ενδεικτική της προσέγγισης είναι και η δυνατότητα του οδηγού να επιλέξει ανάμεσα σε Normal και Long για τη λειτουργία του stop-start. Έτσι το εν λόγω σύστημα μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία απενεργοποίησης του κινητήρα όταν είναι ο κλιματισμός είναι ενεργοποιημένος. Παράλληλα το σύστημα μπορεί να επιβραδύνει, διατηρώντας την πίεση στα φρένα, τη διαδικασία εκκίνησης μέχρι ο κινητήρας να φτάσει στην απαιτούμενη απόδοση ροπής, λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη στις off-road διαδρομές.

Προκειμένου οι ιδιοκτήτες του να μπορούν να το αξιοποιήσουν όπως και πριν, το ηλεκτρικό μοτέρ εναλλάκτης έχει τοποθετηθεί ψηλά στο μπλοκ κινητήρα εξασφαλίζοντας στο ήπια υβριδικό Land Cryiser να μπορεί να αντιπαρέλθει υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 70 εκατοστά.

Πλην της προσθήκης της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, το Land Cruiser αποκτά και μια van παραλλαγή η οποία θα διατεθεί σε ορισμένες αγορές. Αυτή διατηρεί ανέπαφες τις off-road ικανότητες του μοντέλου και προσθέτει πίσω από τις δύο μπροστινές θέσεις ένα χώρο φόρτωσης 2.000 λίτρων και προσφέρει τη δυνατότητα ρυμούλκησης βάρους έως 3,5 τόνων.

