Κολλημένοι

Είναι ένα ακόμη από τα κατορθώματα της κυβέρνησης Τσίπρα που θέλει να λέει ότι εκπροσωπεί την Αριστερά στην εξουσία αλλά καμιά σχέση με την Αριστερά δεν έχουν όσα κάνει.

Είναι ένα ακόμη από τα κατορθώματα της κυβέρνησης Τσίπρα που θέλει να λέει ότι εκπροσωπεί την Αριστερά στην εξουσία αλλά καμιά σχέση με την Αριστερά δεν έχουν όσα κάνει.

Πάρτε για παράδειγμα τα θέματα της Παιδείας. Αντί η κυβέρνηση της Αριστεράς να αγκαλιάσει τον νόμο Διαμαντοπούλου που είχε καταρτιστεί με μεγάλο κόπο κι ύστερα από έναν επίπονο διάλογο πολλών μηνών με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς και υπερψηφίστηκε στη Βουλή με 262 ψήφους – η περίφημη συναίνεση που λέει ότι επιθυμεί ο κ.Τσίπρας – τον έσβησε με μια μονοκοντυλιά.

Αναγγέλλοντας με περισσή επιπολαιότητα και με εμφανή την επιθυμία να ικανοποιήσει τις ιδεοληψίες των αριστεριστών συνδικαλιστών που βρίθουν στον τομέα της εκπαίδευσης ότι θα καταρτίσει δικό της,νέο,νόμο για την παιδεία. Λες κι οι αλλαγές στην παιδεία δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως σταθμοί αλλά ως τροποποιήσεις στις διατάξεις του αγορανομικού κώδικα.

Έτσι με μια κόρωνα επιπέδου «θα σκίσουμε το μνημόνιο » και χωρίς δεύτερη σκέψη η χώρα έκανε πάλι ένα άλμα στο παρελθόν. Χωρίς καμία διαδικασία και με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η κυβέρνηση Τσίπρα σάρωσε σωρεία συμφωνημένων μεταρρυθμίσεων σε όλο το φάσμα του εκπαιδευτικού συστήματος – κατήργησε την αξιολόγηση, την Τράπεζα Θεμάτων, την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη μονοπρόσωπων οργάνων στα πανεπιστήμια, κατήργησε τα πρότυπα σχολεία, αφαίρεσε τις αρμοδιότητες των Συμβουλίων Ιδρυμάτων, έδιωξε ουσιαστικά όλους τους επιφανείς Έλληνες καθηγητές του εξωτερικού που ήρθαν στην Ελλάδα για να της προσφέρουν τα φώτα τους κι έφερε πίσω τους αιώνιους φοιτητές και το πανεπιστημιακό άσυλο προστασίας της ανομίας.

Αλλά επειδή η κυβέρνηση της Αριστεράς θέλει να εμφανίζεται φωτισμένη και προοδευτική, εξήγγειλε νέο εθνικό διάλογο για την παιδεία καλώντας ουσιαστικά την αντιπολίτευση να γίνει συνυπεύθυνη για την διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος που εκείνη είχε καταρτίσει με συναινετικές διαδικασίες!

Θα πείτε: τι να περιμένει κάποιος από έναν υπουργό που χαρακτηρίζει την αριστεία ρετσινιά και αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό στο επίπεδο της μάθησης ως ενδυνάμωση της καπιταλιστικής ιδεολογίας. Ή από τον άλλο υπουργό που θέλει να μεταρρυθμίσει την παιδεία αλλά ο ίδιος δεν έχει καν τελειώσει το πανεπιστήμιο ενώ επί μήνες υποστήριζε με πάθος ότι η επιβολή φόρου πολυτελείας (ΦΠΑ 23%) στα ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια,ωδεία και ινστιτούτα ξένων γλωσσών είναι ένα σωστό μέτρο;

Δυστυχώς οι άνθρωποι που μας κυβερνούν είναι άσχετοι και λίγοι, κολλημένοι σε άλλες εποχές και αποκομμένοι από την εξελίξεις στον υπόλοιπο κόσμο. Και προσπαθούν με τις παρωχημένες ιδέες τους να εκσυγχρονίσουν τον πιο καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη της χώρας,ότι πολυτιμότερο έχουν οι νέες γενιές για να μπορέσουν να επιβιώσει στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

Κάθε κυβέρνηση έχει το δικαίωμα να καταρτίσει το πρόγραμμά της, να επιδιώξει να εφαρμόσει την πολιτική της βάσει ενός σχεδίου για το μέλλον της χώρας. Δυστυχώς η κυβέρνηση Τσίπρα το μόνο που κάνει ως τώρα είναι να γκρεμίζει αψήφιστα ότι δημιούργησαν οι προηγούμενοι χωρίς νάχει την παραμικρή ιδέα για το τι θέλει να κάνει στο μέλλον.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.